Bekijk volle/desktop versie : Hamed Namouchi tekent bij Sivasspor



Pagina's : [1] 2

26-05-2009, 00:24
İşte son Yiğido!

Hafta içinde taraftarlarına transfer müjdesini veren Sivasspor, ilk yıldızını Türkiye´ye getirdi. Hamed Namouchi... İstanbul´a dün gelen Tunuslu´ya, ilk önce FANATİK, “Hoşgeldin” dedi.




Sezonun bitimine iki hafta kala şampiyonluk yarışındaki iddiasını sürdüren Sivasspor, gelecek yılın kadrosu için harekete geçerken, ilk transferini dün Türkiye’ye getirdi. Taraftarlarına, hafta içinde yaptığı açıklamayla iki transfer müjdesi veren Kırmızı-Beyazlı kulüp, Hamet Namouchi’yi renklerine bağladı. Önce İstanbul’a inen Tunuslu futbolcuyu da, ilk olarak FANATİK görüntüledi. 25 yaşındaki orta saha oyuncusu, İstanbul’a iner inmez menaceri Fatih Akbaba ile birlikte Sivasspor Başkanı Mecnun Odyakmaz’la görüşmeye gitti.



Duaları Sivas için
2000-03’te Cannes, 2003-06’da Glasgow Rangers, son olarak da Lorient’de oynayan Namouchi, Tunus Milli Takımı’nın 2006 Dünya Kupası Elemeleri’nde de forma giydi. Türkiye’ye başarılı olmak için geldiğini söyleyen genç oyuncu, “Birçok güçlü ekibin yer aldığı Türkiye’de şampiyonluğa çok yakın olan Sivasspor’da forma giyecek olmak gurur verici. Kulüple daha önce de görüşmelerimiz olmuştu. Umarım bu transfer, iki taraf için de hayırlı olur. Bu sezonu şampiyon bitirmeleri için de dua ediyorum”
diye konuştu.


Elde var bir!
Gelecek yıl için anlaşma sağladıkları iki futbolcudan birini Türkiye’ye getiren Sivasspor’un, ismini sakladıkları diğer oyuncuya da en kısa sürede formayı giydireceği öğrenildi. Afrika kökenli olduğu bilinen bu futbolcuyla da büyük ölçüde anlaşma sağlayan Yiğidolar’ın, yine yurt dışında transfer çalışmalarına devam edeceği ifade edildi. Avrupa Kupaları’nda sahne alacak bir kadro için kolları sıvayan Kırmızı-Beyazlılar’ın yıldız isimden çok teknik direktör Bülent Uygun’un sistemine ayak uyduracak, mücadeleci isimleri transfer edeceği vurgulandı.

FANATİK ÖZEL
M.Ali Sabuncu

Bron:http://fanatik.ekolay.net/fanatik/SÜPER-LİG-İşte-son-Yiğido!_4_HDetail_88_133893_20.htm

Is hier een Turk aanwezig die het ff zou kunnen vertalen

26-05-2009, 00:26


hoe weetje dan dat die daar heeft getekend als je geen turks kan

26-05-2009, 00:28
1.Vertaling gedaan met google translate maar die was niet te begrijpen, 2. degene die die link gepost heeft zette " Hamed Namouchi ist nach Türkei Sivas Spor" erbij 3. er was eerder al vermeld dat ze interesse hadden.

En daarom vraag ik ter bevestiging om de hulp van iemand die Turks kan.

26-05-2009, 00:29
ahh oke wat is hij keeper en hoe oud is hij

26-05-2009, 00:30


http://en.wikipedia.org/wiki/Hamed_Namouchi

26-05-2009, 00:43
Ye bullshit!

nog steeds heet het hier MAROKKO.NL

26-05-2009, 00:43

Citaat door kapoon129:
1.Vertaling gedaan met google translate maar die was niet te begrijpen, 2. degene die die link gepost heeft zette " Hamed Namouchi ist nach Türkei Sivas Spor" erbij 3. er was eerder al vermeld dat ze interesse hadden.

En daarom vraag ik ter bevestiging om de hulp van iemand die Turks kan.



ga naar hababambom.nl ofzoiets
jullie hebben dezelfde vlag dus het zal wss niet eens opvallen dat je op een turkse site zit.

26-05-2009, 00:46

Citaat door brownie74:
ga naar hababambom.nl ofzoiets
jullie hebben dezelfde vlag dus het zal wss niet eens opvallen dat je op een turkse site zit.


Gezellig, ik zal even een kijkje nemen

26-05-2009, 00:51

Citaat door kapoon129:
Gezellig, ik zal even een kijkje nemen



voila,zeg nou niet dat ik mijn Tunesische broeders niet wil helpen/

http://forums.hababam.nl/forumdisplay.php?f=28

26-05-2009, 00:53

Citaat door kapoon129:
Gezellig, ik zal even een kijkje nemen


Ik joke alleen met je, zoals altijd pesten enz maar gaste als brownie moet je vooral niet serieus nemen, ik zie dat ie je in elk topic aan het stalken is.

26-05-2009, 00:58

Citaat door Mister-Riffi:
Ik joke alleen met je, zoals altijd pesten enz maar gaste als brownie moet je vooral niet serieus nemen, ik zie dat ie je in elk topic aan het stalken is.



viswijf damn doe niet zo zielig jongen

26-05-2009, 01:00

Citaat door brownie74:
viswijf damn doe niet zo zielig jongen


Zo noem je je vrouwtje maar

26-05-2009, 01:16



Citaat door Mister-Riffi:
Zo noem je je vrouwtje maar



en jjj je mannetje.

slaapwel, zonde van mijn tijd om me met nodeloos scheldende tieners bezig te houden.

26-05-2009, 07:33

Citaat door Mister-Riffi:
Ye bullshit!

nog steeds heet het hier MAROKKO.NL


jeetje hoe dom kan een marokkaan zijn

26-05-2009, 11:16

Citaat door SPEELVOORJELAND:
jeetje hoe dom kan een marokkaan zijn



hij noemt zichzelf dan ook geen Marokkaan

Pagina's : [1] 2