Bekijk volle/desktop versie : Zeer Dringend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



29-05-2009, 23:18
Assalaamoe alaikoem wa rahamtoe ALlah,

Zeer dringend ben ik op zoek naar (bekeerde) moslima's die door omstandigheden geen dak meer boven het hoofd hebben/hadden.

Bijvoorbeeld;

x Bekeerde zusters die bij anderen wonen,
x In opvangtehuizen wonen
x Andere problemen

OOK IN HET VERLEDEN.

AUB ZO SNEL MOGELIJK CONTACT OPNEMEN (pm) OF REAGEREN!!!!

Wa Salaam,

Oem Chaima

29-05-2009, 23:29


Wa aleikoum salaam wa rahmatullahi wa barakatuhu,

Misschien goed om er even bij te zetten waarom je dit graag wilt?

Je zou in ieder geval contact kunnen opnemen met deze 2 stichtingen, zij hebben hier veel mee te maken:

http://www.moslimanetwerk.nl
http://www.stichtingvangnet.nl

zonnetje

30-05-2009, 00:38
Salaamoe alaikoem Zonnetje,

De reden is omdat deze zuster vaak in een omgeving komen die niet beaalde geschikt is voor een moslima zuster Wa Allahoe al Mousta3aan

Ik ben bezig een oplossing te regelen voor zulke zusters... Een soort Islamitische opvangtehuis waar ze kunnen verblijven...

Weet jij of er al van zulke "huizen" zijn in NL?

30-05-2009, 00:51

Citaat door oemchaima00:
Salaamoe alaikoem Zonnetje,

De reden is omdat deze zuster vaak in een omgeving komen die niet beaalde geschikt is voor een moslima zuster Wa Allahoe al Mousta3aan

Ik ben bezig een oplossing te regelen voor zulke zusters... Een soort Islamitische opvangtehuis waar ze kunnen verblijven...

Weet jij of er al van zulke "huizen" zijn in NL?


Wa aleikoum salaam,

Dat is inderdaad een heel groot probleem.
Ik weet dat er opvanghuizen zijn voor moslima's zoals Saadet in Rotterdam en in Amsterdam heb je Darha. Of het er daar echt islamitisch aan toe gaat zou ik niet durven zeggen. Stichting Moslimanetwerk krijgt veel hulpaanvragen van zusters die opvang nodig hebben en dakloos dreigen te raken. Ik zou je aanraden om contact met hen te zoeken, misschien kunnen jullie samenwerken insha'Allah.

wassalaam,
zonnetje

30-05-2009, 12:33


Oke Zuster, Baraka ALlahoe fikie..

Maar ken jij toevallig ook (bekeerde) zusters die op dit moment geen fatsoenlijk onderdak hebben???

30-05-2009, 13:14

Citaat door oemchaima00:
Oke Zuster, Baraka ALlahoe fikie..

Maar ken jij toevallig ook (bekeerde) zusters die op dit moment geen fatsoenlijk onderdak hebben???


Ik ken er wel één..