Bekijk volle/desktop versie : De weg naar Mekka.



Pagina's : [1] 2

31-05-2009, 21:18
Nu op ned 2.

31-05-2009, 21:20


Zijn oude afleveringen hij komt Mekka uiteindelijk niet in.

31-05-2009, 21:21
klopt, eerst was het op belgische net

Hij was net in Marokko dat stukje had ik nog niet gezien.

31-05-2009, 21:33
is toch bekend dat hij mekka niet in kan

die algerijnse vrouwen die hem zaten te omhelzen en kussen


oemashraf

31-05-2009, 21:39


ja.... fdieha

31-05-2009, 21:43

Citaat door oemashraf:
is toch bekend dat hij mekka niet in kan

die algerijnse vrouwen die hem zaten te omhelzen en kussen


oemashraf


En dan nog derbij zeggen 'ik hoop dat mijn man dit niet ziet' Bang zijn voor haar man, maar Allah vrezen walloe.

Wat ik het ergste vind is die algerijnse man op het eind. Hij zei gewoon dat hij niet bidde en dat hij nooit naar de moskee zou gaan en dat werken zijn gebed is. Hij zei ook 'ik zal sterven als niet-praktiserende' en hij was er nog trots op ook. Niet dat ie zegt 'ík hoop dat ik geleid wordt door Allah en zal sterven als een vrome moslim'. Nee, hij verkiest dood te gaan zonder het gebed en als niet-praktiserende.

31-05-2009, 21:46

Citaat door oemashraf:
is toch bekend dat hij mekka niet in kan

die algerijnse vrouwen die hem zaten te omhelzen en kussen


oemashraf



ze hebben het hele tijd over islam en Allah swt en dan bij afscheid gaan ze hem kussen. En dan bang zijn voor haar man en niet voor Allah swt. subanallah
Ik hoop dat haar man er achter komt.

31-05-2009, 21:48

Citaat door Sage:
En dan nog derbij zeggen 'ik hoop dat mijn man dit niet ziet' Bang zijn voor haar man, maar Allah vrezen walloe.

Wat ik het ergste vind is die algerijnse man op het eind. Hij zei gewoon dat hij niet bidde en dat hij nooit naar de moskee zou gaan en dat werken zijn gebed is. Hij zei ook 'ik zal sterven als niet-praktiserende' en hij was er nog trots op ook. Niet dat ie zegt 'ík hoop dat ik geleid wordt door Allah en zal sterven als een vrome moslim'. Nee, hij verkiest dood te gaan zonder het gebed en als niet-praktiserende.



Hij zegt nog eerlijk dat hij niet praktiseerd, maar die vrouwen die bij afscheid gingen kussen zijn schijnheilig.

31-05-2009, 21:50

Citaat door youssra.el:
Hij zegt nog eerlijk dat hij niet praktiseerd, maar die vrouwen die bij afscheid gingen kussen zijn schijnheilig.


Zeggen te willen sterven zonder het gebed is erger dan wat die vrouwen deden.

Het eerste waar een moslim zich over zal moeten verantwoorden is zijn gebed en als die niet aanwezig is, allahy7fed wat je lot dan zal zijn.

31-05-2009, 21:51
Dat gesprek met die Egyptische was écht leuk! Ze sprak echt verstandig.

31-05-2009, 21:52

Citaat door Sage:
Zeggen te willen sterven zonder het gebed is erger dan wat die vrouwen deden.

Het eerste waar een moslim zich over zal moeten verantwoorden is zijn gebed en als die niet aanwezig is, allahy7fed wat je lot dan zal zijn.



Tuurlijk is dat erger, dat bedoelde ik niet. Hij kon ook gewoon zeggen ik bid voor de camera. (voor de buitenwereld).
Zoals die vrouwen zehma islam dit islam dat maar ondertussen knuffelen met andere mannen.

31-05-2009, 21:54

Citaat door youssra.el:
Tuurlijk is dat erger, dat bedoelde ik niet. Hij kon ook gewoon zeggen ik bid voor de camera. (voor de buitenwereld).
Zoals die vrouwen zehma islam dit islam dat maar ondertussen knuffelen met andere mannen.


Ik begrijp je punt wel. Moge Allah ons allen leiden!

31-05-2009, 21:55



Citaat door Sage:
Ik begrijp je punt wel. Moge Allah ons allen leiden!



amien.

31-05-2009, 21:57

Citaat door ProtectedPearl:
Dat gesprek met die Egyptische was écht leuk! Ze sprak echt verstandig.

welke egyptische



oemashraf

31-05-2009, 21:58

Citaat door oemashraf:
welke egyptische



oemashraf



Hij gaat ook naar Egypte en daar heeft hij een gesprek met een Egyptische.

Pagina's : [1] 2