Bekijk volle/desktop versie : Wie Gelooft Er In De Ware VAn JUllie



Pagina's : [1] 2

26-04-2004, 22:25
Heej Lieve mensen Wie van Jullie Gelooft In de Ware..


In de Ware Liefde....

Weet Je Ik weet Niet oF IK er In Moet Geloven... Ik KAn er Nu Nog NIet In Geloven omdat ik ngo niet de ware heb ontmoet... degene die wel de ware hebben ontmoet die zullen anders dan mij denken...

maar weet je het is nu gewoon moeilijk om 1.2.3 de ware te ontmoeten... ik heb tot zover nog niet een gode jongen kunnen vinden... maar jah alles op zijn tijd

En het is ook allemaal Mektab.....

Inch allah Kom Ik mijn Ware Nog wel tegen.... En degene die de ware ook nog neit hebben gevonden.... Heb geuld... Geduld is een schone zaakk.. Allah zal er voor zorgen dat goede meisje een goede jongen tegen zal komen....

Dit wou ik Eigenlijk even Kwijt..... Het is niet dat ik Hopeloos ben... Maar weet Je ik Heb het gezien wat betreft boys.. Ik zeg neit dat alel jongens zo zijn.. want er zijn gelukkig alhamdilolah heel veel goede jongens


alleen is het moeilijk wil je de goede tegenkomen... ewaa ik heb er alle geloof en vertrouwen in.. ik zal Inch allah Mijn ware ook nog wel tegenkom,en

wie weet.. Alles Is Mektab

26-04-2004, 22:42


Alles in Mekteb maar of ware liefde daadwerkelijk bestaat is een GROOT raadsel.

Ikzelf geloof er NIET in.

26-04-2004, 22:52
natuulijk wel schatje je gaat hem zeker tegenkomen dat maak ik mijn eigen ook altijd wijs
hij is hier wel ergens maar hij kan je gewoon ni vinden
maar ik wens je veel succes schatje


thalla




groetjes amira

26-04-2004, 23:08
Oh wat lief van je ! You're sweet, thanx !


:blauwkus:

26-04-2004, 23:30


Nee, ik denk niet dat er voor ieder een persoon is, die de 'ware' is. Er kunnen meer personen in iemands leven voorkomen, die je gelukkig maken als je begrijpt wat ik bedoel. Mensen scheiden soms na 20 jaar, en komen daarna nog weer de liefde van hun leven tegen, terwijl ze dachten dat ze die al gevonden hadden.
Het is mooi, maar ook niet realistisch als je denkt dat er maar 1 is op de wereld die je gelukkig maakt en dat je voor altijd met diegene blijft.
Ik hoop het wel, en omdat ik echt zo een romantiscde denker ben, blijf ik er op hopen.

26-04-2004, 23:38

Citaat:
Origineel gepost door SoleCuoreAmore
Nee, ik denk niet dat er voor ieder een persoon is, die de 'ware' is. Er kunnen meer personen in iemands leven voorkomen, die je gelukkig maken als je begrijpt wat ik bedoel. Mensen scheiden soms na 20 jaar, en komen daarna nog weer de liefde van hun leven tegen, terwijl ze dachten dat ze die al gevonden hadden.
Het is mooi, maar ook niet realistisch als je denkt dat er maar 1 is op de wereld die je gelukkig maakt en dat je voor altijd met diegene blijft.
Ik hoop het wel, en omdat ik echt zo een romantiscde denker ben, blijf ik er op hopen.
Je haalt de woorden uit mijn vingers..

26-04-2004, 23:39

Citaat:
Origineel gepost door Yasia
Je haalt de woorden uit mijn vingers..
Uit je vingers...


27-04-2004, 15:42
Ik geloof wel dat de ware bestaat, maar of je die ook kunt vinden en kunt krijgen is een heel ander verhaal.

27-04-2004, 15:52
hehe ff tussen door



Citaat:

Onze Profeet (saw) zei: 'Bij Hem in Wiens Hand mijn ziel is: jullie zullen het paradijs niet binnengaan voordat jullie geloven; en jullie zullen niet geloven voordat jullie van elkaar houden'. (moesliem)

Begroet elkaar dan ook altijd met Salaam O Alaikom!
die is egtt moooii wOoowww minn compliment




een over die ware ik geloof het niet !!


Aishaja

27-04-2004, 16:03
De ware is een ideaalbeeld dat je in gedachten hebt gecreeerd, bepaalde eigenschappen die je graag zou willen terug zien in iemand die met wie je je leven wilt delen.
Er zullen vast mensen zijn die in de buurt van de ware komen, maar de WARE bestaat volgens mij niet.

28-04-2004, 19:19
meid die echte mannen bestaan en zeker 00k v00r j0u zit er 1 tussen ik heb die van mij 00k 0ntm0et 0p straat en we zijn erg gelukkig en incha´allah gaan we binnenk0rt tr0uwen

dus meid veel geluk

28-04-2004, 19:41
WARE LIEFDE?? WAT IS DAT


het woord de ware liefde heeeft de mens bijelkaar gevoegd, het woord zelf heeft voor mij geen enkel betekenis

als ik iemand leuk vind en ik ben verliefd is het GEWOON MIJN LIEFDE

dus plzz....die domme woordjes van prins op witte paard??

ag ga heen, maak dat de israeliers tog eens wijs

28-04-2004, 19:41


WARE LIEFDE?? WAT IS DAT


het woord de ware liefde heeeft de mens bijelkaar gevoegd, het woord zelf heeft voor mij geen enkel betekenis

als ik iemand leuk vind en ik ben verliefd is het GEWOON MIJN LIEFDE

dus plzz....die domme woordjes van prins op witte paard??

ag ga heen, maak dat de israeliers tog eens wijs

28-04-2004, 23:32
ik geloof momenteel niet in de 'ware liefde'

29-04-2004, 00:55
Ik geloof er niet in...

Maar er kan verandering in komen maybe!

Pagina's : [1] 2