Bekijk volle/desktop versie : NXT Yaer Marocprof VS Feyenoord



Pagina's : [1] 2

27-04-2004, 13:23
Dat de organisatie van de maroc profs gister in MTLN.






De kuip in nog makkelijker om het veld op te lopen.

27-04-2004, 13:41


Oeff... waarom helemaal in de Kuip... Amsterdam is beter

Dat feyenoord een Rotterdamse club is ok... Maar als ze t daar doen kan ik niet komen...

Peace

27-04-2004, 14:09
als het waar is dan moeten die k u t marokanen het veld proberen op te komen,en als ze het proberen dan proberen ze de dood op te zoeken.
nee hoor volgens mij wil geen ene nederlandse club een stadion uitlenen aan ons marokanen...

27-04-2004, 14:14
nou bij de kuip is het wat moeilijker hoor doe maar maroc profs-fc utrecht perfect mooi stadion 25 duizend man kunnen er dan in mooie stad perfecte ligging in het midden van het land en je kan er heel makkelijk het veld op komen haha toppie toch

27-04-2004, 14:28



Citaat:
Origineel gepost door the_utrechter
nou bij de kuip is het wat moeilijker hoor doe maar maroc profs-fc utrecht perfect mooi stadion 25 duizend man kunnen er dan in mooie stad perfecte ligging in het midden van het land en je kan er heel makkelijk het veld op komen haha toppie toch
Je promoot gewoon Utrecht hier

Hoeveel hebben ze je betaald om dat te zeggen?

Peace

27-04-2004, 15:55
doe het gratis

27-04-2004, 16:03
Zo he, je bent echte fan van Utrecht...

Maar Amsterdam is beter...

Peace

27-04-2004, 16:24
haha in je dromen

27-04-2004, 16:26
Nee in t echt...


27-04-2004, 16:38
Amsterdam en Utrecht is wel leuk
Maar Rotterdam is het best

28-04-2004, 00:18
Ja wollah, Rotterdam zou wel errug vet zijn!

28-04-2004, 10:10
Rotterdam Is Wel Verder Bij Mij Dan Amsterdam...Dus Dat Is Tog Wel Minder Kans Voor Mij Om Te Kunnen Gaan....

Maar Is Dit Egt Waar??? Ik Heb Eigenlijk Ook Liever Dat Het Dan In Utrecht Is...Maar Ik Vind De Arena Het Best...Lekker Groot....Mooi...Dichtbij Maar Daar Kunnen We Naar Dromen

28-04-2004, 10:47



Citaat:
Origineel gepost door the_utrechter
nou bij de kuip is het wat moeilijker hoor doe maar maroc profs-fc utrecht perfect mooi stadion 25 duizend man kunnen er dan in mooie stad perfecte ligging in het midden van het land en je kan er heel makkelijk het veld op komen haha toppie toch
Weer Het Veld Op Springen Jij Bent Gek Egt Waar...
Jullie Zijn Egt Gek Bedoel ik...Kijk Wat Hiervan is Gekomen...van Die 90 minuten Speeltijd Hebben ze niks laten zien op tv...alleen van die 10 minuten d'r na...We moeten BLIJ zijn dat we mischien nog een kans krijgen (als dit waar is )....Dan gaan jullie dat tog niet weer verpesten dan kunnen we het jaar daarna er al helemaaaaal naar dromen...dus kom op als we deze kans krijgen..gaan jullie dat tog niet verpesten...En trouwens Dit Was Niet Alleen Voor The_utrechter bedoeld hoor..Maar Voor Iedereen Die Het Van Plan Zijn.

28-04-2004, 10:53
oja ben je online Hayete

28-04-2004, 12:56
Rotterdam niet !!!!!!!!!!!!!........Dat is te verweg voor mij....dan mag ik toch niet gaan van mijn pa .....Het omet gewoon weer in de Arena zijn....of in Utrecht ......
MAar mensen...leer van de fouten die gemaakt zijn......Als het vekd weer bestormd gaat worden..denk je dat ze dan nog enes zo iets gaan organiseren

Pagina's : [1] 2