Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk make-up reiniger ??



Pagina's : [1] 2 3

29-05-2009, 23:29
salam,

[Wie kent een goede reiniger om aan het einde van de dag je make-up grondig te verwijderen, zowel voor het gezicht en de ogen.
kom aub niet met reinigingsdoekjes, daarvoor wil ik me gezicht eerst echt reinigen met iets dat schuimt ofzo, daarna pas de doekjes om de restjes te verwijderen. Ik doe het nu met zeep, maar dat lijkt me niet zo goed denk ik. ]
Dus dames kom maar op met die aanraders.

29-05-2009, 23:37


Garnier detox... T is een scrub, wel een milde voor dagelijks gebruik uiteraard.. Ik gebruik m dagelijks, je wast je make-up weg en je scrubt tegelijkertijd..... I love it!!!

een echte aanrader dus...

Ben niet zo handig met foto's dus hierbij een link, weet je hoe t eruitziet... Gewoon bij de drogist voor een euro of 8

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41kt9Vx09dL._SL500_AA280_.jpg

29-05-2009, 23:43

Citaat door Pink_Pearll:
Garnier detox... T is een scrub, wel een milde voor dagelijks gebruik uiteraard.. Ik gebruik m dagelijks, je wast je make-up weg en je scrubt tegelijkertijd..... I love it!!!

een echte aanrader dus...

Ben niet zo handig met foto's dus hierbij een link, weet je hoe t eruitziet... Gewoon bij de drogist voor een euro of 8

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41kt9Vx09dL._SL500_AA280_.jpg



hmm lijkt me een beetje te grof voor me huid elke dag een reiniger met scrub, terwijl ik al ook een andere scrub gebruik 2 maal per week.

Deze kan je niet ook voor je ogen gebruiken heh?

30-05-2009, 00:10
Nee... niet voor je ogen.

Maar ze heeben een best brede lijn lopen van die 'detox'... Miss zit er wat anders tussen

30-05-2009, 09:57


Je kunt een reinigingsmelk gebruiken (kruidvat huismerk)
Dan een tonic (ook kruidvat huismerk)
maar dat schuimt niet, dat breng je gewoon op een wattenschijfje aan anders moet je een wasgel gebruiken hangt af van welke huidtype je hebt je kunt teatree gebruiken voor de vette huid of rozemarijn etc beslamaa

30-05-2009, 20:29
elke dag scrubben is echt niet goed je haalt dan een beschermlaag van je gezicht,ondanks dat er scrubs bestaan voor dagelijks, ben ik daar echt geen fan van..het klopt gewoon niet om elke dag te gaan scrubben!,goed van je dat je daar bewust van bent.je kan nooit scrubben en tegelijkertijd je make-up weg halen.Als je geen make-up draagt, ja dan kan het wel...Maar men dient altijd eerst make-up te verwijderen en als je gezicht/ogen make up vrij zijn, kun je aan de slag met een zeep, washgel etc, wat je prettig vindt.


Aangezien jij opzoek bent naar een make-up reiniger,is die van Vichy idiaal.

Het is een 3 in 1 formule( je werkt met een wattenschijfje, en zo ga je door tot dat je watje wit ziet),en is geschikt voor het verwijderen van make-up.dus tegelijkertijd ook voor je ogen en dat vindt ik echt prettig.het is een oogreiniger, melkreiniger( voor gezicht dus), en een Lotion.normaal hoef je daarna nix meer te doen.maar ik spoel het na met water, en gebruik dan me andere verzorgingslijn.dat voelt voor mij schoner aan.


prijs is:12.50 ongeveer, maar is een grote tube! We hebben nooit garantie dat het bij elke ander zal werken, maar het is wel bedoeld voor alle huidtypen en voor de meeste gevoelige huid.

aub meid.

succes met het vinden van de juiste reiniger!

30-05-2009, 21:00
de nieuwe reinigingsgel van bourjois de blauwe, en voor de ogen gewoon oogmakeupremover bv. van yves-rocher??

