Bekijk volle/desktop versie : van dienstmeisje in marokko........



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40

25-05-2009, 19:22
Hallo allemaal
Dit is mijn eerste keer dat ik een verhaal plaats en ik hoop dat jullie het leuk zullen vinden!

Alvast een begin:
Waar het over gaat:
Rafika was een meisje dat niet veel van de wereld te zien kreeg. Ze woonde in een klein dorpje in Marokko. Het leven van Rafika bestond uit het schoonmaken en andermans wensen vervullen. Haar ouders zag ze nauwelijks want Madame vond dat dat niet nodig was. (Niet waargebeurd)


Verhaal:

Madame:Rafika!?! A Rafika!!!!
Rafika: L3am al hadja
Madame:Malki makat sam3iesh ha?
PLATSHH!
De hand van Rafika vloog naar haar wang
Rafika: Samhili ik had u niet gehoord...
Madame: Ga naar el hadj hij moet zijn medicijnen innemen.
Rafika: Okee ik zal gaan. Was dat het madame?
Madame: nee dat was het zeker niet. Als je klaar bent moet je even voor me naar de markt. De koelkast is alweer bijna leeg.
Rafika: Okee madame.

Rafika liep de trap op en ging naar de slaapkamer van de mensen bij wie ze werkten.
Ze liep de kamer binnen en zag de oude man in een stoel uit het raam kijken.
Hij was de enige die haar met respect behandelde in dit huis.
Ze liep rustig naar hem toe.

Rafika: Al Hadj?
Hadj: n3am a bentie?
Rafika: U moet uw medicijnen innemen.
Hadj: Is goed a bentie. Heb je een glas water bij je?
Rafika: Oow sorry was ik vergeten ik zal het nu meteen halen.
Hadj: Maakt niet uit mijn dochter. Ga maar gauw halen...

Rafika liep rustig de trap af. Ze schrok toen ze de harde klap van de deur hoorde. Ze zag de zoon van madame en hadj Yahya binnenkomen en hij keek haar op een verlangende manier aan...
Rafika negeerde zijn blik en liep rustig door naar de keuken om een glas water te pakken voor Hadj. Ze hoorde voetstappen achter zich en ze voelde een hand haar betasten waardoor zij in een ruk omdraaide en angstig in de ogen van Yahya keek terwijl hij haar weer met die blik van net aankeek. Hij kwam dichterbij haar gezicht en fluisterde in haar oor: Je bent mislukt en je bent een goedkope xxxx. Rafika kreeg tranen en die vonden al snel hun weg langs haar wangen. Yahya negeerde haar tranen en liep naar boven. Rafika dacht na en begreep niet waarom zij die scheldwoorden verdiende. Ze was geeneens een xxxx ze was el hamdolilah nog een maagd...





Hadj: Rafika!! A Rafika!! Waar blijf je met die glas water?
Rafika schrok uit haar gedachten en bracht snel het glas water naar boven en gaf de oude man zijn medicijnen.
Rafika: alstublieft al Hadj. Sorry dat het zo lang duurde.
Hadj: ma3lish a bentie. Shokran.

Het was alweer tijd om naar de markt te gaan. Rafika trok haar versleten jellaba aan die ze van haar moeder kreeg toen ze hier kwam werken.
Rafika deed haar hoofddoek op en liep de deur uit met wat geld en een bootschappentas. Ze had de benodigheden gehaald en ging naar de keuken om het avondeten klaar te maken... het huis rook heerlijk naar tajin met pruimen en vers vlees en de saus die erbij hoorde. Rafika bewonderde zelf haar kookkunst en vond het heerlijk om te doen. Madame kwam de keuken in en vroeg of het eten klaar was. Rafika beantwoorde haar vraag beleefd met ja madame...
Madame: mezian ewa dek de tafel dan en roep ons als je klaar bent.
Rafika: okee madame.
Rafika deed het eten in een mooi bord en dekte de tafel en riep iedereen bijeen en ging zelf naar de keuken wachten op de restjes die ze zou krijgen en niet te vergeten de berg dat ze zo moest afwassen.!
Madame: rafika?!
Rafika stond op en liep naar de eetkamer.
Rafika: n3am a madame?
Madame: we zijn klaar je kunt afruimen.
Rafika: okee madame besa7a.

