Bekijk volle/desktop versie : ~*Het Leven Van Imane...*~



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

27-04-2004, 22:26
Ewa Peepz
Dit Is Het Verhaal Van Mij, Latifa & Angel16 Wij Willen Graag Jullie Eerlijke Mening Horen We Kunnen Wel Tegen Een Stootje
Hier Is Het Begin:

IMANE
ik liep in de stad opeens hoorde ik hey imaneeeeeeeeee ik draaide me op en ik zag hanan mijn beste vrindin hey hanan hoe gaat ie heb je al sjie jongen geplayd ah neej imane je weet dat ik niet zo ben.je hebt gelijk hanan maarre zullen we naar chebba gaan[chebba is waar jongeren zich verzamelen om leuke dingen te doen gewoon effe chillen]okej maar we moeten wel met de bus gaan oke. opeens hoor je hanan zeggen kijk de 21 kom we pakken de 21

later bij chebba:

ik en hanan liepen naar binnen en we zagen fatima al staan[zij runt chebba] we begonnen te praten over koetjes eln kalvjes opeens hoorde je tzzzzzzzzzzzzzzzzz mijn pocket ging af ik verwachttte niet dat iemand me zou bellen dus keek ik op mijn scherm
en zag dat het mijn ouders waren. ik liet fatima en hanan achter en ging ririchting de wc.ik botste tegen iemand aan en ik zei:sorry en liep weg iets trok me aan me hand ik draaide me om en zag een vreemdeling ik zij wat moet en hij zei e zina aangenaam ik ben brahim ik zei leuk voor je maar ik moet gaan en hij vroeg waarheen ik zei gaat je geen fxcking moer aan en hij deet zijn hand voor mijn mond en duwde me in 1 van de meisjes w.c en begon aan mijn truitje te trekken..................................

27-04-2004, 22:28


ondertussen bij chebba

Hannan: ewa fatima hoe gaat het alles goed
Fatima: goed elhamdoelillah en met jou

Zo bleven ze door praten totdat fatima haar hoofd neersloeg
Hannan: wat is er fatima waarom kijk je zo verdrietig
Fatima: Ewa er is iets vreselijks gebeurd. Mijn broer(ismael) heeft Imane gevraagd maar je weet Imane doet niet aan vriendjes dus heeft ze hem afgewezen. Vanaf toen zei hij tegen iedereen die hij kent dat ze een h.o.e.r. is en dat ze al ontmaagd was. Dus nu mag ik niet meer met haar omgaan. Er gleed een traan langs haar gezicht. Ik snap niet hoe hij mij dat aan kan doen. Ze is mijn beste vriendin. Sommige jongens hebben echt geen hart.

Toen Fatima dat begon te vertellen moest Hannan ook huilen.

Fatima: Waarom huil je en kijk jij zo bedroefd.
Hannan: Mij is hetzelfde overkomen. Mij broer youssef is ook afgewezen door haar. Hij heeft ook hetzelfde gedaan maar hij heeft het ook tegen mijn ouders gezegd. Ze waren boos. En ik mag niet eens meer in haar buurt komen. Terwijl ze juist heel lief is.

Fatima
Ik keek op mijn pocket. We waren al drie kwartier aan het praten. Opeens moest ik denken aan Imane die gebeld werd. Waar is ze? Het duurt toch niet zo lang. Hey hannan heb je Imane nog gezien?

Hannan
Nu je het zegt nee. Waar was ze naar toe
Fatima: ze was ff haar pocket op gaan nemen. Ze maakte me eerst niog duidelijk dat het haar ouders waren die belden en dus ging ze richting de meisjes wc.

Hanna: Kom we gaan kijken waar ze blijft voordat er iets met haar gebeurt.

Samen liepen ze richting de meisjes wc
Daar aangekomen zagen ze niemand. Ze hoorden wel iemand snikken. Fatima riep: Imane ben jij dat? Toen begon diegene nog harder te huilen. Hannan trok snel een voor een de deuren open. Achter de laatste deur zagen we iets wat we nooit zullen vergeten. Dat beeld zal ons voor altijd bij blijven staan.
Imane lag daar op de grond Haar gezivht was vol met schrammen. Haar ene oog was donkerblauw en haar lip bloede en was opgezwollen. Ze had nix aan. Tussen haar benen waren sporen van bloed afwezig. Haar ogen vulden zich met tranen.
Fatima: Imane dit kan toch niet waar zijn. Is het wat ik denk dat het is?
Haannan: meskiena wie heeft dit gedaan? Als ik die gast in mijn handen krijg maak ik hem dood. Ik ga hem zwaar geven. Zijn leven wordt een hel.
Imane: iikkkk…..beeeennnn…. vvv…eeerrkkkrrraaaccchhhhtttttt!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

!!!!!!!

Wij omhelsden haaren varsten alledrie in tranen uit.
Fatima: Wat erg dat dat haar kan over komen(dit denkt ze dus zegt ze niet hardop0 Mekiena we moeten het niet erger voor haar maken. We moeten helder denken wat we gaan doen. Ze kan zo echt niet naar huis gaan. Dus zal ze een paar dagen bij mij moeten logeren.

Fatima zegt:
Wie heeft dit gedaan lieved. Heb je hem gezien. Is het een bekende.

Imane zegt met moeite:
Nee ik werd getrokken door iemand en daarna kwam er nog iemand bij. Ze begonnen aan mijn truitje te trekken. Ik probeerde ze tegen te houden toen hebben ze me geslagen en toen werd alles zwart. Toen ik weer bijkwam lag ik hier op de grond in mijn nakie nog wel. Ik kan niet eens meer opstaan.

Opeens begon hannan haar uit te lachen............