30-05-2009, 21:12
gebruik een blauwe tube van estee lauder, ben er heel tevreden over, maar t is wel een beetje prijzig

30-05-2009, 23:24

Citaat door Pink_Pearll:
Nee... niet voor je ogen.

Maar ze heeben een best brede lijn lopen van die 'detox'... Miss zit er wat anders tussen



oke dank je meid, ik vind een scrub voor dagelijks gebruik niet zo handig eigenlijk en ik raad het jou ook af

Toch erg bedankt voor de tip

30-05-2009, 23:26

Citaat door Moslima4ever:
Je kunt een reinigingsmelk gebruiken (kruidvat huismerk)
Dan een tonic (ook kruidvat huismerk)
maar dat schuimt niet, dat breng je gewoon op een wattenschijfje aan anders moet je een wasgel gebruiken hangt af van welke huidtype je hebt je kunt teatree gebruiken voor de vette huid of rozemarijn etc beslamaa


ik heb toch liever iets wat schuimt, omdat ik anders het gevoel heb dat me make up niet echt helemaal is verwijdert door eht te vegen met een rieniginsmelk of tonic

ik gebruik scrubcreme van teatree, zou handig zijn als ik ook een reiniger van dat merk heb? is het een wasgel of wat precies, ? waar is het te koop, hoeveel? heb je geen foto?

30-05-2009, 23:29

Citaat door Sanae_Tamazight:
elke dag scrubben is echt niet goed je haalt dan een beschermlaag van je gezicht,ondanks dat er scrubs bestaan voor dagelijks, ben ik daar echt geen fan van..het klopt gewoon niet om elke dag te gaan scrubben!,goed van je dat je daar bewust van bent.je kan nooit scrubben en tegelijkertijd je make-up weg halen.Als je geen make-up draagt, ja dan kan het wel...Maar men dient altijd eerst make-up te verwijderen en als je gezicht/ogen make up vrij zijn, kun je aan de slag met een zeep, washgel etc, wat je prettig vindt.


Aangezien jij opzoek bent naar een make-up reiniger,is die van Vichy idiaal.

Het is een 3 in 1 formule( je werkt met een wattenschijfje, en zo ga je door tot dat je watje wit ziet),en is geschikt voor het verwijderen van make-up.dus tegelijkertijd ook voor je ogen en dat vindt ik echt prettig.het is een oogreiniger, melkreiniger( voor gezicht dus), en een Lotion.normaal hoef je daarna nix meer te doen.maar ik spoel het na met water, en gebruik dan me andere verzorgingslijn.dat voelt voor mij schoner aan.


prijs is:12.50 ongeveer, maar is een grote tube! We hebben nooit garantie dat het bij elke ander zal werken, maar het is wel bedoeld voor alle huidtypen en voor de meeste gevoelige huid.

aub meid.

succes met het vinden van de juiste reiniger!



je hebt gelijk over dat scrubben, is heel schadelijk voor je gezicht als je het elke dag gaat scrubben vooral als je een gevoelige huid hebt

Hmm deze van Vichy lijkt me wel ideaal! ik ben ook van plan een zonnecreme en foundation van Vichy aan te schaffen, ik vind het prettiger als ik meeste producten van 1 lijn gebruik.
Hij wel best prijzig, vooral als het niet bij mijn huid gaat passen.

30-05-2009, 23:31

Citaat door Dina_lady:
gebruik een blauwe tube van estee lauder, ben er heel tevreden over, maar t is wel een beetje prijzig




Citaat door hajatie2:
de nieuwe reinigingsgel van bourjois de blauwe, en voor de ogen gewoon oogmakeupremover bv. van yves-rocher??



bedannkt voor de tips dames

31-05-2009, 11:12



Citaat door lalla_nadoria:
bedannkt voor de tips dames





ps: check je hoekje

31-05-2009, 11:36
de reinigingsmelk en de lotion van de body shop die met aloe vera is heel fijn .

31-05-2009, 14:45

Citaat door hajatie2:


ps: check je hoekje



dank je lieffie, check jij ook

Pagina's : [1] 2 3