Bekijk volle/desktop versie : Betoog schrijven



26-05-2009, 23:00
Ik ga een beroep doen op de Marokkaanse creatievelingen en/ of studiebollen. Ik heb een onderwerp nodig voor een betoog. Het moet in ieder geval actueel en origineel zijn.
Kant en klare betogen zijn welkom ---> HBO-niveau please...

Groetjes

27-05-2009, 11:51


Kijk 1 keer naar het 8 uur journaal en pik daar een onderwerp uit.

27-05-2009, 18:59

Citaat door __Tazourakht__:
Kijk 1 keer naar het 8 uur journaal en pik daar een onderwerp uit.


Goh, dat was nou net de tip die ik zocht, daar was ik ook gewoon echt niet op gekomen!
Iets wat in het nieuwe komt, kun je niet direct een betoog over gaan schrijven he. Er moet discussie over gaande zijn en ik wil er wetenschappelijke feiten in verwerken. Denk je dat dat gaat als het nieuws het heeft over het familiedrama?

27-05-2009, 19:04
ehm nou een betoog begint bij een stelling, wrm neem je niet de stelling als doodstraf moet in nederland worden ingeschaft! nou veel succes

27-05-2009, 19:33



Citaat door ilhasa:
ehm nou een betoog begint bij een stelling, wrm neem je niet de stelling als doodstraf moet in nederland worden ingeschaft! nou veel succes


Lief dat je mee denkt, maar het is niet echt origineel.

xx

27-05-2009, 20:33

Citaat door LeLaNoUaRa:
Lief dat je mee denkt, maar het is niet echt origineel.

xx


Kraken? Misschien niet zo actueel meer maar nog steeds een groot probleem in de grote steden. Het heeft ook met jongeren te maken dus misschien spreekt het je wel aan. Bij mij was het in ieder geval een succes!

27-05-2009, 20:49
ehm nou dan bedenk je zoiets als dat topsporters te veel verdienen ofso. bedenk iets waar wij allen aan denken en togh iets aan hebben. ik heb je geprobeerd te helpen dus ik ben klaar hier doei doei

27-05-2009, 23:28
waarom doe je niet iets over kindermishandeling, het is een interessant onderwerp en een maatschappelijk probleem.

28-05-2009, 10:47

Citaat door LeLaNoUaRa:
Goh, dat was nou net de tip die ik zocht, daar was ik ook gewoon echt niet op gekomen!
Iets wat in het nieuwe komt, kun je niet direct een betoog over gaan schrijven he. Er moet discussie over gaande zijn en ik wil er wetenschappelijke feiten in verwerken. Denk je dat dat gaat als het nieuws het heeft over het familiedrama?
Ow echt?


Als je familiedrama niks vindt, dan neem je die toch niet. Denk je dat er een half uur nieuws alleen daarover gepraat wordt?