Bekijk volle/desktop versie : Wil jij naar Londen?



25-05-2009, 21:26
Motiveer waarom?

Via mijn werk kan ik ev. een weekje naar Londen maar moet gemotiveerd aangeven waarom ik mee moet en wat ik in Londen zoal verwacht te zien. Kunnen jullie mij helpen? Mensen ervaring drop het hier merci

25-05-2009, 23:03


Natuurlijk voor Oxford Street..

Maar daar kun je misschien niet mee aankomen. Wat ik erg bijzonder vond in Londen was de sfeer. De mensen waren totaal anders dan hier. Erg open en vriendelijk. Met hoofddoek werd je totaal niet vreemd aangekeken. Ik had echt het gevoel daar geaccepteerd te worden om wie ik was, ongeacht mijn uiterlijk. Misschien zou dat een goeie reden zijn, de cultuur en sociale omgang van dichtbij zien.

25-05-2009, 23:05
Ge wilt spek eieren en bonen als breakfast eten..

26-05-2009, 15:58

Citaat door Jongedame_:
Natuurlijk voor Oxford Street..

Maar daar kun je misschien niet mee aankomen. Wat ik erg bijzonder vond in Londen was de sfeer. De mensen waren totaal anders dan hier. Erg open en vriendelijk. Met hoofddoek werd je totaal niet vreemd aangekeken. Ik had echt het gevoel daar geaccepteerd te worden om wie ik was, ongeacht mijn uiterlijk. Misschien zou dat een goeie reden zijn, de cultuur en sociale omgang van dichtbij zien.

juist jah
toen ik in london was voelde ik me ook op me gemak.
je bent wie je wilt zijn.
ze kijken je ook niet vreemd aan wat in Nederland soms wel het geval is.

27-05-2009, 11:31


Hahah je wil de cultuur proeven en gezien londen zo koppig is met hun pond en met links rijden. heb je heel wat te proeven.