Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij met je geliefde tijdens dit weer doen?!



Pagina's : [1] 2 3

29-05-2009, 13:59
Lekker weer hé,, tenminste hier wel

Maar uuhhh,, ik zou ff denken,, gaan barbecueën samen! Kun je samen lekker over uuuhm het weer praten en zooo en samen beslissen of de worstjes van de Marokkaanse slager wel lekker sappig en bruin aangebakken zijn om te worden opgehapt. Tsja dus gewoon de usual cool stuff,, offf uhh vragen stellen aan je echtno(o)t(e), zoals van: ''En smaken de worstjes naar verwachting?'' of van: ''En vertel eens,, vind jij het ook o-zo-gezellig samen met mij en de barbecue?''

Ahh fxck it,, ik zou het zwembad induiken in de brandende zon :el bennen: (ik wil ff kijken of de icoontjes van Marokko.nl ook Marokkaanse taal herkennen).

Iemand nog plannen voor samen met je echtno(o)t(e) in deze lovely sun?

Egg Out.
p.s: die plastic-dingetjes die voor barbecues moeten gaan, die je bij de AH met van die bonuskaarten voor bijna niets mee krijgt zijn niet de barbecue-mansions die ik bedoel hier!

29-05-2009, 14:00



Citaat door Captain.Egg:
Lekker weer hé,, tenminste hier wel

Maar uuhhh,, ik zou ff denken,, gaan barbecueën samen! Kun je samen lekker over uuuhm het weer praten en zooo en samen beslissen of de worstjes van de Marokkaanse slager wel lekker sappig en bruin aangebakken zijn om te worden opgehapt. Tsja dus gewoon de usual cool stuff,, offf uhh vragen stellen aan je echtno(o)t(e), zoals van: ''En smaken de worstjes naar verwachting?'' of van: ''En vertel eens,, vind jij het ook o-zo-gezellig samen met mij?''

Ahh fxck it,, ik zou het zwembad induiken in de brandende zon :el bennen: (ik wil ff kijken of de icoontjes van Marokko.nl ook Marokkaanse taal herkennen).

Iemand nog plannen voor samen met je echtno(o)t(e) in deze lovely sun?

Egg Out.


El bennen!

29-05-2009, 14:01

Citaat door Captain.Egg:
Lekker weer hé,, tenminste hier wel

Maar uuhhh,, ik zou ff denken,, gaan barbecueën samen! Kun je samen lekker over uuuhm het weer praten en zooo en samen beslissen of de worstjes van de Marokkaanse slager wel lekker sappig en bruin aangebakken zijn om te worden opgehapt. Tsja dus gewoon de usual cool stuff,, offf uhh vragen stellen aan je echtno(o)t(e), zoals van: ''En smaken de worstjes naar verwachting?'' of van: ''En vertel eens,, vind jij het ook o-zo-gezellig samen met mij?''

Ahh fxck it,, ik zou het zwembad induiken in de brandende zon :el bennen: (ik wil ff kijken of de icoontjes van Marokko.nl ook Marokkaanse taal herkennen).

Iemand nog plannen voor samen met je echtno(o)t(e) in deze lovely sun?

Egg Out.


oh my god. zoooo loserig die zinnen!

29-05-2009, 14:02
El bennen.

29-05-2009, 14:03



Citaat door SelmaSelma:
oh my god. zoooo loserig die zinnen!


Kom zelf met iets dan?

I.i.g. een Goed. begin al zeg ik het zelf

29-05-2009, 14:03
oh ontopic,skaten is leuk :udjegh: (nee,helaas hij herkent de marokkaanse taal echt niet)

29-05-2009, 14:04

Citaat door Captain.Egg:
Kom zelf met iets dan?

I.i.g. een Goed. begin al zeg ik het zelf

effe serieus die zin kan echt niet..die tweede

29-05-2009, 14:04

Citaat door Al3ayla_:
El bennen.


Wat doe je mij na

29-05-2009, 14:05

Citaat door affa:
terasje


Als er consumptie bij komt kijken is het al gauw minder leuk

29-05-2009, 14:05

Citaat door RiffianWarrior:
Wat doe je mij na


Hahaha, zie het nu pas.

Maar jij hebt uitroepteken, ik niet.

29-05-2009, 14:05

Citaat door RiffianWarrior:
Wat doe je mij na


Jij hebt een uitroepteken erachter staan en zij een punt ''slechts''

29-05-2009, 14:06

Citaat door Captain.Egg:
Als er consumptie bij komt kijken is het al gauw minder leuk

dat is een feit... ga wat lekker wandelen in het park ofzo tenminste als jullie dat daar hebben?

29-05-2009, 14:06



Citaat door Captain.Egg:
Jij hebt een uitroepteken erachter staan en zij een punt ''slechts''




Wat lees je me gedachte?

29-05-2009, 14:07
Lekker sexen in het gras

29-05-2009, 14:07

Citaat door Al3ayla_:
Hahaha, zie het nu pas.

Maar jij hebt uitroepteken, ik niet.


Voor net dat ietsje extra

Pagina's : [1] 2 3