Bekijk volle/desktop versie : foto's zeggen altijd meer dan woorden.



26-04-2004, 19:15
Foto's van de oorlog in Iraq, foto's zeggen altijd meer dan woorden.
Moge ALLAH hun bijstaan bij deze strijd.
http://home.wi.rr.com/davef/iraq.htm

Nog zo een link een overzicht: http://berlinbabe0.tripod.com/SPECT..._payback.htm#22

26-04-2004, 19:29


....
Je hebt zeker nog geen foto´s gezien uit palestina..
Ik zag die foto´s....ik begon gewoon te huilen, niet normaal wat je daar ziet!
Al die woorden, die vaak gebruikt worden om van alles goed te praten..neej die hebben absoluut geen betekenis. Kijk maar naar deze beelden, dan vallen aal die mooie praatjes wel weg..dan is er geen een woord meer die kan beschrijven hoe erg het daar is....hoe erg het in de wereld is!!

26-04-2004, 19:35
Vreselijk....moge Allah die vuile moordenaars vernietigen..amien..

26-04-2004, 19:38
Moge Allah al onze moslim broeders en zuster helpen

Amien

26-04-2004, 19:47


Amien...

26-04-2004, 23:58
http://www.PalestinaOnline.com [/GLOW]

...Hier vindt je video's die kunnen meer zeggen dan foto's
...Alleen moet je wel even Realplayer hebben.

Deze site bevat veel info over Palestina

Ewa beslama

27-04-2004, 00:17
Heeft iemand video's van mujahideen die Amerikanen killen?

27-04-2004, 00:31
Ja, ik kan je de link van de David Pearl video wel geven.

Een joodse Amerikaanse journalist wiens hoofd eraf wordt gehaald op video nadat ze hem eerst hebben laten vertellen dat alle joden slecht zijn en Amerika kapot moet.

Heel fijn filmpje, maar ik denk niet dat ik de link kan posten op dit forum. Te gruwelijk.

27-04-2004, 01:01
Wat denken jullie hiervan???

With Fallujah at a stalemate the internet is alive with chatter about a Mossad attack similar to the USS Liberty or the Marine barracks at Beirut in 1982. The Mossad elite feel the US may need some prompting to devastate Fallujah and have been working on a bomb operation.

Kan me zeker voorstellen dat Israel er alles voor over heeft om er een zooitje van te maken daar in Iraq.

OP DEZE LINK VINDT JE EEN OVERZICHT VAN DE MOORDEN WAAR JE ZELDEN WAT VAN HOORT:
http://berlinbabe0.tripod.com/SPECTRE/falluhah_payback.htm#22

06-05-2004, 10:20
Een oorlog is nooit mooi. Er vallen altijd onschuldige slachtoffers en niemand is gelukkig. Gruwelijkheden is aan de orde van de dag en de propaganda machines van alle partijen draaien overuren.

Ook de beelden, foto's en ander materiaal zeggen dus niet altijd de waarheid. Kijk maar naar beelden en foto's van mensen in Kosovo.
Mannen achter tralies helemaal uitgemergeld.
Kop: Kosovaren in kampen onder erbarmelijke omstandigheden.
Blijkt het zo te zijn dat er helemaal geen kamp was, dat de foto gemaakt is vanuit een militair kamp en die mannen stonden te bedelen voor voedsel bij te vn-ers binnen in dat kamp.

Je kunt niet helemaal afgaan wat je ziet. Als je de waarheid wilt weten dan moet je het beleven. Woorden en beelden zeggen weinig.

06-05-2004, 10:25
ewa wat moet ik hiervan zeggen...elke oorlog heeft zijn slachtoffers....moge Allah hun begeleiden naar het hiernamaals....of dat nou de hel wordt of de hemel....

en allah weet het beste

06-05-2004, 13:12

Citaat:
Origineel gepost door Tempelier
Ja, ik kan je de link van de David Pearl video wel geven.

Een joodse Amerikaanse journalist wiens hoofd eraf wordt gehaald op video nadat ze hem eerst hebben laten vertellen dat alle joden slecht zijn en Amerika kapot moet.

Heel fijn filmpje, maar ik denk niet dat ik de link kan posten op dit forum. Te gruwelijk.


Mariane Pearl en Sarah Crichton
Weken van angst
De verdwijning van mijn man, Daniel Pearl


Op 23 januari 2002 verliet Daniel Pearl, verslaggever voor de Wall Street Journal in Pakistan, zijn huis in Karachi voor een geheime ontmoeting. Het was de laatste keer dat zijn zwangere vrouw Mariane hem levend zag. Daniel werd ontvoerd door Pakistaanse terroristen, die hem ervan beschuldigden voor de CIA te werken en de vrijlating eisten van alle gevangen Taliban- en AI Qaeda-strijders. Vijf weken lang verkeerde de wereld, en met name zijn vrouw Mariane, in onzekerheid over zijn lot, tot bekend werd dat hij was vermoord.

In dit boek vertelt Mariane over het leven van haar man, en over de zoektocht na zijn verdwijning. Meer dan ooit is Mariane, zelf ook werkzaam als journalist, zich bewust van het feit dat bepaalde verhalen verteld dienen te worden, zelfs als het achterhalen ervan grote risico's met zich meebrengt. Weken van angst is een onvergetelijk boek waarin Mariane Pearl op indringende wijze de herinnering aan haar man levend houdt.

Oorspronkelijke titel: A Mighty Heart
Vertaler: Nini Wielink