Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Elkaar motiveren om meer te bewegen



30-05-2009, 21:29
Hallo allemaal,

Ik wil morgen beginnen met meer te gaan bewegen. Ik heb thuis een crosstrainer. Ik wil vanaf morgen beginnen met opbouwen, eerst 20 minuten. Dat elke dag.

En dan steeds 10 minuten erbij, op een gegeven moment wil ik op een uur zitten. Wie sport er nog meer thuis en wat doe je allemaal?

Er zijn ook heel eel filmpjes/dvd's voor thuissport, doen jullie dit ook & wat dan?

Kom op met jullie successen, misschien dat we samen elkaar kunnen motiveren dagelijks minimaal 30 minuten te bewegen.

Groetjes Sandous

30-05-2009, 21:43


Hallo Sandous,

Dat is een hele slimme idee om (thuis) meer te bewegen, maar wil je even een ding zeggen. Je moet niet naar de weegschaal kijken, want als je meer beweegt kun je qua gewicht aakomen... het komt omdat je spieren kweekt. maar je omvang wordt slanker.... veel succes.

Zelf doe ik aan fitness en aan B- kick.
als je met vragen zit.. hoor ik het..

30-05-2009, 21:46
Hoi Sweety,

bedankt, wat is B-kick. Klopt je moet naar je vetmassa en je spiermassa kijken.

Ik let op die twee en meet mn buik en taille. Dat wil ik dan een keer in de week checken. Maar ik moet die dicipline krijgen om dagelijks een halfuur op de crosstrainer te staan.

22-06-2009, 20:51
Hoi meid,

sorry dat ik zo laat reageer, maar heb het behoorlijk druk. maar kom even terug op je vraag... B-Kick is een mengelmoesje van boksen en aerobic.

en hoe doe je het met je crosstrainer en en is je taille minder geworden?

22-06-2009, 21:17


http://www.net5.nl/web/show/id=478593/langid=43

Zelf nog nooit gedaan, maar lijkt me wel leuk.

26-06-2009, 23:31
Sweety, gaat goed met de cross, tanx voor het vragen. Ben 4 cm minder. Maar kilos pas 1. Heb het ook weer een beetje verwaarloosd. Die dicipline en motivatie zijn moeilijk vast te houden.

Maar morgen ga ik weer keihard starten!

HauteC. Super bedankt! Ze zijn ook meteen 2- minuten. Ik ga er morgen een uitproberen.

28-06-2009, 08:16

Citaat door HauteCouture:
http://www.net5.nl/web/show/id=478593/langid=43

Zelf nog nooit gedaan, maar lijkt me wel leuk.


Oh bedankt!
Lijkt me ook wel leuk!