Bekijk volle/desktop versie : lees... en denk..



30-05-2009, 17:47
Bismillaahi Rahmaani Raheem,

Alle lof zij Allah en vrede en zegeningen zij met de Boodschapper.

Allah de Verhevene, de Barmhartige, is de meest Genadevolle onder degenen die genade tonen en Zijn Genade is allesomvattend. Hij, de Verhevene, zegt (interpretatie van de betekenis):

“Mijn barmhartigheid omvat alle dingen.” (Soerat al-A'raaf: 156)

Beste zusters,

Het is niet te verwoorden, geen pen die dit kan beschrijven en weinig harten, die dit kunnen weerstaan. Het is een van de grootste fitna waar wij de dag van vandaag mee te kampen hebben. Het oog dat geen vrijheid meer heeft en weinig ongehuwde mannen die het nog kunnen weerstaan. Naakt lopen over straat alsof Allaah heeft gezegd dat de vrouwen niet gekleed naar buiten mogen. De vrouwen van vandaag de dag hebben de touwtjes niet meer in handen. Er wordt niet meer gedacht aan degene die hen geschapen heeft. Het begint al op een leeftijd van 12 jaar. Een meisje hoeft maar rondingen te zien, en ze koopt meteen een shirt in een kindermaat.

Wollaahi het is niet aan te zien hoe de vrouw vandaag de dag op straat slentert alsof ze geen mannen hebben. De eer die geschonden wordt en het ergste de regels van jouw Schepper worden geschonden, terwijl de regels uit de Nederlandse wetgeving keurig worden nageleefd.

Ik heb het hier niet over een kleine groep, nee ik heb het hier over de meerderheid van de meisje vandaag de dag. De winkelcentra zitten vol terwijl de moskeeën leeg zijn. En het ergste van alles is dat de moeders een grote rol hier in meespelen. Want wie loopt vandaag de dag nou nog met een hoofddoek en gepaste kleding? Dat kan toch niet? Dat is niet meer van deze tijd. Dat is wat je naar je hoofd gegooid krijgt. De islaam is in de vergetelheid geraakt bij zulke personen en de grootste angst is dat de harten aangetast beginnen te raken.

Elke stopcontact in huis is voorzien van een lader en een telefoon aan deze lader, elke handdoek is besmeurd met make-up en de glazen zitten vol met lippenstift. Wat voor leven is dit beste zuster?! Wordt jij de moeder van onze toekomstige kinderen?? Ben jij degene die claimt moslim te zijn?? Ook jij valt onder degene die geschappen zijn om Allaah en niet de shajtaan te aanbidden.

Ik sprak een meisje en vroeg haar waarom ze geen hoofddoek droeg. Hierop gaf het meisje mij een antwoord dat mijn hart heeft doen sidderen. Ze zei ''Mijn moeder wil niet dat ik met een hoofddoek loop''. Dit is hetgeen waar we allen op weg naar zijn helaas.

Mannen die de hele dag in de moskee zitten, maar niet de moed hebben om thuis de strijd aan te gaan tegen naaktheid en onbeschaafdheid. Ze gaan echter wel tekeer als het toiletpapier in de moskee op is.

De haren worden blond gekleurd en de broeken zitten zo strak dat ze nauwelijks haar benen omhoog kan tillen. De parfum die kilometers verder op te ruiken is en de make-up die zo dik is dat het de kracht van een klap in het gezicht kan verwerken. Beste zusters wollaah al3adiem ik zweer bij Degene die mijn ziel in Zijn hand heeft, dat dit alles behoord tot de vernietiging. Bij Allaah, dat mooi opgemaakte gezichtje zal vergaan en rotten en voeding zijn voor de maden. Als je wordt ondervraagd door de engelen over jouw Schepper, jouw geloof en de man die naar ons gestuurd is, dan moet je hierop maar antwoorden met hugo boss en esprit.

Weet je wat Allaah tegen jullie zegt oh dienaren van Allaah!!