27-04-2004, 22:30
OPEENS BEGINT HANNAN HAAR UITELACHEN ............

wuhahahahhah imane en fatima kijken haar aan van waarom lach jij.
opeens zegt hannan tegen imane niemand wijst de familie karkosja (verzonnen naam) af.
imane en fatima keken haar aan van what ta fxck
IMANE'S GEDACHTES :

huh wat bedoelt ze met niemand wijst familie karkosja af.
imane denkt hard na en dan schrikt ze zelf van haar eigen gedachte.
en word ze LIJK BLEEK ze heeft ooit youssuf (broer van hannan) afgewezen bedenkt ze nu.
nee he hij zou toch zo iets niet doen omdat ik hem heb afgewezen.
ze vraagt aan hannan wil je zeggen dat je broer dit heeft gedaan omdat ik hem heb afgewezen.

Hanan: ja dat wil ik zeggen, en gelijk heeft ie want niemand wijst familie karkosja af.
imane barstte in tranen en werd kwaad op hannan en haar youseff.
imane:ze stopt met huilen en schreeuwt tegen hannan EN ALS NOG ALS IK HEM HEB AFGEWEZEN GAAT IE TOCH NIET ZO IETS LATEN DOEN. EN WAT IK AL HELEMAAL ERG VIND IS DAT JIJ NOG BEGINT TE LACHEN EN HET NORMAAL VIND DAT IE ZOIETS DOET ik dacht dat je me vriendin was. Fatima: rustig imane niet zo schreeuwen iedereen hoort je hier.
imane: WAT RUSTIG JIJ BLIJFT TOCH OOK NIET RUSTIG ALS DIT JE OVERKOMT.
hannan: hahaha had je hem maar niet moeten afwijzen vieze hxoer.
imane: IK GA JOU 1 DING ZEGGEN BLIJF UIT MIJN BUURT VIEZE BITCH.
hannan: hahaha dat zal ik zeker doen kehba en liep met die woorden
weg.imane die nog helemaal overstuur is werd een beetje rustig gehouden door fatima. fatima zegt: weet je wat hier doe mijn lange jas aan en loop met mij mee naar huis dan ga ik naar binnen en kijk of er iemand thuis is terwijl jij buiten wacht en dan neem je snel een douch en doe je kleding van mij aan en ga je lekker naar huis en probeer je lekker te rusten, dan spreken we morgen af bij jou en gaan we er wel over
praten. imane: maar breng ik je niet in de problemen want je weet toch ja mag ook niet meer met mij omgaan omdat ik ismael jou broer ook heb afgewezen.
fatima: ik weet het maar nee joh meid er zal toch niemand thuis zijn want ze zijnvast en zeker naar familie. imane: oke lieverd ik ben je eeuwig dankbaar je bent een schat. fatima zegt: geen dank lieverd kom we gaan en fatima geeft der jas aan imane en ze lopen weg naar het huis van fatima.

aangekomen thuis kijkt fatima of er iemand thuis is terwijl imane buiten w8 tot ze fatima hoort roepen dat er niemand thuis is.
ze loopt naar binnen en ze gaan gelijk naar boven imane wou de douche in springen ze liep naar de badkamer deur maar ze botstte tegen iemand aan die uitde wc kwam IMANE WERD LIIJK BLEEK het was ...............................................

27-04-2004, 22:32
het was ............

het was youssef ik werd lijkbleek en hij keek me vuil aan.
youssef: JIJ VIEZE xxxx WAT DOE JE IN MIJN HUIS??
imane keek hem aan maar kom niks uit haar keel krijgen het leek net of haar keel dicht was.

Ondertussen was fatima al gekomen
youssef: EWA, KRIJG IK NOG ANTWOORD OF HOE ZIT HET BITCH EN JIJ FATIME IK HEB TOCH TEGEN JOU GEZEGT DAT JE NIET MEER MET DIE VIEZE KEHBA MAG OM GAAN WAAROM DOE JE HET DAN ALSNOG.
imane: hoe durf jij mij vieze kehba te noemen he xxx alleen maar omdat ik jou heb afgewezen doe jij zo
youssef: ja wat denk jij dan niemand wijst mij af niemand wijst familie karika af heb je dat begrepen.
fatima: laat haar asjeblieft met rust.
youssef: WAT LAAT MAAR ben jij wel helemaal goed bij je hoofd.
hij pakte imane bij de haren en trok er naar de deur toe en gooide er naar buiten en zij: ALS IK JOU NOG EEN KEER MET ME ZUSJE ZIE IK VERMOORD JE HEB JE DAT GOED BEGREPEN en gooide de deur hard dicht. Daar lag imane huilend op de grond ze huilde om haar 2 vriendinnen die ze nu kwijt is en omdat ze ontmaagd is ze kon het niet meer aan en begon nog meer te huilen.

fatima&youssef

fatima: nee youssef wat doe je niet doen hoe durf je.
youssef: hou jij je mond als ik jou nog een keer met die xxxx zie dam zul je zien wat er gaat gebeuren begrepen en ik kom overal achter dus geen stiekeme gedoe en nu stil ik wil niks meer horen.

imane:

ik stond langzaam op ik had pijn aan mijn hoofd en pijn in mijn hart.en natuurlijk deed mijn poenie ook pijn.
de pijn aan mijn hoofd en poenie zou wel over gaan maar de pijn in mjjn hart niet zo snel.
ik stond op en liep weg ik keek nog een keer om en zag fatima boven bij haar raam en keek eraan en liep daarna weg ik wist niet waar ik naar toe moest ik keek op mijn klok wajjoo al 10.00 uur wat moet ik nu doen. ik liep langzaam denken aan waar ik naar toe moest want ik zie er niet uit zo kan ik me thuis niet vertonen en nog wel op dit tijdstip nerrie wat moet ik doen.
imane liep en ze was zo in der gedachte's dat ze niet wist dat ze de stoep af ging en op de straat liep totdat ze heel hard getoeter hoorde en .......

