Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : klaaglijn

hideki
29-01-2002, 22:35

hoi , ik wilde effe klagen over de euro ik kan nog steeds niet wennen aan dat klote geld en je word van alle kanten genaaid door de middenstand , jammer dat de NLG niet meer is ook wil ik even kwijt dat ik schijtziek word van de mediahype rond maxima max dit, max dat, max zus , max zo ik ben wel blij voor W.A. maar hoop toch dat deze euforie heel gauw over zijn climax heen zal zijn ......ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh zo dat lucht op .. http://dating.marokko.nl/smile.gif

Camilla27
29-01-2002, 22:41
ach als ze eenmaal getrouwd zijn dan is het weer allemaal voorbij, en wat betreft de euro,dat ze maar gauw de centen eruit halen, en ze moeten maar eens wat doen aan de 2euro?

blijfjezelf
29-01-2002, 22:57
De Nederlandse gulden had toch wel iets speciaals. Ik heb nu het gevoel alsof ik monopolygeld uitgeef ( totaal geen waarde)

hideki
30-01-2002, 17:10
hee leila dat is niet eerlijk, jij hebt toch je feestje al gehad met jullie koning albert ..ik bedoel.. albertoooooooooo haha

theONE1
30-01-2002, 18:27

Ze moeten eigenlijk het gehele koningshuis afschaffen en niet alleen in Nederland, maar over de gehele wereld. Het is allang een achterhaald en ouderwets idee dat een koning/koningin alleen door zijn afkomst het recht zou hebben "de baas" te zijn. Ik vindt dan ook een republiek een eerlijker idee, al moet ik wel weer zeggen dat daar ook een hoop haken en ogen aanzitten.

Military_Minded
30-01-2002, 18:35
Hebben we hier te maken met een rebel een oridinaire opstandeling Net nadat ik kroon van deze board heb geclaimed verklaar jij de oorlog aan mij klopt dit????

xNajatx
30-01-2002, 18:46
The One, het koningshuis heeft verder heus geen functie hoor, in wezen krijgen ze alleen die miljoenen om lintjes door te knippen en om staatshoofden te verwelkomen als die Nederland bezoeken. De regering is de eigenlijke koning van Nederland, het koningshuis is verder onschendbaar. Eigenlijk hoeft het van mij ook niet, die mensen verdienen goud omdat ze nou net toevallig uit de juiste schoot geworpen zijn, en wij moeten dat betalen. Maar wat vinden jullie van het Marokkaanse koningshuis??

xNajatx
30-01-2002, 18:49
Jij mag lintjes doorknipppen, Milimited Minded, iets ingewikkelders zul je waarschijnlijk niet aankunnen. Ik ben alleen bang dat je de looks voor een representatieve functie niet hebt... Najat.

hideki
30-01-2002, 21:29
hee militairy m, je zei ergens dat je in het marokkaanse leger hebt gediend en dit szomers deed correct me if im wrong maar marokko heeft een beroepsleger en kent dus geen militaire dienstplicht ..of hebben ze speciaal voor jou een uitzondering gemaakt ????

Mocro4eva
06-06-2004, 13:02
Origineel gepost door Amira1983 ik heb al me geld gespaard om zaterdag naar het trouwfeest te komen van willem,ik hoop dat hij joekk zal doen en ik heb gehoord dat ze een ziaanna van brussel nemen en dat de mannen in rotterdam zijn en vrouwen in amsterdam. in ieder geval zal ik mijn kaftan al klaarleggen,ik hoop dat er volk me zal vergezellen want zo eenzaam en allleen zie ik niet zitten.doeg doeg en maximaaaaaaa,zet de muziek maar op het maximuuuuuuuuuuum want ik kom er aan om te kempoedanseeeeeeeeeeeen :hihi: