Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen Kletsen? Mannen Versieren



Pagina's : [1] 2

26-04-2004, 16:05
HEB IK HET GELIJK OF NIET.....IK BEN HIER ALS VROUW BINNEN GEKOMEN ...WAT KWAM TE WETEN DE MANNEN STUURDEN EEN MAILTJE DAT ZE IN ME INTERESSE HADDEN? DE VROUWEN WILDEN ENKEL MAAR KLETSEN...



MANNEN TOCH..EH SOMMIGE MANNEN ALTHANS...IK HEB OOK NAAR MEZELF GEMAILD OMDAT ZE ZO SEXY OVERKWAM

26-04-2004, 17:14


Strakke actie.

26-04-2004, 17:34

Citaat:
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
HEB IK HET GELIJK OF NIET.....IK BEN HIER ALS VROUW BINNEN GEKOMEN ...WAT KWAM TE WETEN DE MANNEN STUURDEN EEN MAILTJE DAT ZE IN ME INTERESSE HADDEN? DE VROUWEN WILDEN ENKEL MAAR KLETSEN...



MANNEN TOCH..EH SOMMIGE MANNEN ALTHANS...IK HEB OOK NAAR MEZELF GEMAILD OMDAT ZE ZO SEXY OVERKWAM
...jij?.....

27-04-2004, 09:40
ewa ja zo zie je maar weer

27-04-2004, 10:49


whahaahaha gruwelijk ey!! whahaha strakke actie man!!! whahahahhahhahhahhah
Nadoria

27-04-2004, 10:56
:melig: gekke mensen!!!

27-04-2004, 11:00
mannen zijn zielige wezens kunnen ze ni iemand op straat versieren dan maar op internet

27-04-2004, 11:16

Citaat:
Origineel gepost door DE_STALKER_LAMM
HEB IK HET GELIJK OF NIET.....IK BEN HIER ALS VROUW BINNEN GEKOMEN ...WAT KWAM TE WETEN DE MANNEN STUURDEN EEN MAILTJE DAT ZE IN ME INTERESSE HADDEN? DE VROUWEN WILDEN ENKEL MAAR KLETSEN...



MANNEN TOCH..EH SOMMIGE MANNEN ALTHANS...IK HEB OOK NAAR MEZELF GEMAILD OMDAT ZE ZO SEXY OVERKWAM
:schrik:

27-04-2004, 11:18

Citaat:
Origineel gepost door sweetnisrin
mannen zijn zielige wezens kunnen ze ni iemand op straat versieren dan maar op internet
borstel niet iedereen over 1 kam!

27-04-2004, 13:11
Geloof me het was niet gemakkelijk om als vrouw zich voor tedoen en vooral vol te houden na zoveel spam op pm..ik moet wel toegeven sommigen waren origineel , ze posten niet openbaar maar zenden veel pm's naar mogelijke slachtoffertjes....

soms moest ik me inhouden , ik voelde soms de hete adem van andere vrouwen ..sommige vrouwen aanvaarden geen concurrentie op hun jachtterrein.

Ik weet het ik was niet echt eerlijk , kreeg het echt benauwd en ben ermee gestopt maar als ik wat tijd heb zal ik terug onderduiken als vrouw met nieuwe ideeen , hopelijk breng ik niemand op gedachten ...

geloof me vrij ik was niet de enige die zich als vrouw weergaf, er waren er meer van die gasten; was het leuk praten ..elkaar het hof maken ...en luv u 2 tegen elkaar schrijven..echt homo sapiens of lesbo's , valt hoe je het bekijkt.

tegen de zomer wanneer het warm wordt en de jacht open zal ik opnieuw een gooi doen..

jullie zijn nu gewaarschuwd!

27-04-2004, 13:15

Citaat:
Origineel gepost door SuperSalima
[b]Wilde je jezelf ook beter leren kennen [/B]
het was ff schrikken toen ik merkte dat ze dezelfde gsmnr had...ik vraag me nog steeds af hoe ze eraan kwam...bende verraders hier !!

28-04-2004, 11:42

Citaat:
Origineel gepost door SuperSalima
Wil je dan mijn beste vriendin worden
was ik dat niet


njet,noppes, no, nein

NEEE en NOg eeens NEEE...

als je mijn vriendin wil zijn moet je eerst aanmelden bij mijn ouders, als die het goedkeuren mag je mijn beste vriendin zijn

28-04-2004, 13:10



Citaat:
Origineel gepost door KohiNoor
Dat versieren ja, DAAR val ik over. Elke vent die me wil versieren fucccc/k you!
let op u taal aub en verlaag jezelf niet anders stuur ik wel een gelezen mailtje

28-04-2004, 13:51
hahahah mensen die in hun eigen wereld leven hahaha naar zich zelf een mailtje sturen wel vet !!

28-04-2004, 15:15

Citaat:
Origineel gepost door kemel_vuitton
hahahah mensen die in hun eigen wereld leven hahaha naar zich zelf een mailtje sturen wel vet !!
ik stuur meermaals mails naar mezelf ..das veel veiliger

Pagina's : [1] 2