27-04-2004, 22:35


totdat ze heel hard getoeter hoorde en.....


De auto sloeg haar zo dat ze helemaal over de auto rolde en er vanaf viel ,nogwel op der hoofd.
ze had allemaal sneetjes op der gezicht en er kwam bloed uit der neus.
de jongeman(genaamd annas) rende uit de auto naar imane toe belde hij snel 112 op en die waren er binnen no time.
der waren al veel mensen om imane komen staan en de mannen van de ambulance namen imane heel snel mee op de brand car.
en daar reed de ambulance weg met harde sirenes. toettaaaa toetttttaaaaaaaaaaa
Annas was zo erg geschrokken dat ie niet eens in de gate had dat de politie man hem wat vroeg.
"meneer kunt u ons vertellen wat er is gebeurd"
Annas: uhm ja ik reed hier gewoon over de straat en toen liep er opeens een meisje (imane)uit het niets op de weg en ik remde maar het was al te laat ik raakte haar en ze rolde over me auto en viel toen hard op der hoofd en raakte de grond en toen ging alles heel erg snel ik belde de politie en nu sta ik hier..…………………………………..
de politie schreef ondertussen alles op.
Politieman: oke bedankt ik weet genoeg ik heb een vraag: kent u deze dame’????
Annas: nee ik ken haar niet.
polite: ik heb nog een vraag, ik heb een mobieltje gevonden in haar tas en heb een nummer van haar huis gevonden en aangezien ze marokaans is en ik heb in u verzekeringspapieren+rijbewijs gezien dat u ook marokaans bent haar familie u mischien beter begrijpt dan mij. zou u mischien willen bellen en hun op de hoogte stellen van deze gebeurtenis.
Anans: uhm... ja is goed" de politie draaide het nummer en gaf het aan Annas
hij ging over………………….
nourdin(broer van imane): hallo.…………………
Annas: ja hallo je spreekt met annas mag ik vragen wat u bent van imane akalachie (verzonnen naam)
nourdin: ik ben haar broer wat is er met haar er is toch niks ernstig gebeurd??
annas: jawel ze heeft een ernstig ongeluk gehad ze is nu naar het ziekenhuis.
nourdin: WAAAT dat meen je niet in welk ziekenhuis ligt ze nu
Annas: in het sint lucas andreas ziekenhuis. tuuut tuut hij had opgehangen.
annas zij "tegen de politie ik wil naar het ziekenhuis"
politie: "ja dat kan ik breng u wel want u auto moet onderzocht worden.
jongen:" ja is goed".
Na 20 minmuten……………………..:
Ze kwamen aan in het ziekenhuis en zagen een vrouw(moeder van imane) met een betraande gezicht en een man (vader van imane)en een meisje(zusje van imane) en een jongen van mijn leeftijd (nordine) kortom de familie van imane
de familie keek op toen ze Annas en de politieman zagen nordine stond op en zij tegen annas " was jij het die ik net sprak door de telefoon?
annas" ja dat was ik"
nordine: mag ik vragen waarvan je me zusje kent
annas: ik ken je zusje niet ik ben degene die haar heeft aangereden
nodrine: waaaaaaaaaaaat dat meen je niet hoe komt het.
annas legde uit wat er gebeurd was.
En toen ging de telefoon van annas over
annas zij exuseer mij en nam zijn telefoon op,
Annas: ja...
sara (zusje van annas)hey met mij waar ben je....
annas: ik ben in het ziekenhuis...
ibtissam: waaat is er gebeurt dan er is toch niks ernstig gebeurt ..
annas: nee niet met mij maar ik heb een meisje aangereden...
ibtissam:wat erg ik kom nu naar je toe oke?...
annas:ja als je wilt...................................
ibtissam:ja tuurlijk maar gewoon het ziekenhuis hier in de stad. .
annas: ja klopt beslamma.
.ibtissam:beslamma.

nadat ze allemaal een tijdje zaten kwam sara het zusje van annas aangelopen ze gaf haar broer een knuffel en groette de familie van imane ook met de 4 gebruikelijke kusjes en gaf imanes vader en nordine een hand.
Er heerstte een doodse stilte de stiltte verbrak want de dokter kwam er aan hij zag er vermoeiend uit en met een slechte uitdrukking op zijn gezicht.
iedereen stond op
Nourdine: wat is er met me zusje
dokter: ze..................................

27-04-2004, 22:36
Zeeeeeeeeeee

um ik heb 2 dingen te zeggen ten eerste we weten niet of imane het zal halen imane der moeder barstte in tranen uit .
Ja en ten 2e zij nordin(imane’s broer op een geeriteerde en geschrokke toon.
Dokter: ja ten 2e zij heeft een zware hersenschudding en ligt nu in coma
Imane’s zusje kon er niet meer tegen en rende hard weg
Nordine: en is er kans dat imane het zal halen
Dokter ree : ik denk het niet of er moet een wonder gebeuren
Nordine : mogen we haar zien
Dokter red: tuurlijk volg mij maar
Aangekomen bij kamer nummer 117
Dokter ree: hier ligt ze en het beste is dat jullie tegen haar gaan praten want mensen die in een coma liggen horen alles alleeen kunnen ze niks terug zeggen… Nourdin: oke bedankt meneer dokter:geen dank hoor
onmiddels was het zusje van imane al teruggekomen ze staptte met ze alle de kamer van imane aan....de moeder van imane begon te huilen samen met het zusje van imane ze zagen daar een imane met een verband om der hoofd en met allemaal slangetjes .nourdin ging naar der toe en pakte haar hand en begon te praten "liev zusje van me ik hou van je en wil je echt niet kwijt vecht voor je leven je hebt nog zoveel om voor te leven je kunt ons niet in de steek laten" inmiddels liet hij ook een paar tranen vallen.... ze gingen allemaal 1 voor 1 naar der toe en zijden van alles tegen haar.

