Bekijk volle/desktop versie : Ik twijfel of ik met de pil moet stoppen en als ik zwanger wordt wil ik een



Pagina's : [1] 2 3 4

27-05-2009, 15:47
jongetje....

Pff ik word gek van mezelf. Ik twijfel zo erg of ik wel of niet met de pil moet stoppen. Ben 27 en 2 jr getrouwd. Hecht teveel waarde aan het 'vrij' zijn. Kids lijken me zo lastig, altijd maar mee het kindje etc. Wil mn werk niet opgeven en enige optie is kdv waar mn man weer niet zo kapot van is. Komt ook bij dat hij diabetes heeft en ik niet weet hoe vruchtbaar we dan zijn dus daar maak ik me ook zorgen over.

En dan die rare gedachte dat ik zo graag een jongetje wil, omdat ik die gewoon zo schattig vind. Ik wil ook een meisje maar niet de eerste. Ik vind die gedachte gewoon zo discriminerend en voel me er schuldig over.
Ik zou zo graag een tweelingjongens willen en daarna een meisje. Ik snap mezelf niet pfffffffff

27-05-2009, 15:53


Je moet er goed over nadenken.... Wat wil je man? Er zijn altijd manieren om het allemaal goed te organiseren. Je kunt bijv minder gaan werken en een combinatie van kdv en familie om op te passen op de dagen dat je moet werken. Het is volgens mij helemaal niet vreemd dat je fantaseert over een jongetje.... Dat is je gevoel en daar is helemaal niets mis mee. Er zijn toch ook mannen die fantaseren over zoons..? Het is maar waar je het meest mee hebt...en geloof me als dat kind er eenmaal is houd je er toch mateloos veel van ongeacht de sexe.

ik zelf ben nu 25 en volgende week ben ik ook 2 jaar getrouwd. Ik ben in februari een studie begonnen van 2 jaar dus ik heb het kindje krijgen ook weer op de langere baan geschoven. Ik begin er wel steeds meer voor open te staan moet ik zeggen.

27-05-2009, 15:56

Citaat door bousabous:
Je moet er goed over nadenken.... Wat wil je man? Er zijn altijd manieren om het allemaal goed te organiseren. Je kunt bijv minder gaan werken en een combinatie van kdv en familie om op te passen op de dagen dat je moet werken. Het is volgens mij helemaal niet vreemd dat je fantaseert over een meisje.... Dat is je gevoel en daar is helemaal niets mis mee. Er zijn toch ook mannen die fantaseren over zoons..? Het is maar waar je het meest mee hebt...en geloof me als dat kind er eenmaal is houd je er toch mateloos veel van ongeacht de sexe.

ik zelf ben nu 25 en volgende week ben ik ook 2 jaar getrouwd. Ik ben in februari een studie begonnen van 2 jaar dus ik heb het kindje krijgen ook weer op de langere baan geschoven. Ik begin er wel steeds meer voor open te staan moet ik zeggen.



Mn man wil wel kids, maar ik hou de boot af. En ik wil graag een jongen geen meisje. Liefst wil ik graag eerst 2 jongens en dan een meisje.
Bij mij is het zo erg dat ik als ik zwanger ben niet wil weten wat het is omdat ik bang ben dat ik teleurgesteld ga raken als ik weet dat het een meisje is en ik er dan geen zin meer in heb. Dat is toch ziekkk?? Waarom denk ik opeens zo.

27-05-2009, 15:58
Stel je voor je krijgt een meisje. Dan krijgt ze niet de onvoorwaardelijke liefde die ze van een moeder hoort te krijgen. Laat die gedachten los.

Alles wat van Allah swt komt moeten we met open armen ontvangen. Zeg alhamdoelilah.

27-05-2009, 16:02


Dat je een voorkeur hebt is toch niet erg?

Wat je uiteindelijk krijgt ligt toch aan allah swa en wat jouw mektab is. Dus voel je er niet schuldig over want je kan toch niet kiezen waarvan jij straks gaat bevallen.

