Bekijk volle/desktop versie : Ik heb geen zin om de verantwoordelijkheden van een huwelijk te dragen



Pagina's : [1] 2

31-05-2009, 20:36

Citaat door H.M.Murdock:
Ik ga al ruim een jaar met haar en nu begint ze te pushen. Ik kan die verantwoordelijkheden gewoon niet aan. Ik wil gewoon alle vrijheid hebben, ik wil geen rekening houden met mijn vrouw en haar familie. Ik heb geen zin om bij mijn schoonfamilie op bezoek te komen, misschien 1 keer in de 3 maanden ofzo, dat is meer dan genoeg.


Ik heb geen zin om het geld binnen te halen en daarvoor gewoon 5 dagen per week te werken. Dat is voor mij geen optie, dat is namelijk geen leven!


Ik heb geen zin in een huwelijskfeest.


Ik moet er niet aan denken om opeens een kind te hebben en gek te worden van dat gejank en pamper gedoe


Ik ben gek op kinderen, super gek op kinderen, als ze maar niet van mij zijn


Begrijpen jullie het een beetje
.

31-05-2009, 20:40


Ja, je bent er niet klaar voor. Zo simpel zat is het!

31-05-2009, 20:41
Ehum , mischien moet je maar de juiste vrouw vinden ... dan zul je er anders over denken.

31-05-2009, 20:41
Dus als je 60 bent heb je nog steeds geen gezin?

31-05-2009, 20:48


Hoe oud ben je?

31-05-2009, 20:49
Dan doe je het toch lekker niet. Big deal.

31-05-2009, 20:50

Citaat door H.M.Murdock:
Ik ga al ruim een jaar met haar en nu begint ze te pushen. Ik kan die verantwoordelijkheden gewoon niet aan. Ik wil gewoon alle vrijheid hebben, ik wil geen rekening houden met mijn vrouw en haar familie. Ik heb geen zin om bij mijn schoonfamilie op bezoek te komen, misschien 1 keer in de 3 maanden ofzo, dat is meer dan genoeg.


Ik heb geen zin om het geld binnen te halen en daarvoor gewoon 5 dagen per week te werken. Dat is voor mij geen optie, dat is namelijk geen leven!


Ik heb geen zin in een huwelijskfeest.


Ik moet er niet aan denken om opeens een kind te hebben en gek te worden van dat gejank en pamper gedoe


Ik ben gek op kinderen, super gek op kinderen, als ze maar niet van mij zijn


Begrijpen jullie het een beetje

Als je niet wil trouwen, neem dan ook geen relatie. Dat is niet netjes tegenover je meisje. Ook al heb je tegen haar gezegd dat je niet wil trouwen, zij denkt toch wel dat ze je kan overhalen.

31-05-2009, 20:52

Citaat door CoCo_:
Dan doe je het toch lekker niet. Big deal.



Het is toch juist beter dat hij dit allemaal van zich zelf weet, ipv gepusht te worden in een huwelijik waar hij geen zin in heeft. Ken genoeg van zulke jongens die trouwen omdat de maatschappij dat van hun verwacht. En na een jaar of 2-3 worden ze het helemaal zat, en beginnen ze hun ouwe leventje te missen. En ontwikkelen een soort van mid life crisis, waar ze beginnen met acohol terwijl ze vroeger nooit dronken etc.


Echt hoor

31-05-2009, 20:53
hoe oud ben je?

31-05-2009, 20:54
dan wacht je ermee totdat je er wel klaar voor bent maar ga je vooral niet miserable voelen als zij niet op je wil wachten en het huwelijksbootje instapt met iemand anders.


31-05-2009, 20:57

Citaat door JackieSparrow:
Het is toch juist beter dat hij dit allemaal van zich zelf weet, ipv gepusht te worden in een huwelijik waar hij geen zin in heeft. Ken genoeg van zulke jongens die trouwen omdat de maatschappij dat van hun verwacht. En na een jaar of 2-3 worden ze het helemaal zat, en beginnen ze hun ouwe leventje te missen. En ontwikkelen een soort van mid life crisis, waar ze beginnen met acohol terwijl ze vroeger nooit dronken etc.


Echt hoor

Wtf? Moet dit een zogenaamd dis-reactie voorstellen op wat ik gezegd heb? Het is totaal niet te koppelen aan wat ik gezegd heb. Waar lees jij dat ik het tegengestelde beweerd heb van wat jij zegt?

Sterker nog; Wat jij zegt komt neer op wat ik zei, namelijk dat hij dan gewoon niet moet trouwen.

31-05-2009, 20:58

Citaat door H.M.Murdock:
Tjah, ik weet het niet


Ik heb geen idee hoe en wat. 1 ding weet ik wel en dat is gewoon trouwen en dan elke dag te moeten werken, van maandag tot vrijdag, van 's ochtendsvroeg tot in de late middag, kan toch niet


Dat moet je waarschijnlijk toch zowiezo, niet alleen als je bent getrouwd

31-05-2009, 20:59


Vertel haar dat ook.

31-05-2009, 20:59

Citaat door CoCo_:
Wtf? Moet dit een zogenaamd dis-reactie voorstellen op wat ik gezegd heb? Het is totaal niet te koppelen aan wat ik gezegd heb. Waar lees jij dat ik het tegengestelde beweerd heb van wat jij zegt?

Sterker nog; Wat jij zegt komt neer op wat ik zei, namelijk dat hij dan gewoon niet moet trouwen.




Je dee er er nonchalant over met je big deal.


Geef alleen aan dat het best een grote issue is die vaak voorkomt.


Relax

31-05-2009, 20:59

Citaat door Doortje:
Als je niet wil trouwen, neem dan ook geen relatie. Dat is niet netjes tegenover je meisje. Ook al heb je tegen haar gezegd dat je niet wil trouwen, zij denkt toch wel dat ze je kan overhalen.

Dat slaat nergens op. Als hij van te voren heeft aangegeven niet te willen trouwen ligt de verantwoordelijkheid niet bij hem, maar bij haar en haar domme, naïeve gedachtegang.

Het is niet zijn schuld dat zij ondanks zijn waarschuwingen nog denkt te kunnen trouwen met hem.

Pagina's : [1] 2