de dokter kwam binnen "sorry het bezoekuur is afgelopen"
de moeder van imane zij in het marokaans tegen nourdin "ik wil hier bij mijn dochter blijven kun je dat vragen aan die dokter
Nourdin: wagha mama beletie en souwil ha (oke mama effe w8en ik ga het haar vragen) nourdin: dokter zou mijn moeder bij me zusje mogen blijven?? dokter: het mag eigenlijk niet maar voor deze keer zie ik het door de vingers ik regel wel een bed voor haar.
nourdin: heell erg bedankt dokter:graag gedaan maar jullie moeten nu wel allemaal weg want imane heeft der rust nodig en zeg tegen je moeder dat ze tegen haar moet blijven praten want ze hoord alles zoals ik al zij en de dokter verliet de kamer
Nordine . ewa jema doktor kal hdar m3aha hieja de kdar de sem3ek .
Nordine keek naar alle apparaten die om imane heen zaten op een van die apparaten stond hoe het nu met haar ging ze leefde nog alleen ze lagin com op de apparaat zag hij dit /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ alhamdoelilah dat betekende dat ze nog lefde opeens zag hij dat her veranderde hij zag nu dit ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

:::::
Oh mijn god dat betekende dat ze het niet zou halen hij raaktte in paniek en piepte de dokter op
Dokter:zeg ut maar
Nordine: kom snel er is wat met imane
De dokter kwam snel en wist wat dit betekende hij werd lijkbleek

27-04-2004, 22:38
hij kwam de kamer binnen en zijn gezicht werd lijkbleek want hij wist wat dit betekende.......

Dokter:jullie moeten deze kamer nu verlaten zij die tegen de familie van imane en annas.
iedereen werd de kamer uitgeduwt en de dokter was bezig met imane maar of ze het zou halen was de vraag.
de moeder en zusje van imane waren helemaal aan het huilen en nourdin zij: Allah ik smeek u help mijn zusje ze is nog klein ze heeft nog zo veel om voor te leven.
zo bidde iedereen de hele tijd terwijl de dokter binnen bezig was met de leven van imane zou ze leven of zou ze dood gaan.....

ondertussen in de kamer bij imane:

dokter: geef haar nog een schok (jullie weten wel wat ik bedoel met zo'n ijzere ding die het hart weer op gang probeert te krijgen met schokken) ze gaven haar nog een schok maar het bleef hetzelfde dokter: en nu nog 1 ik hoop dat dit de laatste is en dat haar hart weer op gang komt. ze gaven haar nog een schok en toen hoorde ze pieeeep pieeeeep pieeeeep.........
dokter: yes haar hart is op gang gekomen zusters help haar verder ik ga het goede nieuws aan haar familie doorgeven.
zusters zijden tegelijk: ja is goed dokter

weer terug bij de familie van imane:

iedreen zat te w8tten op de dokter en daar kwam de dokter aan ze stonde allemaal gelijk op.
nourdin: heeft ze het gehaald???
dokter: ja imane heeft het gehaald maar ze ligt nog steeds in coma jammer genoeg.
iedereen haalde opgelucht adem moeder van imane: Allah sokran bezef hounti benti (Allah heel erg bedankt voor het helpen van me dochter)
zusje van imane: dokter zouden we zo nog even snel haar gedag mogen zeggen en mag me moeder hier nog slapen
dokter: uhm ja jullie mogen haar nog gedag zeggen maar wel snel en ja je moeder mag nog bij haar blijven slapen.
nourdin: bedankt dokter.
Annas: uhm ik ga jullie alleen laten en het spijt me heel erg door mij is dit allemaal gebeurd ik wens jullie veel sbar en ik zal hier ook vaak langskomen want ik heb dit tenslotte veroorzaakt
nourdin:nee jij kon er niks aan doen het was el mekteb en heel erg bedankt dat je hier gaat langs komen.....annas:geen dank en beslamma kom ibtissam....nourdin en de rest: beslamma
annas en ibtissam: beslamma

9 weken later............................................. ........................................

27-04-2004, 22:39
9 weken later .................................................. ..............................

Annas:

wajo ik kan nog steeds niet geloven dat ik zo'n mooi meisje heb aangereden elke dag bezoekte ik haar met mijn zusje sara haar ouders en broer kwamen ook elke dag langs ik hem kennis gemaakt met haar broer nordine hij is een aardige jongen we lijken we zijn matties geworden .als ik imane daar zie liggen denk ik van shit wat heb iik gedaan


imane:

ik zag elke dag me ouders en me broer en zusje binnenkomen en een hele mooie jongen met een meisje wie zijn dat ik ken ze niet.
ik hoor iedereen elke keer tegen me praten maar ik wil wel terugpraten maar er komt niks uit me mond en ik wil me ogen opendoen en bewegen maar niks lukt me.
ik zag me ouders en me broer en zus weggaan ze waren allemaal dunner geworden en je zag wallen onder hun ogen.
ik zag dat die jongen en meisje bleven wie zijn dat toch ik ken ze niet....


annas en sara

de ouders van imane en haar broer en zusje waren weggegaan ik wou nog effe blijfen iets in me zij dat ik moest blijfen. dus bleef ik met me zusje ik begon tegen haar te praten "het spijt me zo erg dat je hier ligt het is allemaal mijn schul ik zag je de straat niet oplopen en toen reed ik je aan word asjeblieft wakker je familie heeft je nodig ze kunnen niet zonder je de tijd dat je hier hebt gelegen zijn ze hier elke dag geweest.
word asjeblieft wakker. sara:ja meid word asjeblieft wakker.

imane:
ik hoorde alles wat ze tegen me zijden ik hoorde uit zijn woorden dat ie mij heeft aangereden maar ik kan me niks meer herinneren.
ik probeerde me ogen open te doen ik deed het en zag heel erg fel licht dus deeds ze gelijk weer dicht.ik hoorde die jongen een vervpleegster roepen en toen kwam een dokter.....

