Bekijk volle/desktop versie : Hier wordt ik nou zo verdrietig van



Pagina's : [1] 2

27-04-2004, 22:20
We zitten hier de godganse dag mekaar proberen te pakken met citaten uit de koraan, of uit de bijbel. Moslims onderling hebben het ook al met elkaar aan de stok. Maar dit gebeurt dus terwijl wij hier ons druk maken om......niets dus.

Jongetje (7) in Kerkrade verkracht

Uitgegeven: 27 april 2004 19:48
Laatst gewijzigd: 27 april 2004 20:40

KERKRADE - Een 7-jarig verstandelijk gehandicapt jongetje uit Kerkrade blijkt vrijdag op klaarlichte dag onderweg van school naar huis door een man te zijn verkracht. Dat meldde de politie dinsdag.

Het kind kwam rond 16.15 uur vrijdagmiddag huilend thuis. Uit medisch onderzoek bleek daarna dat hij verkracht was. Volgens de politie is dat gebeurd vlak nadat de jongen uit de schoolbus was gestapt, in de buurt van enkele flats aan de Ailbertuslaan in Kerkrade. Het is onduidelijk of hij op straat of ergens in een woning is misbruikt.

27-04-2004, 22:23


Ik had het gelezen ja , ik hoop als ze dader te pakken hebben dat ze 'm ophangen aan de hoogste boom

27-04-2004, 22:28

Citaat:
Origineel gepost door said2reffie
weet je ook iets meer over de verkrachter .bv afkomst ?
Said ,als ik eerlijk mag zijn kan de afkomst van zo een xxxxxx niet schelen. ik hoop dat hij in de hel .brand

27-04-2004, 22:28

Citaat:
Origineel gepost door said2reffie
weet je ook iets meer over de verkrachter .bv afkomst ?
Vind je dat relevant? Op dit moment zijn er hier ergens in nederland ouders die hun verstandelijk gehandicapte kind in slaap proberen te krijgen, na zo'n traumatische ervaring. En wie of wat dan verantwoordelijk is, is niet echt belangrijk.

27-04-2004, 22:29


Strenge straffen voor zware misdaden!!

Als ze de dader pakken zal hij genieten van een 10tal jaar gevangenis op kosten van de belastingbetaler, is dat nu een straf?

27-04-2004, 22:35
ze geven hier idd veeel te lagen straffen

27-04-2004, 22:36
Ja ik heb het ook gelezen , dat mensen tot zoiets in staat zijn hé

27-04-2004, 22:36

Citaat:
Origineel gepost door said2reffie
a3ir ik eerlijk gezegt wel ,ik hoop niet dat het en marokkaan is ,anders krijg we het weer maand lang op elke tv zender te zien en elke krant .terwijl ik de laatste maand alleen meer dan 100 verkrachtingen tegen ben gekomen hier op het form .en 98 keer ging het om een nederlands hollander ,gek he dat ze dat niet uit zenden ,al is het maar voor 2 dagen .ziens ik hier op het form ben gekomen beging ik eerlijk gezegt steeds meer hekel aan nederlanders te krijgen
Ik weet wat je bedoeld said

27-04-2004, 22:43

Citaat:
Origineel gepost door said2reffie
ja daar heb je wel gelijk in ,maar stil voor dat het en marokkaans is krijg ik denk ik ook een maand lang nachtmerrie,s .begrijp je ?
Een marokkaan is een mens, net zoals een nederlander een mens is. En mensen zijn tot hele rare dingen in staat. We hebben hier een marokkaan met een pony gehad, maar ook een nederlander die zijn ex en heel haar familie doodschoot. Voor mij is dan niet relevant wie het gedaan heeft, maar dat het uberhaupt is gebeurt.

27-04-2004, 23:32
Afschuwelijk!!



Ik heb er gewoon geen woorden voor. Wanneer houdt het eens op denk ik dan? Hoe ziek ben je eigenlijk als je je zelfs vergrijpt aan gehandicapte kinderen?

