Bekijk volle/desktop versie : Sorry ik ga weer vervelend doen met mijn relatieproblemen.



Pagina's : [1] 2 3

30-05-2009, 22:28
Zoals jullie allemaal weten heb ik een vriend maar verwaarloos ik hem af en toe. Ik heb een nieuw abbonoment afgesloten dus een nieuw nummer. Ik bel hem niet meer en ik ontwijk gewoon de plekken waar hij is.

Maar de laatste dagen was de drang groot om hem even tegen te komen. Dus vandaag was ik met mijn vriendin, we wonen allemaal in een buurt. Maar ik kwam hem niet tegen op een gegeven moment zei ik laten we gewoon naar huis gaan. Zij moest de andere kant op en ik ook. Ik liep al een beetje en toen zei ik weetje wat ik loop met je mee en dan ga ik wel het hoekje om een omweg van mij maar goed. Dus ik loop met haar lachend, ik zei nog kom gelijk online gaan we msnen.

Wat gebeurt er ik ga het hoekje om en ik zie mijn 'vriend' lopen, hij zag me niet. Met moeite sprak ik zijn naam uit he wollah, ik kreeg het echt benauwd. Hij kwam naar me toe lopen en bekeek me van top tot teen. Hij vroeg me niet eens, waarom heb je niets van je laten horen. Maar hij zag ook dat ik een beetje haastig was. Ik zei gauw doei en ik ging weg.

Jongens ik heb gewoon moeten huilen. Vandaag zei ik stoer ik hoef hem niet meer. Maar het is alweer een bijna halfjaartje en I realy like the guy. Vandaag toen ik hem zag was alles bevestigd.

30-05-2009, 22:31


aah wat schattigg!!!

30-05-2009, 22:31
Ik ga dood, ik heb gewoon in de wc zitten huilen.

30-05-2009, 22:32

Citaat door sjee14:
aah wat schattigg!!!


Schattig? Ik moet gewoon overgeven door de verschillende emoties die door mijn lijf heen gieren.

30-05-2009, 22:33


dan zeg je toch gewoon tegen hem dat je nog gevoelens voor hem hebt..

30-05-2009, 22:33
Het is je vriend toch? Bel hem op.. Of hebben jullie ruzie?

30-05-2009, 22:33

Citaat door _soekeyna_:
uhu en nu


Ik wil hem zo graag -realiseer ik me dus net-. Alleen ik weet niet hoe ik weer de draad kan oppakken. Ik had met hem afgesproken toen had hij me echt duidelijk gemaakt dat het niet meer mag gebeuren. Dat ik niet zomaar afstand van hem mag nemen, maar toch heb ik het gedaan. Maar toen ik hem zag, had ik het gevoel niet. Toen voelde ik me trots, toen wilde ik het zelf uitmaken.

Maar de laatste dagen voel ik gewoon echt dat ik het mis.

30-05-2009, 22:33

Citaat door valentina4u:
dan zeg je toch gewoon tegen hem dat je nog gevoelens voor hem hebt..


Dat weet hij. We hebben een relatie! Alleen ik heb zomaar ineens afstand van hem genomen. Telefoon uit, niet meer achter msn.

30-05-2009, 22:34

Citaat door Roosje_Roosje:
Het is je vriend toch? Bel hem op.. Of hebben jullie ruzie?


Ik wil hem niet ophemelen ofzo maar hij is echt lief, hij begrijpt me altijd of doet zijn best.
We hebben geen ruzie ik heb zomaar afstand van hem genomen. Het is ontstaan door een domme opmerking van hem, maar dat hadden we al recht gezet. Soms neem ik gewoon uit het niets afstand van iedereen, omdat ik denk dat het beter is.

30-05-2009, 22:37

Citaat door MossibaElKe7la.:
Ik wil hem niet ophemelen ofzo maar hij is echt lief, hij begrijpt me altijd of doet zijn best.
We hebben geen ruzie ik heb zomaar afstand van hem genomen. Het is ontstaan door een domme opmerking van hem, maar dat hadden we al recht gezet. Soms neem ik gewoon uit het niets afstand van iedereen, omdat ik denk dat het beter is.


Dan ben je gewoon dom bezig, bel hem op.. als je nog langer niks van je laat horen.. dan kan het pas echt mis gaan..

30-05-2009, 22:38
Heb je hem na het voorval nog gesproken?

30-05-2009, 22:38
Je moet gewoon praten met hem.

30-05-2009, 22:38



Citaat door MossibaElKe7la.:
Dat weet hij. We hebben een relatie! Alleen ik heb zomaar ineens afstand van hem genomen. Telefoon uit, niet meer achter msn.


waarom heb je dat gedaan dan? je wou dat hij moeite voor je ging doen?

30-05-2009, 22:38
meid ik zou zeggen pak m en laat m nooit meer gaan

30-05-2009, 22:39

Citaat door Roosje_Roosje:

Dan ben je gewoon dom bezig, bel hem op.. als je nog langer niks van je laat horen.. dan kan het pas echt mis gaan..


Ik overdrijf echt niet als ik zeg dat ik hem niet kan bellen. Elke keer wanneer ik mijn andere telefoon aandoe zie ik gemiste oproepen van hem zie ik smsjes van hem. Al weet hij dat mijn telefoon uitstaat hij blijft het proberen. Hij probeert het zelfs via mijn vriendin. Maar ik ben te gevoelig. Soms maak je jezelf gekke dingen wijs in je hoofd. Ik ben té koppig. Ik kan het gewoon niet opbrengen om in contact met hem te komen.

Pagina's : [1] 2 3