annas:
ik zag dat ze haar ogen open deed en toen weer dicht.
ik rende snel haar kamer uit en riep een verpleegster die kwam er bij en die zij me dat ik moest wachten in de w8kamer zodat ze haar gingen onderzoeken en ik moest haar familie gaan bellen.
ik ging met me zusje naar de w8kamer en belde haar broer op.
nourdin: ja hallo.....
annas:heyyy ik heb ged nieuws ik was bij je zusje met mijn zusje en was tegen haar aan het praten en toen opeens deed ze haar ogen open en ze zijn nu haar aan het onderzoeken...
nourdin: waaat goed ik kom er gelijk aan beslamma...
annas:beslamma tot zo.
we waren aan het wachten en daar kwam de familie van imane weer aangelopen. haar ouders vroegen mij wat er was gebeurd en ik vertelde hun hetzelfde als ik nourdine vertelde en ze waren heel blij terwijl we nog aan het praten waren kwam de dokter er aan.
dokter: we hebben haar net onderzocht en.............................

27-04-2004, 22:41
We hebben haar net onderzocht en……….
En ze maakt het goed ze is net ontwaakt uit der coma maar ze slaapt nu dus ze word straks wakker. Ze moet nu even rusten en dan kunnen jullie vanavond naar haar toe oke
Nourdin: heel erg bedankt meneer me zusje is eindelijk uit haar coma ontwaakt.
Moeder van imane was helemaal aan het huilen van blijdschap en zei “shoukran Rabi.
Iedereen was zo erg blij en gingen naar huis om vanavond weer terug te komen.

Annas:

Ik ben zou erg blij dat ze weer wakker is want ik zou het mezelf nooit vergeven als ze het niet zou halen “layster” nou ik moet daar nu niet meer aan denken want ze is ontwaakt.
Ik ga nu ook maar naar huis dan kom ik vanavond ook weer terug insch”Allah.
Ik reed met me zusje naar me ouders huis want ik woonde ook op mezelf maar ik moest eerst effe me zusje daar afzetten ik zette me zusje af en zei dat ik vanavond weer terug zou komen als ze wou om mee te gaan naar het ziekenhuis ze vond het goed dus ik reed naar me huisje.
Aangekomen thuis ging ik eerst onder de douche en kleedde me om ik maakte wat te eten en ging rustig eten maar me gedachte’s gingen steeds naar imane ik weet niet waarom ik moet elke keer aan haar denken en zie haar mooie gezicht voor me. Gelukkig zie ik haar vanavond weer.
Ik pakte me sleutels en reed naar me ouders huis en haalde me zusje op we gingen richting het ziekenhuis.
Aangekomen in het ziekenhuis kocht ik een bos bloemen en een doosje chocolaatjes en we gingen naar haar kamer en ik deed haar kamer deur open en zag haar familie allemaal in de kamer rond haar bed zitten.
Haar moeder en vader vroegen ons binnen me zusje en ik groette iedereen en liepen naar haar bed toe en groette haar ik keek haar in der ogen aan het leek net 5 minuten terwijl het maar 5 seconde waren.
Zij was de gene die haar ogen neersloeg na een tijdje ging iedereen weg en ik wou nog effe bij haar blijven om met haar te praten…..

Imane:

Ik werd wakker en deed me ogen open en zag 4 witte muren om me heen en kon me even niks meer herinneren ik d8 na en toen kwam ik er achter dat ik een ziekenhuis lag ik kon er alleen maar niet opkomen waarom.
Na een tijdje te piekeren hoorde ik de deur opengaan en zag me moeder, vader en me broer en zusje in de deuropening staan ik zag dat ze allemaal tranen in hun ogen hadden me moeder rende naar me toe en knuffelde en kuste me zowat dood haha en we begonnen allebei te huilen toen kwam me zusje en vader en me broer ik had ze allemaal zo erg gemist en hun mij blijkbaar ook want ze waren allemaal aan het huilen mijn moeder zei “a bintie we hebben je zo erg gemist je bent eindelijk weer wakker ik:”ja a jemma ik heb jullie allemaal ook zo erg gemist en ik heb jullie allemaal horen praten tegen mij en ik zag jullie ook allemaal jullie zijn allemaal afgevallen en hebben wallen onder jullie ogen nourdin: hoorde en zag je ons echt??
Imane: ja ik hoorde alles en zag ook alles maar ik wou praten maar ik kon niks bewegen ik heb een vraagje….zusje van imane: ja vraag maar
Imane:wie is die jongen en meisje die hier ook elke keer waren nourdin: die jongen heeft jou aangereden je kwam zomaar de straat oplopen en hij kon niet meer stoppen en toen heeft hij de ambulance gebeld en ons en hij komt hier elke keer met zijn zusje hij komt straks vast ook wel.
Imane: a zo hij heeft vast schuld gevoel maar als ik het zo hoor dan was het mijn eigen schuld.
Ik zou wel graag met hem willen praten.

