Bekijk volle/desktop versie : Belangrijke vraag!



26-05-2009, 16:46
Hoe kan ik meerder word bestandjes tegelijk vannuit hotmail oploaden op om ze vervolgens naar me zelf te mailen. Ik moet er 60 stuks doorsturen, als ik ze een voor een doe, dan kost het veel tijd.

Wie weet het?

Alvast bedankt.

26-05-2009, 16:48


zip die wordbestanden in 1 map

en upload dat bestand en mail het vervolgens naar jezelf

26-05-2009, 16:51

Citaat door Rei7aan:
zip die wordbestanden in 1 map

en upload dat bestand en mail het vervolgens naar jezelf


Thanks meid!

Maarre hoe doe je dat zippen?

26-05-2009, 16:52

Citaat door leukemeid123:
Hoe kan ik meerder word bestandjes tegelijk vannuit hotmail oploaden op om ze vervolgens naar me zelf te mailen. Ik moet er 60 stuks doorsturen, als ik ze een voor een doe, dan kost het veel tijd.

Wie weet het?

Alvast bedankt.

in de tussentijd dat je deze topic had geschreven, had je ze allang stuk voor stuk naar jezelf kunnen mailen

26-05-2009, 16:53



Citaat door leukemeid123:
Hoe kan ik meerder word bestandjes tegelijk vannuit hotmail oploaden op om ze vervolgens naar me zelf te mailen. Ik moet er 60 stuks doorsturen, als ik ze een voor een doe, dan kost het veel tijd.

Wie weet het?

Alvast bedankt.


Je kan het ook meerdere keren tegelijk naar je mail sturen, door op nogmaals toevoegen te klikken, op je bovenstaande balk, bij het voegen van je bestand.

26-05-2009, 16:57
Je kan het gewoon in een map duwen en dan daar een gecomprimeerde map van maken. Dat soort mappen kan je wel doorsturen. Is het hetzelfde als zip-bestandjes.

26-05-2009, 17:00

Citaat door leukemeid123:
Thanks meid!

Maarre hoe doe je dat zippen?


Heb je Winzip? Of anders is 7zip ook goed.

Kun je hier downloaden:

http://www.7-zip.org/

Installeer die..

Vervolgens maak een map aan waarin je al die wordbestanden doet... geef die map ook een naam.

Ga dan rechtsklikken op die map en doe dan dit: add to archive

Dan in het volgende scherm gewoon 'ok'... hij gaat het dan comprimeren.

Dan ontstaat er een nieuw bestandje met '7z' erachter en die moet je dus gebruiken om up te loaden.

Iedere keer als je het bestand wilt openen moet je het wel weer 'un'zippen.(oftewel het comprimeren ongedaan maken)

26-05-2009, 17:03

Citaat door ADHDtje:
in de tussentijd dat je deze topic had geschreven, had je ze allang stuk voor stuk naar jezelf kunnen mailen



Zo snel ben ik niet

26-05-2009, 17:11

Citaat door Rei7aan:
Heb je Winzip? Of anders is 7zip ook goed.

Kun je hier downloaden:

http://www.7-zip.org/

Installeer die..

Vervolgens maak een map aan waarin je al die wordbestanden doet... geef die map ook een naam.

Ga dan rechtsklikken op die map en doe dan dit: add to archive

Dan in het volgende scherm gewoon 'ok'... hij gaat het dan comprimeren.

Dan ontstaat er een nieuw bestandje met '7z' erachter en die moet je dus gebruiken om up te loaden.

Iedere keer als je het bestand wilt openen moet je het wel weer 'un'zippen.(oftewel het comprimeren ongedaan maken)


Heel erg bedankt, voor je uitleg, erg duidelijk met plaatjes ! Ik ga het uitvogelen

26-05-2009, 17:11

Citaat door IslamDien:
Je kan het gewoon in een map duwen en dan daar een gecomprimeerde map van maken. Dat soort mappen kan je wel doorsturen. Is het hetzelfde als zip-bestandjes.


Ok, thanks

26-05-2009, 17:12

Citaat door Miss_Elwafa:
Je kan het ook meerdere keren tegelijk naar je mail sturen, door op nogmaals toevoegen te klikken, op je bovenstaande balk, bij het voegen van je bestand.



Ja, dat vind ik erg lang duren, dat is de usual manier. Maar bedankt

26-05-2009, 17:12

Citaat door leukemeid123:
Heel erg bedankt, voor je uitleg, erg duidelijk met plaatjes ! Ik ga het uitvogelen


Laat het me maar weten als je problemen tegenkomt...

ergens heb ik het gevoel dat ik iets vergeten ben...