En zodra het kindje er is dan ga je er toch automatisch van houden.

27-05-2009, 16:06
Je moet blij zijn met wat je krijgt!! En hopen dat het gezond zal zijn!!
Dat is het belangrijkste.. Weet dat er vele vrouwen zijn die jaren bezig zijn om zwanger te worden en het maar niet lukt!! Als je voor kinderen kiest vind ik dat het niks moet uitmaken wat je krijgt een jongetje of meisje!!

27-05-2009, 16:26
Ja ik weet dat het t belangrijkste is dat t kindje gezond is!!! Daarom vind ik mijn gedachten ook zo erg.

27-05-2009, 21:08
goh wat kinderachtig.

27-05-2009, 21:09

Citaat door fatna:
goh wat kinderachtig.


Ja ik weet het

27-05-2009, 21:16

Citaat door mademoiselle23:
jongetje....

Pff ik word gek van mezelf. Ik twijfel zo erg of ik wel of niet met de pil moet stoppen. Ben 27 en 2 jr getrouwd. Hecht teveel waarde aan het 'vrij' zijn. Kids lijken me zo lastig, altijd maar mee het kindje etc. Wil mn werk niet opgeven en enige optie is kdv waar mn man weer niet zo kapot van is. Komt ook bij dat hij diabetes heeft en ik niet weet hoe vruchtbaar we dan zijn dus daar maak ik me ook zorgen over.

En dan die rare gedachte dat ik zo graag een jongetje wil, omdat ik die gewoon zo schattig vind. Ik wil ook een meisje maar niet de eerste. Ik vind die gedachte gewoon zo discriminerend en voel me er schuldig over.
Ik zou zo graag een tweelingjongens willen en daarna een meisje. Ik snap mezelf niet pfffffffff
En dit zegt een meid van 27 jaar, heb je ze wel op een rijtje?? Ten eerste je weet niet eens of je zwanger zult worden. twijfel je nou voor je vrijheid of de angst dat je geen zoon krijgt.

27-05-2009, 22:21
Wat jy moet doen is gewoon zwygen & de pil verder slikken want wyven zoals jy horen geen kinderen te krygen

wat voor mens ben jy ' ik wil kinderen maar alleen een jongen '

' maar ik weet niet of ik kinderen wil want myn vryheid wil ik niet opgeven '

wie zegt dat je wel kinderen kunt krygen?? mensen die zo teveel kiezen & doen alsof ze het zelf in handen hebben zyn te egoistisch om kinderen te krygen laat staan ze op te voeden

28-05-2009, 09:22
Ik baal er zelf ook van dat ik zo denk. Ik lucht mn hart en jullie zijn gemeen.

28-05-2009, 09:43



Citaat door StreetChic:
Wat jy moet doen is gewoon zwygen & de pil verder slikken want wyven zoals jy horen geen kinderen te krygen

wat voor mens ben jy ' ik wil kinderen maar alleen een jongen '

' maar ik weet niet of ik kinderen wil want myn vryheid wil ik niet opgeven '

wie zegt dat je wel kinderen kunt krygen?? mensen die zo teveel kiezen & doen alsof ze het zelf in handen hebben zyn te egoistisch om kinderen te krygen laat staan ze op te voeden


3aad ze wil een tweelingjongens

Jeh djahiliawijf!

Ik hoop dat je 9 meisjes achter elkaar krijgt en die diabetesman van jou gek wordt en jij ook diabetes krijgt. En dat die 9 meiden jullie vroeg gaan verlaten.

28-05-2009, 09:44

Citaat door Itata:
3aad ze wil een tweelingjongens

Jeh djahiliawijf!

Ik hoop dat je 9 meisjes achter elkaar krijgt en die diabetesman van jou gek wordt en jij ook diabetes krijgt. En dat die 9 meiden jullie vroeg gaan verlaten.



28-05-2009, 09:45

Citaat door Munaqaba:




Hetzelfde hoop ik ook voor jou

Pagina's : [1] 2 3 4