Bekijk volle/desktop versie : Clash: Maldini hekelt jouw de leiding van jouw kutclub



27-05-2009, 17:15
Maldini hekelt de leiding van jouw kutclub

Maldini nu ook teleurgesteld in clubleiding Milan
Geschreven op woensdag, 27 mei om 16:40

Paolo Maldini heeft uitgehaald naar de clubleiding van zijn AC Milan. De veertigjarige verdediger van de Rossoneri is teleurgesteld in het feit dat Milan niet publiekelijk stelling heeft genomen tegen de supporters die hem tijdens zijn afscheid onheus bejegenden met negatieve spreekkoren. “Ik ben teleurgesteld met de stilte van de club”, zo liet de routinier weten.”



Na afloop van het duel begon Maldini, die al 901 keer in actie kwam voor Milan, aan een ereronde. Hoewel het grootste deel van de aanhang hem een staande ovatie gaf, vond een klein groepje het nodig om de aanvoerder uit te jouwen. “Ik ben niet happy dat de club geen statement maakt tegen dit groepje fans. Ik vind dat een club als Milan afstand moet nemen van dit soort incidenten”, aldus een ontgoochelde Maldini.

“Ik ben geraakt. 70.000 mensen juichten mij toe, 500 wilden het feest ruïneren”, ging de 126-voudig Italiaans international verder. Adriano Galliani, vice-president van de Italiaanse club, reageerde direct op de kritiek van Maldini via een open brief op de website van de Milanezen. “Ik begrijp jouw bitterheid”, schrijft de beleidsbepaler. “Ik heb er voor gekozen om stil te blijven. Stilte is in mijn ogen namelijk het meest effectieve wapen tegen het gedrag van afgelopen zondag”, aldus Galliani.

Maldini maakte in het seizoen 1984/85 als zestienjarig jochie zijn debuut voor Milan en bleef de Italiaanse grootmacht vervolgens jarenlang trouw. De verdediger maakte onder meer de 'gouden jaren' met het Nederlandse supertrio Marco van Basten/Ruud Gullit/Frank Rijkaard mee en stond liefst acht keer in de finale van de Champions League, waarvan hij vijf afleveringen winnend afsloot.
Bron

27-05-2009, 18:08


wanneer ga je bukken kreng...7 juni komt eraan.

27-05-2009, 18:35
niet zo erg als heel Marokko.nl jouw gare website hekelt