Ze stonden op en liepen naar de woonkamer terwijl rafika bezig was met het afruimen en alles naar de keuken te brengen en te wassen. Toen rafika eindelijk klaar was liep ze naar zolder de plek waar ze sliep. Rafika pakte lingerie en een marokaanse jurk en liep de douche binnen. Ze ontdeed zich van haar kleren en stond in haar oude lingerie zichzelf te bekijken. Een mooi getinte meid met grote groene ogen die ze van haar vader hader had geerft en prachtig donkerblond lang golvend haar en een mooi postuur met mooie rondingen. Rafika blooste toen ze naar haar borsten keek en liep gelijk onder de douchekraan en voelde de warme stralen over haar lichaam heen vloeien. Dat was haar enige moment waarin ze kon genieten en waarvoor ze geen toestemming voor hoefde te vragen. Toen ze klaar was droogde ze haar lange haren en en trok haar lingerie en marokaanse jurk die te groot voor haar was. Aangezien iedereen al sliep liet ze haar haren los over haar rug hangen. Ze liep naar haar kamer in de zolder en verrichte haar gebed en ging daarna in haar oude houten bed liggen en deed haar ogen dicht en sliep...

25-05-2009, 19:22


ik ga door als ik een reacties krijg:$

25-05-2009, 19:25
Haayy Sgatjj,,

Je hebt je verhaal geplaatst
Haahah,, Maar ik zie je insha'allah binnenkort,,
J.W.Z na de zomervakantie hea..!! hihih..
Ewa Thallajj zina djellie..

Xxx. Kaoutar,, En een grote eer,, ben je eerste fannetje :$

25-05-2009, 19:49
ga snel door jij.. xx Manel

25-05-2009, 19:49


Meid ga zo door & Up!

25-05-2009, 20:10
hey meiden bedankt voor jullie reacties ik zal meteen een vervolg zetten

25-05-2009, 20:11
Het was 06.00 uur en rafika stond vermoeiend op deed haar oude goedkope slippers aan. En ze liep langzaam naar de douche om niemand wakker te maken. Ze waste haar gezicht en poetste haar tanden en kamde haar haren en deed ze in een knot en daarop slordig de hoofddoek. Toen ze haar gebed had verricht ‘’sbah’ liep ze de trap af en ging de keuken in en ging msemen maken met sfunch. Madame werd wakker en liep naar beneden ze zag het diensmeisje ijverig haar werk doen. Ze vond het meisje een practig schepsel van allah(sbw) .


ze zag dat een donkerblonde pluk uit haar hoofddoek hing doordat ze druk bezig was met het ontbijt voor te bereiden. Madame liep de keuken in en zei: Sbah el gair benti.

Rafika schrok van het feit dat haar krengerige madame haar net benti noemde en haar de ochtend verwelkomde in plaats van haar een paar harde klappen te geven.

Rafika keek haar verbaasd aan en zei netjes: Sbah el gair madame.
Madame: rafika was even je handen af ik wil je spreken.
Rafika wastte haar handen af en ging haar handen wassen en liep naar madame toe en ging zitten op een stoel die naast haar was.

Madame: ten 1e mijn dochter wil ik me verontschuldigen voor mijn gedrag tegenover jou. Ik behandelde jou niet zoals een dame als jij behandeld moet worden. Semhili!
Terwijl rafika haar vol verbazing aankeek ging madame verder.
Madame: en ik wou je vertellen dat je ouders gebeld hebben en hebben gezegt dat ze jou weer thuis wilden hebben.
Rafika schrok en zei: WAAROM??!!!
Ze hebben een man voor je gevonden met wie je je leven zult delen meer weet ik niet benti.
Rafika:neee!!!! Dat kan niet ik wil niet trouwen ik ken hem niet eens. Rafika huilde hard en schrok toen madame haar in haar armen hield en lieve troost woordjes in haar oor toefluisterde. Rafika verloste zich uit de armen van madame en ging verder met het voorbereiden van de msemen en sfunch toen ze klaar was had ze hun het eten gegeven en liep naar het zolder. Ze ging op het bed zitten en ze wou het maar niet geloven dat haar ouders haar hadden uitgehuwelijkd aan een wildvreemde.
Ze verstopte haar mooie gezicht in haar handen en begon te huilen.
Ze vermeed de gedachte en stond op. Ze ging de kamers een voor een opruimen en ging vervlogen het middageten voorbereiden. Nadat ze klaar was zei Madame dat ze haar koffers kon gaan inpakken want de taxi hadden ze al gebeld. Rafika liep langzaam de trap op en pakt een klein koffertje waarin ze haar kleren deed. Toen ze klaar was deed ze haar jelaba aan en liep naar beneden met het koffertje in haar hand. Ze nam van iedereen afscheid met een hand en liep de deur uit en staptte de taxi in. Na 2 uurtjes waren ze aangekomen en stopte de taxi voor het huis waar ze 3 jaar geleden in leefte. Ze vroeg hoeveel de taxi kosten waren terwijl ze in haar koffertje zocht naar het geld dat Hadj haar had gegeven voor haar vertrek. De taxi chauffeur zei dat hij al betaald was. Rafika staptte de taxi uit en liep naar de deur van haar huis en klopte. De deur werd opengemaakt door een oude man met groene ogen en lichte haren. De vader van rafika... Rafika omhelsde haar vader strak en vroeg huilend waarom ze haar in de steek hadden gelaten en ze haar willen uithuwelijken. De vader van rafika wist geen antwoord te geven en bleef stil. Rafika liep het huis in en zag in de woonkamer veel mensen zitten. Ze keek hun verbaasd aan en liep de keuken in. Een oude vrouw liep naar haar toe en zei: oow allah aub laat dit mijn schoondochter zijn insh’allah!!! Rafika keek haar lief aan en voorstelde zich beleefd. Ze keek naar haar stiefmoeder die haar vies aankeek. Rafika negeerde die blik en zei: salaam mama.