“En zeg tegen de gelovige vrouwen, dat zij hun blikken neerslaan en hun kuisheid bewaken, en hun aantrekkelijkheden niet tonen, behalve wat daarvan zichtbaar is. En zij moeten hun Khomor (sluiers) over hun boezems dragen.” (An-Noer: 31)

Dit is wat uit de Quraan komt. Waarom wordt er geen gehoor gegeven aan de woorden van Allaah ta3ala, want hoe je het wendt of keert de terugkeer is naar Hem.

Ik sprak een zuster aan op haar zeer onbeschaafde manieren en kleding, waarop zei antwoordde Allaah is de meest Genadevolle en de meest Barmharttige. Waarop ik antwoorde klopt oh beste zuster maar wat jij niet weet, en wat de sjitaan jou niet heeft verteld is, dat dit alleen geldt voor degene die leven volgens de regels van Allaah en weleens foutjes maken. Voor hen is Hij genadig en vergevensgezind. en niet voor iemand die de hele dag door met jongens praat en flikflooit en de meest schaarse kleding draagt en vervolgens in het Nederlands met volle moed schreeuwt dat Hij de meest Barmhartige is en de meest Genadevolle. Dit soort mensen verdienen eerder bestraft te worden dan dat ze genade ontvangen. En Allaah weet het, het beste.

Dit is wat de profeet salalaho 3alayhi wa salam heeft gezegd:

“Twee groepen inwoners van het Vuur heb ik (in mijn tijd nog) niet gezien: ,,Een volk met zwepen, als de staarten van de koeien, waarmee zij de mensen slaan. En vrouwen die gekleed doch naakt zijn. Heupwiegend en anderen hiertoe (ook) brengend. Hun hoofden zijn als de bulten van wiegende kamelen. Zij zullen het Paradijs niet binnentreden en zij zullen haar geur niet ruiken ook al is haar geur, waarlijk, van zo en zo een afstand te ruiken.” (Moeslim)

Gekleed doch naakt betekend schaars gekleed of strakke en/of doorzichtige kleding. Ik wens je veel succes als de engel des doods jouw ziel komt ophalen.

Voeg de volgende woorden van de profeet salalaho 3alayhi wa salam toe aan de vorige overlevering:

“Het vuur dat jullie ontsteken is eenzeventigste deel van de hitte van Djahannam.” (Boecharie)

Gedenk ook deze woorden van Allaah de Heilige en Verhevene:

,,Wanneer de halsboeien en de kettingen om hun nekken hangen en zij gesleept worden; in het kokende water, vervolgens worden zij in de Hel verteerd” (Ghaafir: 71-72)

Enkele andere belangrijke woorden van Allaah de Heilige en Verhevene:

“Op de Dag waarop hun gezichten zullen worden gewenteld in de Hel (en dan) zeggen zij: ,,Hadden wij Allah maar gehoorzaamd en hadden wij de Boodschapper maar gehoorzaamd.” (Al-Ahzaab: 66)

Dus wees gehoorzaam nu je nog de keuze hebt, want er zal een dag komen dat het niet meer kan!! Op deze dag zullen degenen die de hel als verblijfplaats krijgen geen pretje beleven aldaar. Denk hierbij aan de volgende woorden:

“ …als zij die zich eeuwig levend in de Hel bevinden, en kokend water te drinken wordt gegeven dat hun ingewanden dan aan stukken snijdt ” (Mohammed: 15)

Gooi die verboden kleding weg en denk aan het paradijs, luister naar deze oproep en verricht het gebed. Luister naar de mensen die jou uitnodigen tot het licht en kom uit de duisternis, bid voor dat er voor jou gebeden wordt.







30-05-2009, 18:59


maschallah helaas denken de mensen van nu dat de wereld blijvend is!!!!!!!!!!!!!!

30-05-2009, 19:01

Citaat door senna2:
maschallah helaas denken de mensen van nu dat de wereld blijvend is!!!!!!!!!!!!!!



allah jehdie moslimien yamie3ien.