Bekijk volle/desktop versie : Een mens is niet te vertrouwen!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

29-05-2009, 10:28

Citaat door haaatliefdemens:
Ik vertrouw noch mijn man noch mijn vrienden noch mijn broers en zussen behalve allah mijn kind, ouders...

Ben ik de enige die weinig of niemand vertrouwt
of zijn er mensen die hun man blindelings vertrouwen?
Ik ben echt benieuwd hoeveel mensen vertrouwen hebben in hun geliefde omgeving en vrienden.

Ik hoop dat iemand mij eeen klein beetje vertrouwen kan geven in de mens.

nou dames up up
.

29-05-2009, 10:47


Ik vertrouw mijn man, ouders en tantes gewoon blind.

29-05-2009, 11:00

Citaat door haaatliefdemens:
Ik vertrouw noch mijn man noch mijn vrienden noch mijn broers en zussen behalve allah mijn kind, ouders...

Ben ik de enige die weinig of niemand vertrouwt
of zijn er mensen die hun man blindelings vertrouwen?
Ik ben echt benieuwd hoeveel mensen vertrouwen hebben in hun geliefde omgeving en vrienden.

Ik hoop dat iemand mij eeen klein beetje vertrouwen kan geven in de mens.

nou dames up up



Je bent zeker niet de enigste. Maar er zijn zeer zeker wel mensen die je kunt vertrouwen. Het probleem is dat je vooraf nooit kunt weten of iemand te vertrouwen is, dit zul je echt niet kunnen weten. Daarom denk ik dat het een kwestie is van tawakkul 3ala'Allah. Het is echt wel nodig in je leven om iemand te hebben om op te kunnen vertrouwen, diegene je geheimen te vertellen etc. Het is iets natuurlijks, we hebben het gewoon nodig.

29-05-2009, 11:20
In welke zin kan je je man niet vertrouwen? bedoel je dat je niet weet wat hij uitspookt en dus niet vertrouwd in zijn trouwheid naar jou toe? of bedoel je het verrtouwen dat als je hem een geheim zou vertellen dat hij het dan bvb zou doorvertellen? en als je je vrienden niet kan vertrouwen dan kan je beter geen vrienden nemen of gewoon een goede vriendin ofzo..

29-05-2009, 12:26


het is wel een verkeerde zaak als je je eigen man niet vertrouwd...
Ik ben niet getrouwd, maar ik heb dat ook wel bij anderen...Vroeger vertrouwde ik mensen te snel, nu ben ik wel wat meer op mijn hoede

29-05-2009, 12:29
Het is een verkeerde zaak als jij je man niet vertrouwd. Misschien moet je goed nagaan waar dit aan ligt.

29-05-2009, 12:31

Citaat door Dina86:
Ik vertrouw mijn man, ouders en tantes gewoon blind.

moet je niet doen, krijg je later spijt van

29-05-2009, 12:33

Citaat door merakshia:
moet je niet doen, krijg je later spijt van



Waarom zeg je dit?

29-05-2009, 12:34

Citaat door haaatliefdemens:
Ik vertrouw noch mijn man noch mijn vrienden noch mijn broers en zussen behalve allah mijn kind, ouders...

Ben ik de enige die weinig of niemand vertrouwt
of zijn er mensen die hun man blindelings vertrouwen?
Ik ben echt benieuwd hoeveel mensen vertrouwen hebben in hun geliefde omgeving en vrienden.

Ik hoop dat iemand mij eeen klein beetje vertrouwen kan geven in de mens.

nou dames up up

ik begrijp je wel, maar ergens in je leven en op deze wereld moet je kunnen vertrouwen, je lichaam moet kunnen vertrouwen, geestelijk, fysiek, en lichamelijk

je kan niet anders,


ik heb hetzelfde gevoel en zal het tot mijn einde ook zo houden


waarom, omdat mijn vertrouwen is misbruikt....


eerlijke mensen krijgen het altijd te verduren

29-05-2009, 12:35

Citaat door Hmeds_Daughter:
Waarom zeg je dit?

omdat de mens tegenwoordig geen mens is, eigenlijk zouden we een andere naam voor moeten verzinnen voor wat wij mens noemen


dieren kun je blind vertrouwen en met respect

29-05-2009, 12:36

Citaat door Hmeds_Daughter:
Het is een verkeerde zaak als jij je man niet vertrouwd. Misschien moet je goed nagaan waar dit aan ligt.

