Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid afvallen? wat is dat moeilijk zeg



30-05-2009, 19:37
heel erg moeilijk. vooral in deze lange dagen. ik ben iemand die van eten houd. ik ben niet super dik ofzo. ben juist volslank. maar het probleem is mijn achterwerk.
ik schaam me daarvoor. mijn man vind het oke. die vind het juist mooi. en mijn schoonzussen.nichten ook. maar ik niet. voel me er niet echt prettig bij.
je ziet het echt opvallend bewegen als ik loop. heb zelfs die ziekenhuis dieet geprobeerd. maar hielp niet. het enige waar ik afviel is mijn gezicht. de rest is zo gebleven. ik moet minstens 5 killo afvallen vind ik.
maar ik heb gehoord dat gember heel goed is. het brand vet af. is dat waar? wie kan mij hier vertellen hoe ik dat mmoet gebruiken?
sporten? is niks voor mij. ben daar jammer genoeg te lui voor en heb totaal geen gedult in dat soort dingen. wie kan mij helpen?

30-05-2009, 22:47


Je moet gewoon bewegen hupp!! Het is niemand gelukt om slapend slank te worden.. Voor wat hoort wat.

Doe bilspieroefeningen.. Drink veel water en als je geen zin hebt om te sporten dan ga je lekker dansen of wandelen! Gember is een hulpmiddel bij het afvallen dus geen wondermiddel! plaatselijk afvallen kan dus niet alleen steviger maken..

Ik weet dat dit niet iets is wat je wilde horen

30-05-2009, 23:28
als je zegt dat je bij het dieten alleen in je gezicht afvalt moet je er toch aan geloven, sporten dame!

31-05-2009, 16:35

Citaat door Appeltje.:
Je moet gewoon bewegen hupp!! Het is niemand gelukt om slapend slank te worden.. Voor wat hoort wat.

Doe bilspieroefeningen.. Drink veel water en als je geen zin hebt om te sporten dan ga je lekker dansen of wandelen! Gember is een hulpmiddel bij het afvallen dus geen wondermiddel! plaatselijk afvallen kan dus niet alleen steviger maken..

Ik weet dat dit niet iets is wat je wilde horen


slapend slank worden