Bekijk volle/desktop versie : Drop hier je djin verhalen people?



26-05-2009, 14:25
ik ben heel erg geintereseerd in jullie verhalen yalalh droppen als je kan.

Het hoeft niet alleen slechte te zijn maar ook goede djins..!

26-05-2009, 14:32


Ha ha ha wat een vraag.. is het uit nieuwsgierigheid?

26-05-2009, 14:44
ik zou als ik jou was hier niet te veel mee bezig zijn en deze topic sluiten.

26-05-2009, 15:10

Citaat door Samoeraii:
ik zou als ik jou was hier niet te veel mee bezig zijn en deze topic sluiten.

Waarom zo drastisch?

26-05-2009, 15:16


ik ben al gestopt!!!!
Was een grote fout van me om jullie dit te vragen.....!

26-05-2009, 15:17

Citaat door lubia:
ik ben al gestopt!!!!
Was een grote fout van me om jullie dit te vragen.....!

Waarom?

26-05-2009, 15:18
Mijn lach was goed bedoeld hoor, mensen doen alsof het een taboe is of zo

26-05-2009, 15:27

Citaat door Roffa_jesus:
hahahhaha





snap niet wrm je lacht.!

26-05-2009, 15:29
ik heb ook heelveel meegemaakt met dat wollah drm lach ik..

27-05-2009, 00:23

Citaat door sammietammie:
Waarom zo drastisch?


Moet je zelf weten omdat zulke dingen angsten te weeg kunnen brengen
niet bij iedereen natuurlijk.Maar warom zou je hier in verdiepen als je verder gezond bent.En verhalen willen weten van mensen die lijden aan djinn.Ik zelf heb er mee te maken.Als ik mensen vertel hoe en wat krijg ik vaak terug te horen dat ze er niet van hebben kunnen slapen enz...
Is het dan waard om er over uit te wijden.Als iemand word getreiterd door en djin of (meerderen) djinn.Is het beter om hier door middel van roqya wat aan te doen.En mensen die geen last hebben zich hier niet mee bezig te houden is echt beter.

27-05-2009, 03:24
aha!noti!
Ik snap eerlijk gezegd meeste leden hen angst voor djinns niet. Allah swt heeft de djinn gemaakt zoals hij ook de mens gemaakt heeft. Djinns zijn niet nakomelingen van Satan maar zijn een volk zoals wij mensen een volk zijn.

Er zijn goede en slechte djinns en ze lijken veel op ons eigenlijk. Ze hebben alleen speciale krachten die wij niet bezitten maar verder niets bijzonders aan. Hij die in allah swt gelooft met zijn hele hart en die het ook toont met daden daar zijn de djinns evenals satan meestal bang voor. Dat is wat ik je kan vertellen! Mocht je sappige enge verhalen willen tja, dan ben je gewoon een sensatie zoeker!

Voor de mensen die zeggen ik maak het mee en blabla, waarom vrees je het? Waar ben je bang voor? Het is allah swt dat ons geschapen heeft en die alle krachten bezit en daarbij stelt 1 djinns echt niets voor. Djinns vreesden sidna Sulaiman, hij die macht over ze had en die met dieren sprak(mocht ik het fout hebben moge allah swt mij vergeven). Waar ben je bang voor als je weet dat roqya, door middel van woorden van allah swt(dus de koran) je beschermt bent en wordt.Dus a3oedoe billah minna shaytan ie radjiem en allahoe akbar!