Blijf aub van onze kinderen af, laat hen aub nog kind zijn.

Ik ben nog steeds tegen de doodstraf, maar in dit soort gevallen moet je mij niet als rechter hebben...

27-04-2004, 23:35

Citaat:
Origineel gepost door sahira
Afschuwelijk!!



Ik heb er gewoon geen woorden voor. Wanneer houdt het eens op denk ik dan? Hoe ziek ben je eigenlijk als je je zelfs vergrijpt aan gehandicapte kinderen?

[B]Blijf aub van onze kinderen af, laat hen aub nog kind zijn.

Ik ben nog steeds tegen de doodstraf, maar in dit soort gevallen moet je mij niet als rechter hebben... [/B]
Waarom ben je tegen de doodstraf waar de islam die voorschrijft?

"Als iemand de Boodschapper tegengaat, zelfs nadat de leiding duidelijk aan hem is overgebracht en een ander pad volgt dan dat van de gelovigen, Wij zullen hem laten op het pad dat hij heeft gekozen en hem in de Hel doen belanden. Wat een slechte bestemming!" [Koran 4:115]

28-04-2004, 20:37

Citaat:
Origineel gepost door Sword_of_Islam
Waarom ben je tegen de doodstraf waar de islam die voorschrijft?

"Als iemand de Boodschapper tegengaat, zelfs nadat de leiding duidelijk aan hem is overgebracht en een ander pad volgt dan dat van de gelovigen, Wij zullen hem laten op het pad dat hij heeft gekozen en hem in de Hel doen belanden. Wat een slechte bestemming!" [Koran 4:115]
Salaam alaikuum,

Misschien omdat ik het niet gepast vind om iemands leven te nemen ondanks datgene wat hij/zij misdaan heeft.

De aya die jij hier aanhaalt, gaat deze specifiek over de doodstraf bij verkrachting?

Wa alaikuum salaam

28-04-2004, 20:51


Wat denken jullie van de straf voor verkrachters om dat ding eraf te halen?

Ik meen het serieus.

Dan mogen ze van mij direkt weer vrij, want ze kunnen het toch nooit meer doen. Je ontneemt ze het leven niet, dus ze kunnen hun leven ook nog veranderen, maar dat kunnen ze nooit weer doen.

En juist het plezier van dat beleven hebben ze ook kapot gemaakt voor hun slachtoffer.

Mij lijkt dit de best afdoende maatregel.

28-04-2004, 21:15

Citaat:
Origineel gepost door Perez
Wat denken jullie van de straf voor verkrachters om dat ding eraf te halen?

Ik meen het serieus.

Dan mogen ze van mij direkt weer vrij, want ze kunnen het toch nooit meer doen. Je ontneemt ze het leven niet, dus ze kunnen hun leven ook nog veranderen, maar dat kunnen ze nooit weer doen.

En juist het plezier van dat beleven hebben ze ook kapot gemaakt voor hun slachtoffer.

Mij lijkt dit de best afdoende maatregel.
Dat 'ding' eraf te halen?



Ik heb het al eens eerder gezegd, een vriendin van mij wil verkrachters wel bewerken met een kaasschijf...ik denk dat ze dan kiezen om het 'ding' maar te verwijderen...

28-04-2004, 21:17

Citaat:
Origineel gepost door Perez
Wat denken jullie van de straf voor verkrachters om dat ding eraf te halen?

Ik meen het serieus.

Dan mogen ze van mij direkt weer vrij, want ze kunnen het toch nooit meer doen. Je ontneemt ze het leven niet, dus ze kunnen hun leven ook nog veranderen, maar dat kunnen ze nooit weer doen.

En juist het plezier van dat beleven hebben ze ook kapot gemaakt voor hun slachtoffer.

Mij lijkt dit de best afdoende maatregel.
In Denemarken worden verkrachters chemisch gecastreerd: heeft hetzelfde effect maar er hoeft geen scalpel te pas te komen. :nl:

Pagina's : [1] 2