Bekijk volle/desktop versie : Bootticket vooraf reserveren of pas bij aankomst bij de haven ?



25-05-2009, 19:43
Salaam,

Wat is het handigste om te doen als je naar marokko wilt gaan met de auto voor wat betreft de bootoversteek?


Hier via internet je plaats reserveren (trasmed. van spanje)

of gewoon erheen rijden en dan daar in zuid spanje je boottickets kopen?

Wat is het meest raadzame ?

25-05-2009, 20:00


Daar een ticket kopen is ook niet veel moeite.

Ligt er maar net aan welke goedkoper is.

25-05-2009, 20:07
ik vraag dat maar net omdat ik me afvraag of je dan niet de kans hebt dat je voor een dagenlange wachtrij komt te staan omdat alles dan volgeboekt zou kunnen zitten ...

25-05-2009, 20:09
ben je nooit met de boot gegaan ofzo?

25-05-2009, 20:27



Citaat door jyjyjy:
ik vraag dat maar net omdat ik me afvraag of je dan niet de kans hebt dat je voor een dagenlange wachtrij komt te staan omdat alles dan volgeboekt zou kunnen zitten ...

nee is niet mogelijk, je koopt uw ticket. wie eerst daar aankomt gaat eerst in de boot. is de boot vol? dan wacht je gewoon op de volgende, twee uren of zo later.
nog nooit met de boot geweest mss?

25-05-2009, 21:57
Jawel maar dat was met de fast ferry zonder auto en de andere keren was in het voorjaar in maart en niet in hartje zomer vandaar mijn vraag

bedankt in ieder geval voor jullie reacties


Citaat door Dirkan:
nee is niet mogelijk, je koopt uw ticket. wie eerst daar aankomt gaat eerst in de boot. is de boot vol? dan wacht je gewoon op de volgende, twee uren of zo later.
nog nooit met de boot geweest mss?

25-05-2009, 22:26

Citaat door jyjyjy:
Jawel maar dat was met de fast ferry zonder auto en de andere keren was in het voorjaar in maart en niet in hartje zomer vandaar mijn vraag

bedankt in ieder geval voor jullie reacties

ah zo ok

25-05-2009, 23:09
ik hb altijd ticket daar gekocht en hb hmdl nooit echt lang hoeven wachten.
ik denk dat het juist beter iss want, als je via internet boekt dan heb je een datum waneer je daar moet zijn, anders haal je je boot niet!.
en het iss echt beter om op je gemak te gaan. haasten iss niet goed
dus ik zou gwn daar pas halen.

kusjes mii