25-05-2009, 20:36
wejooow meid tbarkellah
je eerste keer en BOEM !!!
het is raak je kan prachtig schrijven meid
doe snel verder
we of beter gezegd ik wil een vervolg en snel een beetje

25-05-2009, 20:39
wat een mooi verhaal je moet echt snel verder
gaan met je verhaal vind het nu all een leuk verhaal

25-05-2009, 21:28
hey meiden dankjewel!!!
jullie zijn echt schatten
ik ben nu op de pc en die verhaal is op mijn laptop opgeslagen morgen
zal ik insh'allah een grote vervolg zetten speciaal voor jullie!

dikke bousa Rbatiiaa

25-05-2009, 21:40
Nieuwe fan meld zich

25-05-2009, 21:55
Oepppp Als Je Vandaag Aan Een Verhaal Begint Dan Moet Je Veel Reacties Plaatsten Straks Heb Je Er Geen Tijd Voor Geloof Me!

25-05-2009, 22:03


upupup je hebt er een nieuwe fan bij

25-05-2009, 22:04
prachtig gewoon ga snel verder!!!

25-05-2009, 23:05
Stiefmoeder: wa salamoe 3alaykoem. Hadi hiya mayn razlek.
Schoonmoeder: ik vind je zo mooi en lief. Mijn dochters wachten boven op je!
Rafika: oke geltie ik ga gauw naar ze toe.

Rafika liep twijfelend naar boven en vooral angstig met het feit dat ze trouwt met een wildvreemde man. Ze maakte haar oude kamerdeur open en zag 2 meiden op haar bed zitten. Ze keek ze lief aan en ging ze groeten met de 4 gebruikelijke kusjes.



Rafika: hallo ik ben rafika
Schoonzusje: ik ben soumia en dit is saloua mijn zusje.
Rafika: leuk dat jullie er zijn.
Soumia: ja ik verheugde me al op je en me broer Samir vooral hij wou zijn vrouw graag zien.
Rafika bloosde lichtjes en dacht hij heet dus samir?

Rafika:hahahha oow ok
Rafika voelde dat iemand haar bekeek en stond op en draaide zich om.
Ze leek opeens vast te zitten in 2 honing kleurige ogen. Ze keek vervolgens beschaamd naar de grond. Ze zag dat haar een hand werd toegereikt en een zachte mannenstem zei: salaam ik ben samir.
Rafika negeerde de hand niet en pakte het beet en zei zacht: ik heet Rafika.
•
Rafika deed een witte jabador aan en deed een mooie hoofddoek en zette het op.
Soumia&saloua: waauuuwww je ziet er prachtig uit en dat zonder make-up
Rafike bloosde en zei: dankjewel meiden maar jullie zijn veel en veel mooier dan mij!
Rafika werd geroepen door haar stiefmoeder en ze liep naar beneden richting de keuken en ze werd bevolen het dienblad naar de woonkamer te brengen waar allemaal onbekenden zitten en Samir...
Rafika pakte het dienblad en liep rustig de woonkamer binnen en bood iedereen een kopje thee aan. Toen ze bij samir aangekomen was bleef hij haar een 3sec diep aankijken en ze keek beschaamd weg. Ze ging naast soumia zitten en voelde dat samir naar haar keek. Maar zij keek niet terug.

Samir:

Ze is zo knap en beleefd maar hoe moet het dan met mijn vriendin Jamila ik kan haar toch niet in de steek laten? En als ik tegen me ouders zeg dat ik niet met haar wil trouwen dan worden ze boos en me moeder heeft al een keer in het ziekenhuis gelegen wegens een te hoge bloeddruk! Ik ga het uitmaken met Jamila hoe erg ik ook van haar hou. Jammer dat ik geen bereik heb hier in marokko om naar nederland te bellen dan kon ik het meteen doen. Shit waar denk ik aan man mijn liefde opofferen voor een meisje aan wie ik ben uitgehuwelijkd nee dat kan ik Jamila mijn Jamila niet aandoen!!......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40