Bekijk volle/desktop versie : Iemand uit het verleden..



Pagina's : [1] 2 3 4

28-05-2009, 15:12
Opeens duikt hij/zij weer op. De persoon waar je helemaal gek op was, maar niet mee samen kon zijn.

Hoe ga je om met het feit dat die persoon er weer is? Zou je erop ingaan of laten gaan? Zou je het een kans geven of is echt een afgesloten hoofdstuk.

28-05-2009, 15:29


Niemand meegemaakt ?

28-05-2009, 15:30
die persoon is inmiddels getrouwd en heeft kinderen

28-05-2009, 15:31

Citaat door Tiny:
Opeens duikt hij/zij weer op. De persoon waar je helemaal gek op was, maar niet mee samen kon zijn.

Hoe ga je om met het feit dat die persoon er weer is? Zou je erop ingaan of laten gaan? Zou je het een kans geven of is echt een afgesloten hoofdstuk.




ligt eraan waarom we toe niet samen konden zijn..

28-05-2009, 15:33


Afgesloten hoofdstuk, je zult zien het zal aan je blijven knagen en na een tijd ga je beseffen van puree, waar ben ik mee bezig ..

28-05-2009, 15:48

Citaat door Irina2:
die persoon is inmiddels getrouwd en heeft kinderen


That sucks!! Maar heeft hij contact met je opgezocht dan?

Citaat door Liefste__:
ligt eraan waarom we toe niet samen konden zijn..


Maar je zou het wel een kans kunnen geven? Denk je dat je band dan beter zal zijn of hecht je daar geen waarde aan.

Citaat door ClassyChocolate:
Afgesloten hoofdstuk, je zult zien het zal aan je blijven knagen en na een tijd ga je beseffen van puree, waar ben ik mee bezig ..


Hm, hoeft niet. Het kan ook een positief effect op je hebben. Misschien leidt het dit keer tot iets beters?

je kunt het ook zo bekijken: Misschien werd het contact verbroken om nu herrenigd te zijn?

28-05-2009, 15:53
Ik heb dat niet.. mijn eerste is ook mijn laatste Hemdoelillaah.

28-05-2009, 15:55

Citaat door Tiny:
That sucks!! Maar heeft hij contact met je opgezocht dan?


Maar je zou het wel een kans kunnen geven? Denk je dat je band dan beter zal zijn of hecht je daar geen waarde aan.


Hm, hoeft niet. Het kan ook een positief effect op je hebben. Misschien leidt het dit keer tot iets beters?

je kunt het ook zo bekijken: Misschien werd het contact verbroken om nu herrenigd te zijn?



Ik betwijfel het

28-05-2009, 16:00

Citaat door HETONDERZOEK:
Ik heb dat niet.. mijn eerste is ook mijn laatste Hemdoelillaah.


Dat is helemaal mooi, lovely

Citaat door ClassyChocolate:
Ik betwijfel het



Lekker straight en hard

28-05-2009, 16:01

Citaat door Tiny:
That sucks!! Maar heeft hij contact met je opgezocht dan?
nee, maar af en toe kom ik m nog wel eens tegen

28-05-2009, 16:04

Citaat door Tiny:
Opeens duikt hij/zij weer op. De persoon waar je helemaal gek op was, maar niet mee samen kon zijn.

Hoe ga je om met het feit dat die persoon er weer is? Zou je erop ingaan of laten gaan? Zou je het een kans geven of is echt een afgesloten hoofdstuk.


heb ik zelf meegemaakt Was toen zwakker dan ik dacht

28-05-2009, 16:15

Citaat door Irina2:
nee, maar af en toe kom ik m nog wel eens tegen


En hoe reageert hij dan ?

Citaat door sweetmizzy:
heb ik zelf meegemaakt Was toen zwakker dan ik dacht



Wat heb je uiteindelijk gedaan ?

28-05-2009, 16:16


- Nieuws?!

28-05-2009, 16:18

Citaat door Tiny:
En hoe reageert hij dan ?

altijd aardig... hij heeft een lieve vrouw.. daar klets ik af en toe ook wel mee...
Hij was mn eerste liefde... en na 14 jaar voel ik soms nog steeds vlindertjes

28-05-2009, 16:18

Citaat door Tiny:




Wat heb je uiteindelijk gedaan ?



Ik heb hem weer terug genomen voor een maandje. maar dat maandje bestond uit ruzie's, twijfels en noem maar op toen heb ik er een einde aan gemaakt. Nooit gedacht dat ik er vrede mee zou hebben nu snap ik wanneer mensen zeggen je kan het een plekje in je hart geven

Pagina's : [1] 2 3 4