Bekijk volle/desktop versie : feller optreden tegen extremistische moslims



Pagina's : [1] 2

08-11-2002, 18:07
wie is het er ook mee eens dat er feller moet worden opgetreden tegen extremistische moslims?

08-11-2002, 18:26



Citaat:
Origineel gepost door verwijderd
waarom mogen joden naar israel gaan om te vechten daar word niks van gezegd en als een moslim alleen maar de gedachten heeft om mee te strijden dan wordt ie al aangehouden deze systeem klopt gewoon niet
Het grappige is: ik dacht al dat jij als een van de eerste zou reageren! Maar goed, ik bedoel dus hier in Nederland, niet in Israel.

08-11-2002, 18:48
duidelijk nie mee eens , want voor je het weet wordt iedereen voor extreemist aangezien ( wat tegenwoordig al aardig in de buurt komt ) en woorden we voor niks opgepakt omdat je verdacht LEEK .

08-11-2002, 18:57

Citaat:
Origineel gepost door nehedar
wie is het er ook mee eens dat er feller moet worden opgetreden tegen extremistische moslims?
Niet met twee maten meten jongen!!!! Hoe zit het met de extremistische hindoes, christenen en de joden niet te vergeten? Moet hier niet tegen worden opgetreden als ze de wet overtreden? Denk eerst na voor je wat ''brult''.

08-11-2002, 19:03


jaaaaa, waarom hoor je altijd moslim extremisten.

nooit hoor je als de IRA een bom aanslag pleegt, ja de katholieke extremisten.

of als de ETA in spanje wat doet hoor je ook nooit dat de christelijke teroristen hebben een bom laten ontploven................

MAAR NEE ALS DIE PERSOON TOEVALIG MOSLIM WAS, DAN IS HET GELIJK EEN MOSLIM EXTREMIST.

08-11-2002, 19:04
Oke Abdoel!

ben voor: feller optreden tegen extremisten! Maar dat is toch logisch?? en altijd zo geweest??
waarom dat woordje 'moslims' erbij?
Alle extremisme is verkeerd!!! Wat zijn de ETA en IRA?? Maar daar hoor je nooit langer dan een minuutje over op het nieuws.

08-11-2002, 19:06
hahaha...Pannenkoek
k denk tegelijkertijd zelfde gedachte...

08-11-2002, 19:17
hey en nog iets Neheradar, hoe haal je het in je hooft om zo een uitstpraak te doen, straks breng je mensen nog op het idee.

dit is weer puur duidelijk een vorm van discriminatie, duidelijker kan weer nie.

gewoon iedereen die scheef gaat aanpakken, moslim, christen of crisis maakt allemaan nie uit, maar nee hoor jij wilt je eigen broeders harder straffen.

BEDANKT EN TOT ZIENS

08-11-2002, 19:19
P.S. hoe zou je het vinden als we bv zouden zeggen dat we alle brabanders die te snel rijden harder moeten aanpaken dan de rest van nederland ???

08-11-2002, 20:16
Natuurlijk moet al het extreminisme over de hele wereld worden aangepakt maar ik bedoel hier in Nederland! Het is voor de bestwil van ons geloof! We moeten laten zien dat wij vrede-lievende mensen zijn die niets opdringen en geen haat hebben tegen andere religies en rassen. Met extremisme bereikt men uiteindelijk alleen maar ellende, haat, rellen en opstandigheid van de niet moslim-bevolking. Het gaat mij voornamelijk om de heilige oorlog tegen de westerse maatschappij terwijl we wel hier ons leven hebben en zijn geaccepteerd. Je mag hier je geloof vrij belijden, wat wil nog meer? Dat de mensen al bang worden als ze het woord "islam" horen???