En toen ging de deur open en kwam er die jongen met dat ene meisje de deur binnen hij had een bos bloemen in zijn handen en het meisje een doosje met chocolaatjes ze zeiden iedereen gedag en kwamen naar mij toe hij stelde zich voor “hallo ik ben Annas en het meisje stelde zich voor als Ibtissam ik: nou ik ben imane maar dat weten jullie denk ik wel.
Me ouders en me zusje en broer gingen weg ze zouden morgen weer terug komen.
Annas en Ibtisam bleven zitten “ik heb jullie vaak hier in deze kamer gezien toen ik in coma lag en ik heb jullie ook vaak horen praten tegen mij ik wou altijd terug praten maar ik kon niks bewegen. Annas: echt waar heb je ons altijd gehoord als we tegen je praatte ik: ja klopt en ik heb gehoord dat jij de gene bent die mij heeft aangereden ik zag dat hij zijn ogen neersloeg en zij “dat klopt het spijt me” Ik tilde zijn kin omhoog en zij kijk in mijn ogen jij hoeft geen sorry te zeggen het was mijn eigen schuld en ik waardeer het heel erg dat je hier altijd was en jij ook ibtissam

Annas:

Nadat iedereen weg was begon ik me excuses aan te bieden maar ze zij dat het haar eigen schuld was en het erg waardeerde.
Toen ze me kin optilde en zij dat ik haar in der ogen moest kijken voelde ik een tinteling volgens mij ben ik verliefd aan het worden maar dat kan toch niet ik sloeg die gedachte van me af.
We praatte nog over van alles en kwam veel over haar te weten ik zag dat ze een goede band met me zusje kreeg en met mij ook.
De dokter kwam en vertelde ons dat ze rust nodig had dus we verlieten haar kamer.
In de auto begon ik er al te missen ik vroeg me zusje wat ze van haar vond.
Ibtissam: ze is een schat van een meid annas: ja dat vind ik ook.
Ik br8 me zusje naar huis en ging zelf ook naar huis, thuis aan gekomen ging ik onder de douche en lag daarna in me bed en dacht aan imane en viel met een glimlach in slaap…….


Imane:

we praten nog wat over ditjes en datjes ik leerde veel over hun kennen en ibtissam begon een goede vriendin te worden en annas een goede vriend.
De dokter kwam binnen en zij dat ik me rust nodig had en moest gaan slapen en morgen nog een dag was. Dus ze gingen weg nadat ze weg waren gegaan miste ik iedereen al weer. Ik probeerde maar te gaan slapen ik d8 aan annas en viel met een glimlach op me gezicht in slaap………….

27-04-2004, 22:43
Imane:

we praten nog wat over ditjes en datjes ik leerde veel over hun kennen en ibtissam begon een goede vriendin te worden en annas een goede vriend.
De dokter kwam binnen en zij dat ik me rust nodig had en moest gaan slapen en morgen nog een dag was. Dus ze gingen weg nadat ze weg waren gegaan miste ik iedereen al weer. Ik probeerde maar te gaan slapen ik d8 aan annas en viel met een glimlach op me gezicht in slaap………….


De volgende morgen werd ik wakker met hem in mijn gedachte in ben zo blij hem te hebben leren kennen. Ik vraag me af of hij vandaag komt en/of hij een vriendin heeft ik vraag het wel aan zusje als ze vandaag met hem meekomt.

Die middag:

Yesssssssssss hij is gekomen.
wow wat zag hij er weer zoals gewoonlijk er weer goed uit.

A= hoi hoe is het ermee? deze morgen?
I= goed en met jou?
A fantastisch
I= ik wil je iets vragen maar weet niet hoe?
A= nou vraag maar
I= ik vroeg me af ehhhh............

27-04-2004, 22:44
I: Uhm ik vroeg me af of je een vriendin hebt
A: Nee ik niet(loog hij) hoezo????
I: Nee ik wou het gewoon ffe weten
A: Maar waneer mag je hier weg
I: Als het goed is word ik morgen uit het ziekenhuis ontslagen.
A: En hoe laat mag je gaan
I: Als het goed is half 3.
A: Kan ik jou dan om 1 uur spreken? Ik wil je namelijk wat vragen!
I: Ja is goed

Onder tussen kwam de zuster binnen en zei dat Annas moest gaan want ik moest slapen (wejow echte tatta”s altijd vroeg naar bed)
A: Doei schat
I: Doei

Imane:
S’morgens werd ik met een goed gevoel wakker want vandaag werd ik uit het ziekenhuis ontslagen. Shit het was al half 1. De zuster kwam binnen met mijn ontbijt, net toen ik klaar was met eten kwam Annas binnen , hij zag er wel goed uit. Hij had een licht blauwe diesel broek aan en een witte replay tuitje met licht blauwe pradda’s (echte mocro)
A: Hey zina
I: Hoi
Hij begon me te vertellen dat hij pas in Amsterdam is komen wonen en dat hij aan de einde van mijn straat woon enz. toen vroeg ik hem hei ananas wat wou je me vragen????????
A: Jah ik weet dat het te snel gaat en dat we elkaar pas kennen, Maar ik vind je best aardig en mooi dus wat ik wou zeggen is IK VIND JE LEUK!!! En ik wou weten of je mij ook leuk vind!!!
I: Uhm ik weet niet wat ik moet zeggen maaruh we kennen elkaar pas en vind je niet dat het te snel gaat?????
A: Jah maar ik vind je echt leuk ,en ik vond dat je dat moest weten. Maar Imane wil je mij wel beter leren kennen
I: Jah oké dat wel
Op dat moment kwam nordine (mijn broer) binnen hij omhelsde me wajo ik kreeg bijna geen adem
I: Hey Nordine wil je me dood hebben
N: Wuhhahahahaha nee sorry maar k had je gewoon gemist , maaruh heb je alles al ingepakt
I: Jah dat heeft de zuster gisteren gedaan
N: Yek al masgota je gebruikt haar gewoon als gedama
I:
N: Maar is half 3 zullen we gaan??
I: natuurlijk dat hoef je niet eens te vragen
We namen afscheid van annas en we liepen naar mijn broers grijze mercedes c klasse en we stapten in. Thuis aangekomen vroeg iedereen hoe het nu met me gaat enz. en iedereen zei dat ik moest rusten dus ging ik maar naar boven naar mijn kamer k ging in mijn bed liggen en ik d8 aan annas met die gedachte viel ik in slaap…………………..

