Bekijk volle/desktop versie : Mensen!! Doe Dua voor Katja Leendert InshaAllah..



Pagina's : [1] 2

27-05-2009, 21:02
Katja Leendert te Ede.. is ontvoerd.. we maken ons allen zorgen om haar.. InshaAllah zal ze gauw terugkomen ongedeerd..

Ik doe Dua voor haar.. jullie ook..??


Moge Allah haar en haar moeder bijstaan in deze situatie.. Sbar en steun geven InshaAllah.. en zal ze InshaAllah gauw ongedeerd terugkeren...

Ya Rabbi Amien..

------------------------------------------------------------------------------------------------

http://www.telegraaf.nl/binnenland/4018207/__Meisje_ontvoerd_in_Ede__.html?p=2,1


AMSTERDAM - De politie heeft zojuist een Amber Alert uitgegeven voor de 8-jarige Katja Leendertz die vanmorgen is ontvoerd in het Gelderse Ede.

Het meisje werd rond 10.25 uur tegen haar wil meegenomen vanaf het schoolplein van de Cavaljéschool aan de Veenderweg in Ede. Getuigen zagen hoe zij in een grijze Opel Zafira werd geduwd. Vermoedelijk zaten daarin een man en een vrouw. De auto is na de ontvoering in de richting van de Kastelenlaan gereden. Van het kenteken zijn de volgende cijfers en letters bekend: 57-XF-??

Katja is 1.32 tot 1.34 meter lang, slank, heeft lang donkerblond haar in een staart, bruingrijze ogen, een smal gezicht en draagt een rode jas.

Wie weet waar Katje zich momenteel bevindt of wie de genoemde grijze Opel Zafira heeft zien rijden, wordt dringend verzocht de politie te bellen op 0800-6070.

Op dit moment worden ruim 150.000 Nederlanders die zich de afgelopen maanden al via de website Amber Alert Nederland hebben aangesloten over de kidnap geïnformeerd met bijvoorbeeld een sms of email. Het Amber Alert is tevens als popup te zien op de site telegraaf.nl en wordt verder uitgezonden via deelnemende radio- en tv-zenders in dit land.

Het is de tweede keer dat het Korps landelijke politiediensten (KLPD) en Netpresenter het nationale alarmsysteem bij kinderontvoeringen en -vermissingen activeren. In februari gebeurde dat in Rotterdam toen een jongetje was weggelopen. Het kind werd dankzij het Amber Alert weer snel heelhuids teruggevonden.




Katja Leendertz


8 jaar
Ontvoerd uit Ede op 27 mei 2009
Is meegenomen in grijze Opel Zafira,
kenteken 57-XF-??.


27-05-2009, 21:03


Inmiddels is de gestolen Opel Zafira teruggevonden.. maar Katja nog niet

27-05-2009, 21:05
Allah y roda 3and mamaha incha'Allah!

27-05-2009, 21:06

Citaat door chicaxxxxxxxa:
Allah y roda 3and mamaha incha'Allah!

InshaAllah..

haar moeder staat er helemaal alleen voor..

27-05-2009, 21:08



Citaat door bootygurl:
InshaAllah..

haar moeder staat er helemaal alleen voor..



Ken je deze mensen persoonlijk?

Het is een nachtmerrie voor elke ouder als je niet weet waar je kind is
Allah y rza'lom sbar!

27-05-2009, 21:09
.... en duizenden andere kinderen

27-05-2009, 21:10

Citaat door chicaxxxxxxxa:
Ken je deze mensen persoonlijk?

Het is een nachtmerrie voor elke ouder als je niet weet waar je kind is
Allah y rza'lom sbar!

jah katja is een van de beste vriendinnetjes van mijn nichtje (dochter van mijn zus) soms kwamen ze samen hier spelen of pasten wij even op katja als die moeder ergens heen moest..

mijn nichtje is er ook helemaal kapot van.. praat nergens anders over..

27-05-2009, 21:13

Citaat door bootygurl:
jah katja is een van de beste vriendinnetjes van mijn nichtje (dochter van mijn zus) soms kwamen ze samen hier spelen of pasten wij even op katja als die moeder ergens heen moest..

mijn nichtje is er ook helemaal kapot van.. praat nergens anders over..



Ahhh meskina, wat erg voor je nichtje en wat vreselijk voor jullie! Jullie zijn nauw betrokken! Allah y rza'lkom sbar 7ta ntoma!

Ik hoorde op het nieuws dat de kans groot is dat haar vader haar heeft meegenomen. Dan is ze in ieder geval nog bij een van haar ouders en dan vinden ze haar hopelijk snel terug incha'Allah!

27-05-2009, 21:13

Citaat door feki7a:
.... en duizenden andere kinderen



Allah y chof mn 7al nzjamee3 lmuslimin!

27-05-2009, 21:16
hopelijk zal haar niks ernstigs overkomen en zal ze veilig terug keren bij haar moeder

27-05-2009, 21:19

Citaat door chicaxxxxxxxa:
Ahhh meskina, wat erg voor je nichtje en wat vreselijk voor jullie! Jullie zijn nauw betrokken! Allah y rza'lkom sbar 7ta ntoma!

Ik hoorde op het nieuws dat de kans groot is dat haar vader haar heeft meegenomen. Dan is ze in ieder geval nog bij een van haar ouders en dan vinden ze haar hopelijk snel terug incha'Allah!

Amien..


Citaat door chicaxxxxxxxa:
Allah y chof mn 7al nzjamee3 lmuslimin!
Amien Ya Rabbi Alhalameen!!

Citaat door farah20:
hopelijk zal haar niks ernstigs overkomen en zal ze veilig terug keren bij haar moeder
Amien..!

27-05-2009, 21:20
Meskiena, leef zo met haar mee en natuurlijk haar naasten!
MOge Allah haar beschermen! Altijd als ik zulke verhalen hoor, brr... wordt er niet goed van, dat mensen zulke dingen doen.

27-05-2009, 21:23



Citaat door salima#$:
Meskiena, leef zo met haar mee en natuurlijk haar naasten!
MOge Allah haar beschermen! Altijd als ik zulke verhalen hoor, brr... wordt er niet goed van, dat mensen zulke dingen doen.

Harteloos

afschuwelijk.. Ik hoop dat voor hen een behoorlijk straf staat te wachten in het hiernamaals..

27-05-2009, 21:26
ik hoop dat het haar vader is geweest die haar ontvoerde dan is ze in iedergeval veilig dan bij een vreemde ,

27-05-2009, 21:26

Citaat door kaniza:
ik hoop dat het haar vader is geweest die haar ontvoerde dan is ze in iedergeval veilig dan bij een vreemde ,

net wat ik ook dacht!

Pagina's : [1] 2