Bekijk volle/desktop versie : Mijn buurman en Ik over de meiden van tegenwoordig



Pagina's : [1] 2

25-05-2009, 20:08

Citaat door AlZawahiri:
[ik liep dus vandaag met een buurman van ons vanuit de moskee richting huis en zoals gewoonlijk praten we wat bij over 't geloof, vakantie en allerlei dingen, en ik zag twee marokkaanse meiden ons tegemoet komend en we gingen verder lopen totdat ze ons voorbij kwamen.

Deze buurman zie vervolgens, zo zie je maar dat de vrouwen van tegenwoordig geen schaamte meer kennen. Ik dacht dat hij 't over hun kledingdracht heeft en hun zonnebrillen. Dus zei ik tegen hem van: "Ewa 3amie hadj, zij gaan ook met de tijd mee!"

Hij zegt van: "Dat bedoel ik niet"en gaat verder "Vroeger wanneer een groep vrouwen een man zagen aankomen gingen ze naar de andere kant van de weg of ze gingen zich snel ergens verstoppen zodat de man hun gezicht niet kon zien."

Ik: "Daar heb je helemaal gelijk in a hadj, schaamte is tegenwoordig ver te zoeken bij onze jongeren"

hij: "Deze meiden van tegenwoordig letten alleen op hun uiterlijk en hun bankrekening, voor de rest maken ze zich nergens druk om"

Ik: "Ewa, hoe zou 't ook anders a hadj, ze worden beïnvloed door de maatschappij...zij kunnen daar ook niets aan doen"

hij: "Ewa, moge Allaah jullie helpen oe saffie met deze meiden van tegenwoordig (in 't arabisch)"

Ik: "Ik niet a hadj"

hij: "Hoezo jij niet"

Ik: "Ik ga in Magreb trouwen a hadj, eentje uit de bergen waar nog geen elektriciteit is en waar geen enkel auto kan komen"

hij: "hahahahhahahahah, jij bent een slimme jongen"

Ik: "Ik ben ook medelijden met de mannen die met ze gaan trouwen, ik geef ook niet al te lang en dan gaan ze weet uit elkaar. Want ze trouwen meestal om de verkeerde redenen en ze onderschatten 't huwelijk"

hij: "Nee, de man kan alsnog buiten eten, ik maak me meer zorgen om hun kinderen. Meskien die zullen honger lijden"

Ik: "hahahahahah, gelijk heb je a hadj. Maar we zijn aangekomen, ik zie straks weer Incha'Allaah in de moskee"

hij: "Incha'Allaah en doe je vader de groeten"

Ik: "Zal ik doen, Salaamoe alaykoem"
.

25-05-2009, 20:15


zeik zeik en nog eens zeik

25-05-2009, 20:16
Je zou nogal versteld staan van hoe die meisjes uit de "bergen" zijn.

Allé kan enkel uit mijn ervaring spreken en Stagfirollah wat sommigen allemaal uitspoken,

Dus kzou zeggen laat je niet misleiden want schijn bedriegt.

Groetjes H.

25-05-2009, 20:19

Citaat door AlZawahiri:
Je weet hoe die oudjes zijn, over alles zeiken....ze hebben wel iets om over te zeiken. Ik geef ze gewoon wat tijd en aandacht



Ten eerste die oudje bewijst eens hoe een scheinheilige klootzak hij is.. weetje waarom! Een man met islam en respect kijkt of praat niet over andere vrouwen en houdt zijn mond toe

en wat je zogezegd zeverde is ook bulshit.. ze kunnen niet koken? yeah je hebt een enquete gehouden.. al mijn vriendinnen kunnen koken soubhanna allah ik heb de juiste getroffen.. en gegarandeerd dat meer dan de helft op m.nl kunnen koken

25-05-2009, 20:19


hahahah a.u.b ga zelf aan de andere kant van de straat lopen Overdrijven is ook een vak

Be3da Meisjes Uit de bergen zijn pas scheinheiligg

ahah marokko zit vol van de hoertjes en hollanda trouwens ook
thuis spelen zie lief verlegen meisje buiten gaan ze de HOxr uithangen

NIet iedereen is hetzeldee
dus niet aangesproken voelen
sommige denkjen te heftig over meisjes
niet normaal meer
vooral hier op m.nl
maar als eentje op straat zien lopen dan gaan ze wel zitten te fluiten en flirten en achterna lopen net als een hondje

25-05-2009, 20:21

Citaat:
of ze gingen zich snel ergens verstoppen zodat de man hun gezicht niet kon zien."
Ik zie mezelf al elke keer zodra een man langs me loopt me verstoppen..

25-05-2009, 20:24

Citaat door AlZawahiri:
Ja, maar een eitje bakken valt niet onder koken...we hebben 't echt over echte marokkaanse eten die je maag goed en stevig vult



mamita, bestilla, tajine, ik en mijn vriendin hebben zelf koekjes gemaakt voor meer 100 personen op een trouwfeest vol dikke nekken

en ik ken er zo veel die het doen.. dus bulshit en die vieze oudje is gewoon een geile oude vent die graag naar meisjes kijkt vooral naar die hadja's die achter de muren verstopt

25-05-2009, 20:29

Citaat door AlZawahiri:
Takhie Allaah, zo praat je niet over m'n buurman hadj Saïd :boos



stel hadj saïd aan mij voor hij wil zeker en vast nog een twee zeer jonge vrouw zoals mij

een vrouw die kan koken en chickie kan doen.. beetje vet op de juiste plaatsen

graag zonnebril aandoet en versace parfum


ik kan al niet wachten om zijn tweede vrouw te worden

25-05-2009, 20:29
Word homo.

25-05-2009, 20:33

Citaat door AlZawahiri:
Of gewoon je gezicht wegdraaien, dit gaat trouwens vanzelf bij iemand die Schaamte kent. Niet persoonlijk bedoeld

Aboe Hurayrah overlevert dat de profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: "Het geloof bestaat uit iets meer dan zestig vertakkingen en schaamtegevoel vormt een onderdeel van het geloof." (Al-Boechaari)


Uhu ik geef je daar gelijk in, alleen ik moest beetje lachen om t woord, verstoppen.

25-05-2009, 20:34

Citaat door AlZawahiri:
Euh, hadj Saïd is al voorzien. Maar ik kan je wel voorstellen aan broeder Alzawahiri als je dat wilt, die houdt ook van een vrouw die kan koken en chickie kan doen.. beetje vet op de juiste plaatsen



awied

want ik wil trouwen

25-05-2009, 20:45
tzzzzzzzzzzzzzz die meiden uit de bergen die zijn erger dan de meiden die in onze maatschappij leven.

veel suces met je schaap uit de bergen

Pagina's : [1] 2