27-04-2004, 22:46
6 weken later
imane :

het was zaterdag. Ik lag lekker te slapen opeens hoorde ik mijn ma roepen imane wa imane nodi daba a tnasj (imane imane wakker worden het is al 12 uur) met moeite liep ik uit mijn bed en ging naar de badkamer mijn gezicht wassen ik liep naar beneden maar niemand was thuis behalve mijn ma ik vroeg waar iedereen was ze antwoordde dat mijn vader naar de moskee is en broer naar zijn mattiez en mijn zusje ibtissam naar haar vriendin is gegaan . ik ging snel onbijten ruimde de tafel af en ging naar boven . ik en annas hadden wat met elkaar, en vandaag zou ik met sara de zusje van Annas naar de stad gaan, inkopen halen . maakte mijn kast open wen pakte een zwarte pantalon en een zwart truitje gaan met mijn zwarte puntlaarzen en groette mijn moeder trok mijn jas aan en liep naar het station , daar zou ik sara zien. . Om de hoek van de straat zag ik iets wat ik nooit zal vergeten. Daar stond Annas met een ander meisje te zoenen……………………………………..

27-04-2004, 22:47


Daar stond annas met een ander meisje te zoenen............

what the xxxx krijgen we nou hij stond daar gewoon te zoenen met een of andere wijf hij zij toch dat ie geen vriendin had toen ik het hem vroeg in het ziekenhuis hij heeft gewoon gelogen maar waarom?? ik was zo erg boos en verdrietig te gelijk.
Ik liep op ze af toen ik bij ze was zij ik "zo zo wat hebben we hier niet zo slim van jullie he in het openbaar zoenen.
ze schrokken allebij van me en annas zij"het is niet wat je ziet imane "haha laat me niet lachen annas wat is het dan ik zie jullie hier elkaar aflebberen en jij zegt het is niet wat je ziet en wat is het dan he maar weet je laat maar ik heb helemaal geen zin om jou gezicht nog te zien ga maar lekker verder waar je mee bezig was... Annas: nee w8 nou effe imane ik kan het je allemaal uitleggen het zit zo... voordat ie zijn zin nog kon afmaken zij ik bespaar me je smoesjes ik heb hier geen zin in nog veel plezier en ik liep weg maar hij kwam achter me aan ik begon te rennen en hij rende achter me aan oeff ik stopte en zij tegen hem laat me nu met rust ik wil alleen zijn ik rende naar de bus die er aan kwam want had geen zin meer om te lopen naar het station en stapte in en zag hem daar nog staan ik voelde iets warms over mijn wang stromen ik voelde met me hand over mijn gezicht en me wangen waren nat van de tranen die naar beneden begonnen te stromen.
de bus reed weg en annas verdween uit mijn zicht ik was gewoon zo verdrietig wat d8 hij wel.
ik veegde me tranen weg hij verdient mijn tranen niet ik wou er alsnog een leuke dag van maken met sara en wou die toestand van net even vergeten.
ik kwam op het station aan en zag sara daar al staan ik liep naar der toe en gaf er een dikke knuffel en barste in tranen uit.
ze vroeg me wat er was ik vertelde haar het hele verhaal ze was zo boos op hem ze zij dat ze met hem gin praatte.
sara zullen we er een leuke dag van maken ik wil er effe niet meer aan denken oke? sara: ja natuurlijk kom wij gaan gezellig shoppen.
we liepen winkel in winkel uit we hadden allebij zoveel gekocht sara: wajjoo ik ben echt moe van het winkelen zullen we even naar de macy iets drinken ik: ja is goed kom.
we liepen naar de mac en het was er super druk we bestelde allebij wat de drinken en een appelgebak. we liepen naar boven daar was het super rustig we gingen zitten en even later zag ik fatima (dat ene meisje in het begin van het verhaal die niet meer met imane mocht omgaan van haar broer) met een meisje de trap oplopen ik deed net als of ik haar niet zag maar zij kwam naar mij toe ze begon tegen me te praten hey imane ik: hoi fatima zij: hoe is het ermee lang niet gezien ik: klopt lang niet gezien maar het gaat elhamdoellilah goed en met jou? fatima: ja prima ze wou verder praten tot dat ik haar broer naar boven zag komen ik werd bang en zij daaarr hebb je je broer ik denk dat je maar beter weg kan gaan ze wou net weg lopen maar het was te laat hij zag ons al en kwam deze kant oplopen hij zij : zo zo wie hebben we hier onze hoertje imane: laat me met rust mafkees rot een eindje op hij: mafkees he ik zal je laten zien wat mafkees is baf een klap om mijn gezicht ik keek hem met tranen in me ogen aan sara: wat doe je xxx laat haar met rust ja vieze homo wie denk je wel niet dat je bent tzz ga ga ji
hij wou haar net ook een klap geven totdat iemand zijn hand van achter greep het was............

27-04-2004, 22:49
okey hier is het vervolg
Hij wou haar net ook een klap geven totdat iemand hem tegen hield het was ……
Het was me broer en annas ik schrok echt ik d8 ow shit wat gaat er nu gebeuren.
Nourdin: WAT is hier aan de hand waarom heb je me zusje geslagen en wou je ibtissam ook slaan…. broer van fatima: omdat die hoertje van je zusje een grote mond heeft tegen mij en die andere wijf ook. Annas: hey klootzak let eens even op je woorden en noem haar geen xxxx ja.
Broer van fatima: aah waarom niet dat is ze toch ook ik bedoel ze is geen maagd meer. Ze heeft de hele stad gehad.
Nourdin: WHAATT zeg je me daar vieze leugenaar…. broer van fatima: echt waar ik ben geen leugenaar vraag het haar zelf maar nourdin keek me heel boos aan hij vroeg me of het waar was en het enige wat ik deed was huilen nourdin gaf me een klap in me gezicht.
Ik greep gelijk naar me wang de pijn die ik daar voelde was lang niet zo erg als de pijn in me hart. Ik zag annas en ibtissam geschrokken kijken ik zij: nourdin heel erg bedankt ik heb nog nooit zoveel pijn gevoeld in me hart en jij ook bedankt (broer van fatima) dat je me leven kapot wilt maken omdat ik jou heb afgewezen, nourdin ik vind het echt erg dat je heel snelt iets gelooft terwijl je mij verhaal niet eens hebt gehoord maar maakt niet uit.
De tranen liepen over me wangen en ik liep weg.
Ik hoorde dat ibtissam me achterna kwam ze begon naast me te lopen ik zag dat ze wou zeggen maar toch haar mond hield dat waardeerde ik echt van haar want ik had nu echt geen zin om te praten.
Ik wou niet naar huis gaan maar ik kon het me ouders niet aan doend dat ze ongerust werden maar ik wou nu nog niet gaan dus vroeg of ibtissam met me naar het park wou gaan ik moest haar toch vertellen wat er was gebeurd voordat ik die ongeluk kreeg.

