Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid mn tiete ...



31-05-2009, 02:28
Hallo!
Dit gaat eiegenlijk over mn tieten, ik weet niet waar ik dit moet plaatsen.
Ik heb dus D-cup en ik wil er iets aan doen, moet ik afvallen ofzo? bestaan er pillen tegen borstgroeiing? want ik ben echt bang dat ze nog zullen groeien. Ik heb namelijk erg grote en heb al gevraagd na borstverkleining maar ik heb gezien dat je er serieuse littekens aan overhoudt. Iemand tips, ervaring ?

31-05-2009, 18:44


wees blij dat je ze hebt
ik wou dat ik dat had.........

31-05-2009, 19:02
proberen af te vallen denk ik, tenzij je al dun bent

31-05-2009, 20:32

Citaat door BentAziz:
Hallo!
Dit gaat eiegenlijk over mn tieten, ik weet niet waar ik dit moet plaatsen.
Ik heb dus D-cup en ik wil er iets aan doen, moet ik afvallen ofzo? bestaan er pillen tegen borstgroeiing? want ik ben echt bang dat ze nog zullen groeien. Ik heb namelijk erg grote en heb al gevraagd na borstverkleining maar ik heb gezien dat je er serieuse littekens aan overhoudt. Iemand tips, ervaring ?


je moet afvallen dan worden ze kleiner,

31-05-2009, 20:45


Probeer te vermageren

31-05-2009, 22:42
Is toch vrouwelijk?
K ben dr best blij mee..

03-06-2009, 20:19
ik ben ook een slanke meid en heb een D-cup.Ik zou zeggen wees er blij mee..
in het verleden heb ik ook heel lang gezegd als ik de leeftijd 18 bereik ga ik het navragen voor een borstverkleining. Maar ik ben nu 21 jaar en ben blij dat ik het niet heb gedaan.

04-06-2009, 12:18
Als ze klachten begint te ondervinden,gaat ze natuurlijk niet blij mee zijn.Er zijn heel veel meisjes die te grote borsten hebben waardoor ze rugklachten krijgen en in zo'n geval is een borstverkleining aangeraden.

04-06-2009, 12:25
Als je zwaarlijving bent moet je afvallen meid. Uw borsten slanken dan mee af!
En tis inderdaad waar dat sommigen er klachten van krijgen. Ik had ook een D-cup maar omdat ik veel ben afgevallen zijn ze veel kleiner geworden.
Ik had ook altijd last van mijn rug maar ben daar nu van af elhamdoelillah!!
groetjes

05-06-2009, 23:49

Citaat door Shemkara_:
Is toch vrouwelijk?[/SIZE][/FONT]
K ben dr best blij mee..

wtf vrouwelik, een vrouw mag toch wel nog als vrouw lopen zeker. doet soms zo'n pijn aan m'n rug

06-06-2009, 00:09

Ja meid ik heb helaas ervaring. Ik had cup-D en ik was toen nog 15. Ze zijn niet nog gegroeid. Ik wou ook een borstverkleing nemen. En idd je houdt er echt littekens aan over.
Ik was wel vol. En ben een tijdje afgevallen. Maar helaas daar verloor ik niet veel. En nu heb ik er mee geleerd leven...