Bekijk volle/desktop versie : ziekenhuisbezoek



Pagina's : [1] 2

30-05-2009, 09:31
salaam aleikoum,

een kennis van ons, een vrouw met drie jonge kinderen ligt in het ziekenhuis en de artsen hebben haar opgegeven.
Willen jullie haar aub meenemen in jullie dua.
Wij gaan vanavond op bezoek maar wat neem je mee in zo'n situatie.

30-05-2009, 09:33



Citaat door zakira:
salaam aleikoum,

een kennis van ons, een vrouw met drie jonge kinderen ligt in het ziekenhuis en de artsen hebben haar opgegeven.
Willen jullie haar aub meenemen in jullie dua.
Wij gaan vanavond op bezoek maar wat neem je mee in zo'n situatie.


imaan insha allah

30-05-2009, 09:45
Ik neem meestal bloemen mee. En misschien iets van sap

30-05-2009, 09:59

Citaat door misbaksel:
imaan insha allah



inshallah.
Dat is inderdaa het mooiste wat je mee kunt nemen.

30-05-2009, 09:59



Citaat door Amira2008:
Ik neem meestal bloemen mee. En misschien iets van sap



ik weet niet of ze bloemen mag, en ze kan haast niet meer eten en drinken.

30-05-2009, 10:01
wat heeft ze?

30-05-2009, 10:04

Citaat door zakira:
ik weet niet of ze bloemen mag, en ze kan haast niet meer eten en drinken.


Ik vind het ook altijd zo moeilijk om te kiezen wat ik mee moet nemen. Daarom neem ik meestal een grote bos bloemen mee.
En ik denk dat die vrouw al heel blij zal zijn dat je haar een bezoekje brengt.

Allahi own

30-05-2009, 10:04
In welk ziekenhuis ligt ze?

Misschien kunnen er ook onbekende zusters bij haar op bezoek gaan. Vorig jaar is hier een oproep geweest over een zuster die in R'dam in het ziekenhuis lag na een auto-ongeluk waarbij ze haar man had verloren en toen waren er veel zusters op bezoek gegaan, gewoon die haar niet kenden. Dat was echt mooi toen. Voor die zuster fijn en voor ons fijn om zo wat hasanat te verdienen inshaAllah. Misschien is het ook wat voor deze zuster?

30-05-2009, 10:06
Moge Allah haar genezen amien
tja wat kan je nemen? ze kan niet eten-drinken, dus mischien een koran, of bloemen?

30-05-2009, 10:10

Citaat door zina-yasmina:
wat heeft ze?



ze heeft kanker


Citaat door Amira2008:
Ik vind het ook altijd zo moeilijk om te kiezen wat ik mee moet nemen. Daarom neem ik meestal een grote bos bloemen mee.
En ik denk dat die vrouw al heel blij zal zijn dat je haar een bezoekje brengt.

Allahi own


ze schijnt volgens haar man niet iedereen meer te herkennen en het gaat heel slecht met haar.
Ik denk ook zeker dat ze ons bezoekje gaat waarderen maar met lege handen aankomen is ook een beetje raar



Citaat door Oem_Moussa:
In welk ziekenhuis ligt ze?

Misschien kunnen er ook onbekende zusters bij haar op bezoek gaan. Vorig jaar is hier een oproep geweest over een zuster die in R'dam in het ziekenhuis lag na een auto-ongeluk waarbij ze haar man had verloren en toen waren er veel zusters op bezoek gegaan, gewoon die haar niet kenden. Dat was echt mooi toen. Voor die zuster fijn en voor ons fijn om zo wat hasanat te verdienen inshaAllah. Misschien is het ook wat voor deze zuster?



Ik denk dat het voor deze zuster niet zo goed is.
Het schijnt heel slecht met haar te gaan en ze ligt het grootste gedeelte van de dag te slapen en is verder omringd door haar man en haar kindjes.
Wel heel erg lief dat je op deze manier denkt en moge Allah je hiervoor belonen.
Ik hoop dat je haar wilt meenemen in je dua.

30-05-2009, 10:11

Citaat door cherinne:
Moge Allah haar genezen amien
tja wat kan je nemen? ze kan niet eten-drinken, dus mischien een koran, of bloemen?



ameen


Ik zat ook aan een koran te denken, maar ik weet niet of dat toepasselijk is.
Ik denk dat ik maar een bos bloemen ga kopen en het gaat verder om onze aanwezigheid

30-05-2009, 10:13
misschien kan je wat meenemen voor haar kinderen..? Doosje chocolade ofzo (merci)...

30-05-2009, 10:28


het is moeilijk wat je moet meenemen.
Maar ik ga denk ik een mooie kleine bos bloemen laten maken met roosjes ofzo!

30-05-2009, 10:29

Citaat door zakira:
salaam aleikoum,

een kennis van ons, een vrouw met drie jonge kinderen ligt in het ziekenhuis en de artsen hebben haar opgegeven.
Willen jullie haar aub meenemen in jullie dua.
Wij gaan vanavond op bezoek maar wat neem je mee in zo'n situatie.

meskiena, neem wat mee voor de kids

30-05-2009, 11:36
wens haar dan in ieder geval veel shifae inchaallaah Moge Allah de familie bijstaan inchaallah

Pagina's : [1] 2