08-11-2002, 20:27

Citaat:
Origineel gepost door nehedar
Natuurlijk moet al het extreminisme over de hele wereld worden aangepakt maar ik bedoel hier in Nederland! Het is voor de bestwil van ons geloof! We moeten laten zien dat wij vrede-lievende mensen zijn die niets opdringen en geen haat hebben tegen andere religies en rassen. Met extremisme bereikt men uiteindelijk alleen maar ellende, haat, rellen en opstandigheid van de niet moslim-bevolking. Het gaat mij voornamelijk om de heilige oorlog tegen de westerse maatschappij terwijl we wel hier ons leven hebben en zijn geaccepteerd. Je mag hier je geloof vrij belijden, wat wil nog meer? Dat de mensen al bang worden als ze het woord "islam" horen???
Het probleem is dat alles wat wij doen als moslims wordt bestempeld als extremistisch. Terwijl de joodse gemeenschap bijvoorbeeld openlijk jongeren ronselt in nederland voor het vermoorden van onschuldige palestijnse kinderen, en dit wordt wel toegestaan, is dit niet de ergste vorm van terrorisme? En wij als moslims hoeven maar iets te zeggen en de bvd of aivd staat bij je voor de deur. ER MOET NIET MET TWEE MATEN GEMETEN WORDEN!!!! DE ISLAAM IS OOK EEN VREDELIEVEND GELOOF MAAR DAT WIL NIET ZEGGEN DAT WE HET MOETEN TOE STAAN DAT DE JODEN ONZE MOSLIM BROEDERS VERMOORDEN!!!! OOG OM OOG TAND OM TAND!!!!!!

08-11-2002, 23:17

Citaat:
Origineel gepost door AceChilla Q
Dit komt omdat Israel een land is. Als jij bijvoorbeeld in het Irakese leger zou willen, dan is dat geen probleem (ik raad het echter niet aan).
Die moslims die hier in Nederland worden aangehouden willen lid worden van Terroristische organisaties en dat is niet toegestaan. Als je lid wil worden van de eta word je in Nederland ook aangehouden. En terecht.

Trouwens die organisaties in Palestina zijn terroristen, die moorden onschuldige kinder uit in een schoolbus.

Wazzup
Kortzichtiger kan volgens mij niet! Hoe bevooroordeeld kan een wezen nog meer zijn!

Het vermoorden van onschuldige burgers keur ik absoluut af, in welk kamp dan ook! Maar actie = reactie. En wat was er eerst, de kip of het ei.....
dus het end HELAAS is lang zoek.

Om te stellen dat "die organisaties in Palestina terroristen zijn"....

en lui die met bulldozers hele woonwijken plat walsen INCLUSIEF de gewone burgers in hun huizen (of je gaat naar buiten en krijgt een kogel of je wordt platgewalst) hoe wil je die noemen??! ook terroristen, maar dan nog wreder, nog moordzuchtiger, en met hun millitair machtsvertoon hebben ze nog meer ONSCHULDIG bloed aan hun handen!

Nogmaals, niemand heeft het recht om een oorlog te voeren waarbij zoveel onschuldige mensen de dood vinden.
Aan welke kant denk je dat de meeste burgers zijn vermoord??

09-11-2002, 13:37



Citaat:
Origineel gepost door AceChilla Q
Dit komt omdat Israel een land is. Als jij bijvoorbeeld in het Irakese leger zou willen, dan is dat geen probleem (ik raad het echter niet aan).
Die moslims die hier in Nederland worden aangehouden willen lid worden van Terroristische organisaties en dat is niet toegestaan. Als je lid wil worden van de eta word je in Nederland ook aangehouden. En terecht.

Trouwens die organisaties in Palestina zijn terroristen, die moorden onschuldige kinder uit in een schoolbus.

Wazzup
Het feit dat de joden een land hebben geeft ze het recht terrorisme te plegen? Die ''onschuldige kinderen'' in die bussen zijn in feite moordlustige joodse jongeren die in het leger zitten. Maar alleen bereiken ze hun einddoel niet!!!!!

10-11-2002, 02:01
Extremistische moslims in Nederland dienen inderdaad met hand en tand bestreden te worden. Maar zoals al eerder opgemerkt, dat geldt voor alle vorm van extremisme. Jullie hoeven trouwens echt niet bang te zijn dat als er bij een Bask in Scheveningen explosieven en verwiizingen naar de ETA gevonden worden dat er dan gezegd wordt; "ga jij je gang maar".

10-11-2002, 02:28

Citaat:
Origineel gepost door badda
ja je hebt wel gelijk junkie maar die mensen komen voor hun volk open ik snap niet waarom ze extremisten worden genoemd het zijn onafhankelijkheidstrijders
Deze topic refereert volgens mij aan die jongens uit Eindhoven. Die hebben in principe met de Nederlandse situatie te maken, en daarin is extremisme een ongewenst element.

Pagina's : [1] 2