Bekijk volle/desktop versie : Huisvrouwen hebben meer macht dan carrierevrouwen!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

26-05-2009, 11:38
Hallo dames,

wat mij opvalt is dat er steeds meer vrouwen gaan werken en hierdoor zelfstandig denken te zijn en meer macht denken te hebben (eigen centjes verdienen en dergelijke).

echter is gebleken dat huisvrouwen meer macht hebben over hun man en hetgeld van hun man dan die zogenaamde carrieremiepen en wel om het volgende:

1. de man moet meer werken omdat hij als enige voor inkomen zorgt, hij heeft hierdoor minder tijd om zijn financien te regelen en moet dit overlaten aan zijn vrouw (geld is niet macht, geld beheren is macht)
2. als vrouw bepaal jij wat je man eet: als je hem gezond te eten geeft dan krijg je een slanke man, als je zoiets hebt van, kwil me ergens aan vast kunnen grijpen, dan spek je hem wat bij
3. jij koopt zijn kleding, jij bepaalt hoe hij eruitziet... ja ik weet wat jullie zieke wijven denken (ja ik heb jullie wel door hoor), hij moet er niet TE goed uitzien op werk, omdat hij vast wel vrouwelijke collegas heeft ...dus dat kan je dan ook aanpassen

en zo kan ik duizenden voorbeelden opnoemen


dikkertjes.... vandaag ben ik in 'n goede bui, dus ik laat jullie met rust

































ok, om het af te leren nog 1 keertje dan

dikkertjes... huisvrouw of carrierevrouw, ... die drilpudding onder jullie kin die meedeint op het ritme van jullie hoofdbewegingen blijft mijn kokhalsreflex prikkelen

26-05-2009, 11:39


Oh nee he... is het weer zover.. hoor weer alleen maar GEBLA, GEBLA en nog eens GEBLA

26-05-2009, 11:40

Citaat door Diamanten_Lover:
Oh nee he... is het weer zover.. hoor weer alleen maar GEBLA, GEBLA en nog eens GEBLA

komt omdat je gedachten bij dat roomsoesje in de koelkast zitten


gevolg... concentratieproblematiek

26-05-2009, 11:42

Citaat door ADHDtje:
Hallo dames,

wat mij opvalt is dat er steeds meer vrouwen gaan werken en hierdoor zelfstandig denken te zijn en meer macht denken te hebben (eigen centjes verdienen en dergelijke).

echter is gebleken dat huisvrouwen meer macht hebben over hun man en hetgeld van hun man dan die zogenaamde carrieremiepen en wel om het volgende:

1. de man moet meer werken omdat hij als enige voor inkomen zorgt, hij heeft hierdoor minder tijd om zijn financien te regelen en moet dit overlaten aan zijn vrouw (geld is niet macht, geld beheren is macht)
2. als vrouw bepaal jij wat je man eet: als je hem gezond te eten geeft dan krijg je een slanke man, als je zoiets hebt van, kwil me ergens aan vast kunnen grijpen, dan spek je hem wat bij
3. jij koopt zijn kleding, jij bepaalt hoe hij eruitziet... ja ik weet wat jullie zieke wijven denken (ja ik heb jullie wel door hoor), hij moet er niet TE goed uitzien op werk, omdat hij vast wel vrouwelijke collegas heeft ...dus dat kan je dan ook aanpassen

en zo kan ik duizenden voorbeelden opnoemen


dikkertjes.... vandaag ben ik in 'n goede bui, dus ik laat jullie met rust

































ok, om het af te leren nog 1 keertje dan

dikkertjes... huisvrouw of carrierevrouw, ... die drilpudding onder jullie kin die meedeint op het ritme van jullie hoofdbewegingen blijft mijn kokhalsreflex prikkelen




26-05-2009, 11:42



Citaat door ADHDtje:
komt omdat je gedachten bij dat roomsoesje in de koelkast zitten


gevolg... concentratieproblematiek


Nee man van roomsoesjes ga ik overgeven doe het dan gelijk goed en kom met waged mega slagroom taart jammie jammie

26-05-2009, 11:43

Citaat door insaf21:
[/COLOR]



..om het af te leren

26-05-2009, 11:43

Citaat door ADHDtje:
Hallo dames,

wat mij opvalt is dat er steeds meer vrouwen gaan werken en hierdoor zelfstandig denken te zijn en meer macht denken te hebben (eigen centjes verdienen en dergelijke).

echter is gebleken dat huisvrouwen meer macht hebben over hun man en hetgeld van hun man dan die zogenaamde carrieremiepen en wel om het volgende:

1. de man moet meer werken omdat hij als enige voor inkomen zorgt, hij heeft hierdoor minder tijd om zijn financien te regelen en moet dit overlaten aan zijn vrouw (geld is niet macht, geld beheren is macht)
2. als vrouw bepaal jij wat je man eet: als je hem gezond te eten geeft dan krijg je een slanke man, als je zoiets hebt van, kwil me ergens aan vast kunnen grijpen, dan spek je hem wat bij
3. jij koopt zijn kleding, jij bepaalt hoe hij eruitziet... ja ik weet wat jullie zieke wijven denken (ja ik heb jullie wel door hoor), hij moet er niet TE goed uitzien op werk, omdat hij vast wel vrouwelijke collegas heeft ...dus dat kan je dan ook aanpassen

en zo kan ik duizenden voorbeelden opnoemen


dikkertjes.... vandaag ben ik in 'n goede bui, dus ik laat jullie met rust

































ok, om het af te leren nog 1 keertje dan

dikkertjes... huisvrouw of carrierevrouw, ... die drilpudding onder jullie kin die meedeint op het ritme van jullie hoofdbewegingen blijft mijn kokhalsreflex prikkelen



Sorry, maar ik kan het niet laten.






!Waarom zo gemeen.

26-05-2009, 11:44

Citaat door Diamanten_Lover:
Nee man van roomsoesjes ga ik overgeven doe het dan gelijk goed en kom met waged mega slagroom taart jammie jammie

ow, als ik het over zoet eten heb, dan lees je opeens geen gebla bla bla meer


dikkertjes, ... you cant live with them... you ...euh... cant live with them

26-05-2009, 11:45

Citaat door xMiss_Batatax:
Sorry, maar ik kan het niet laten.






!Waarom zo gemeen.

ewa ja, afkicken gaat niet in 1 keer, straks krijg ik nog ontwenningsverschijnselen

26-05-2009, 11:45

Citaat door ADHDtje:
..om het af te leren



hahaha het is jou gegund

26-05-2009, 11:46
http://www.menarebetterthanwomen.com/

ik denk dat je deze site leuk zal vinden ..

26-05-2009, 11:47
Die topics en reacties van jou altijd hea!

26-05-2009, 11:48



Citaat door Exodus:
http://www.menarebetterthanwomen.com/

ik denk dat je deze site leuk zal vinden ..

die gast is geniaal

die site kende ik uiteraard al

en hij heeft gewoon gelijk

26-05-2009, 11:48

Citaat door ADHDtje:
ow, als ik het over zoet eten heb, dan lees je opeens geen gebla bla bla meer


dikkertjes, ... you cant live with them... you ...euh... cant live with them


Ken jij dan iets wat lekkerder dan zoet is

26-05-2009, 11:49

Citaat door ZAKENVROUW_07:
Die topics en reacties van jou altijd hea!


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10