je man wil ook dat je hem vetrouwt en zoveel mogelijk, zodat hij zijn gang kan gaan

29-05-2009, 12:41

Citaat door merakshia:
omdat de mens tegenwoordig geen mens is, eigenlijk zouden we een andere naam voor moeten verzinnen voor wat wij mens noemen


dieren kun je blind vertrouwen en met respect



Om eerlijk te zijn ben ik toch wel blij om naief te zijn. Niya is het enige wat tegenwoordig telt. En dat zal ook altijd overwinnen. Daarnaast vind ik het een zonde om mensen altijd te wantrouwen. Is tevens ook erg slecht voor je gezondheid. Als mensen jou pijn doen, dan is dat niet leuk. Maar dat is hun eigen zonde. Om jezelf dan zo terug te trekken tot een bepaald duisternis, daar doe jij jezelf alleen maar tekort mee. Het leven is al zo kort.

Als je het hebt over buren, kenissen dan kan ik het nog wel begrijpen.
Maar je ouders en je man zijn toch wel heel belangrijk. Vooral je man. Het huwelijk is namelijk gebouwd op vertrouwen. Er blijft niet veel over als je dat niet hebt.

29-05-2009, 12:52



Citaat door Hmeds_Daughter:
Om eerlijk te zijn ben ik toch wel blij om naief te zijn. Niya is het enige wat tegenwoordig telt. En dat zal ook altijd overwinnen. Daarnaast vind ik het een zonde om mensen altijd te wantrouwen. Is tevens ook erg slecht voor je gezondheid. Als mensen jou pijn doen, dan is dat niet leuk. Maar dat is hun eigen zonde. Om jezelf dan zo terug te trekken tot een bepaald duisternis, daar doe jij jezelf alleen maar tekort mee. Het leven is al zo kort.

Als je het hebt over buren, kenissen dan kan ik het nog wel begrijpen.
Maar je ouders en je man zijn toch wel heel belangrijk. Vooral je man. Het huwelijk is namelijk gebouwd op vertrouwen. Er blijft niet veel over als je dat niet hebt.

Lieve zuster, lieve zuster, het is mijn woord alleen... en ik weet dat niet aallle mannen hetzelfde zijn

maar één advies zeg ik jou van mij naar jou naar Allah hij de Alwetende en de Alziende... ja man moet je nooit vertrouwen, je ouders wel ... maar niet iedereen is hetzelfde zoals ik zei

neem dit met een korreltje zoet en zout, is alleen een gift, een info,... misschien een waarschuwing die ik je kan geven. Ik mag niet te hard zijn ... ja ja dat weet ik....

ennia is goed, daar heb je gelijk, niet tegenwoordig, niet tegenwoordig..

en inderdaad een huwelijk is gebouwd op vertrouwen, maar hoe jij denkt , denkt je man niet zoals jij..... dit moet ik je proppen in die hoofd

het is mij overkomen, ennia


ennia of dat uiteindelijk zal overwinnen, dat weet ik niet


ik wil je alleen de pijn besparen die meerderheid van de marokkaanse vrouwen hier in Nederland daar praat ik dan over laat staan in marokko.. hier in nederland mee te maken hebben

die teveel niaa, juiste intentie en je man vertrouwen... vertrouwen doe je met mate


Vertrouw Alleen Allah ...

29-05-2009, 13:07
Ze zijn niet te vertrouwen, maar ze kunnen je ook niks maken Ookal doen ze je pijn en verdriet, zolang je in Allah swt vertrouwt hoef je niet bang te zijn voor mensen..Vrees Allah en niet wat een mens je kan aandoen..Zoals Hmeds daugther zei: Dan is het hun zonde, laat ze maar

29-05-2009, 13:14

Citaat door riffigirl176:
Ze zijn niet te vertrouwen, maar ze kunnen je ook niks maken Ookal doen ze je pijn en verdriet, zolang je in Allah swt vertrouwt hoef je niet bang te zijn voor mensen..Vrees Allah en niet wat een mens je kan aandoen..Zoals Hmeds daugther zei: Dan is het hun zonde, laat ze maar






dat doe ik ook, ik veeg mijn tranen en sta op

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6