We zaten op een bankje in het park ik begon te vertellen wat er allemaal was gebeurd voordat ik die ongeluk kreeg. Ze keek me ondertussen de hele tijd aan en er rolde ondertussen tranen over onze wangen het leek of ik alles weer mee maakte.
Toen ik klaar was keek ze met een blik vol medelijden aan het was ondertussen al 10.00 uur en mijn mobiel was al heel vaak over gaan me broer belde me de hele tijd maar ik nam niet op ik had geen zin in hem hij had me echt pijn gedaan.
Hij stuurde me een sms’je met daarin : lieverd het spijt me echt ik maak me erg zorgen waar ben je nu ???
We wouden net opstaan om weg te gaan toen de mobiel van ibtissam over ging ze nam op en het bleek haar broer te zijn hij was erg ongerust merkte ik door hun gesprek.
Annas: waar zijn jullie en gaat alles wel goed met imane??? Ibtissam:wij zijn in een parkje en alles gaat goed met haar annas: welk parkje dan komen we jullie ophalen ibtissam: in die ene bij ons in de buurt oke ik zie je zo beslamma annas: oke tot zo beslamma
Ik vond het eigenlijk niet leuk dat hij ons zou komen ophalen maar ik liet het er maar bij.

Ik zag dat annas en nourdin kwamen aanlopen ik deed geen eens de moeite om me tranen weg te vegen annas: halle dames komen jullie mee ibtissam: ja is goed kom schat
We liepen naar me broer zijn auto en ik ging achterin zitten en ik zij niks.
Op een gegeven moment stopte hij zijn auto lans een weg.
En keek me aan en zij: Wallah sorry het spijt me zo erg ik had je nooit mogen slaan maar ik was echt boos ik weet dat het geen excuses is maar het spijt me echt ik wil je alleen vragen of je wilt vergeven en wat hij zij of dat echt is.
Imane: ik……..

27-04-2004, 22:51
ik keek eerst in zijn ogen en zag dat ie het meende en toen keek ik naar buiten.. ik had het hem eigenlijk al vergeven want kan nooit zo lang boos op hem zijn maar ik wou hem nog even zo laten.
ik voelde dat iedereen me aankeek ik draaide me gezicht naar hun om en me broer zij asjeblieft zusje vergeef het me.
ik keek hem een hele tijd aan en zij: ik kan nooit lang boos op je blijven dat weet je want ik hou van je ik vergeef het je en ik hoop dat je zoiets nooit meer doet want het deed me echt pijn.
nourdin: aah dankjewel dat je het me vergeeft en ik zal het nooit meer doen. ik: oke ik wist niks te vertellen en zo heerste er een stilte
tot dat me broer begon te praten.. imane mag ik je wat vragen ik: ja hoor "ik wist dat ie ging vragen over die toestand in de mac"...
nourdin: wat die klootzak zij in de mac was dat nou waar?
ik kreeg tranen in mijn ogen en kon niks zeggen annas en me broer keken me vragend aan en toen ze zagen dat ik niks zij werd me broer boos hij sloeg met zijn vuist tegen zijn stuur en zij imane waarom heb je dat gedaan zeg me waarom.
ik keek naar ibtissam en zag dat ze me medelijdend aankeek en keek naar me broer en hij keek me boos aan en toen keek ik naar annas en die keek ook boos en teleurgesteld.
ik zij jullie geloven ook gelijk alles jullie hebben mijn verhaal niet eens gehoord en wou de deur opendoen om naar huis te gaan maar ik voelde dat iemand aan me arm trok ik keek om en zag me broer hij zij ik wil dat je nu gaat vertellen wat er is gebeurd.
ik slikte de brok die ik in me keel had en begon te vertellen over die verschrikkelijke dag..... ik had hun alles verteld en zag me broer zijn woede inhouden ik zij en zo kwam het dus dat ik in het ziekenhuis terecht kwam nourdin: weet je niet wie die gasten waren die dat hebben gedaan ik : nee ik weet het echt niet maar ik weet wel dat de broer van fatima er achter zit nourdin en annas zeiden tegelijk we maken hem dood die klootzak.
ik wou het er niet meer over hebben en ik zij dat hun ook.
we reden weer verder naar huis en thuisaangekomen gaf ik ibtissam een kus en negeerde annas want hij was tenslotte vreemd gegaan.
en rende naardat ik me ouders had gegroet naar me kamer en nam een douch en trok me pyama aan en ging liggen in me bed,
ik hoorde iemand kloppen tegen me deur en zij binnen ik zag me broer in de deuropening en zij mag ik verder komen ik: ja tuurlijk
hij kwam binnen en ging op me bed zitten hij gaf me een kus op me voorhoofd en zij weltrusten lieverd ik hou van je ik: ja dankjewel en jij ook weltrusten en ik hou ook van je hij liep naar de deur en ging weg.
ik d8 aan alles wat er vandaag was gebeurd en viel later in slaap.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12