Bekijk volle/desktop versie : jJURK INNEMEN VOOR ZATERDAG!!WIEEEE?



25-05-2009, 17:36
Helloeeee dames!

Ik heb net mn jurk terug gehad uit Marokko en maar natuurlijk is het niet naar verwachting uitgekomen.. gek hea

Maar goed waar ik dus MET SPOED naar opzoek naar ben is een persoon die de mouwen van mijn jurk kan vermaken. Het is enkel de bedoeling dat die strakker komen te zitten aan de onderkant en dat de schouders wat opgetrokken worden, omdat die wat groot zijn. Het zijn korte mouwtjes. Ook zou ik bij de schouders van die pofjes willen..

En als spijker op de kop moet ik dit voor mekaar zien te krijgen voor as zaterdag want dan heb k de bruiloft! :S

Dus als iemand het voor me kan doen of iemand kent die het kan pleasssssseeeee let me know!!!!

Veel liefs,
rose_hageneesje


Ps: graag omgeving Den Haag

25-05-2009, 17:54


wordt echt lastig, want ik had het ook voor zaterdag nodig...en nergens konden ze me helpen...

25-05-2009, 18:02


Gewoon een vrouwtje die van huis werkt ofzoo???

Ik ga die jurk echt niet zo aan doen

25-05-2009, 18:53
dan kan je beter een jurk huren als het echt niet anders gaat

25-05-2009, 18:54


Zakia-mode in denhaag

25-05-2009, 19:04

Citaat door misz_sihem:
Zakia-mode in denhaag


ja heb ik geprobeerd, maar die doet op dit moment geen reparaties omdat ze heel druk is

25-05-2009, 19:05

Citaat door serveerelwardat:
dan kan je beter een jurk huren als het echt niet anders gaat


Dat vind ik eigenlijk heel zonde, omdat je voor de huurprijs een gehele jurk kunt laten maken. En bovendien vind ik nauwlijks een jurk die naar mijn smaak valt.. dus het liefsssssssssssssttt heb ik mn eigen jurk met vermaakte mouwen

En anders geen bruiloft

25-05-2009, 19:13
heb je geen wasserte in denhaag wij in leiden hebben wel wasserte en ook die dingen inkorten zoals jurken ect

25-05-2009, 19:27
Up! Ik hoop dat je iemand vindt die je kan helpen!

25-05-2009, 20:26
Mannetje naast de tanger, die naait en verstelt ook kleding?

25-05-2009, 20:28
hey, er is een man in de bazar bij hollandspoor, die dat misschien voor je kan doen. In die bazar is ook een viswinkel en aan de linkerkant zit zijn winkel, gelijk als je binnengaat.

25-05-2009, 20:39

Citaat door serveerelwardat:
heb je geen wasserte in denhaag wij in leiden hebben wel wasserte en ook die dingen inkorten zoals jurken ect

Wel wasserettes maar of ze ook naaien.. d8 t niet

Citaat door BoutiqueASalaam:
Up! Ik hoop dat je iemand vindt die je kan helpen!

Inschallah!tnxx voor t uppe!

Citaat door misz_sihem:
Mannetje naast de tanger, die naait en verstelt ook kleding?

Juisssttt jaa daar kan ik t ook proberen. Tnx voor de tip helemaal niet aanged8

Citaat door sabryn:
hey, er is een man in de bazar bij hollandspoor, die dat misschien voor je kan doen. In die bazar is ook een viswinkel en aan de linkerkant zit zijn winkel, gelijk als je binnengaat.


Jeps klopt, alleen die vent heeft t altijd zo druk.. ik betwijfel of die t voor zaterdag voor me af heeft.. maar ik ga t proberen! Tnxxx

25-05-2009, 20:43



Citaat door rose_hageneesje:
Wel wasserettes maar of ze ook naaien.. d8 t niet

Inschallah!tnxx voor t uppe!

Juisssttt jaa daar kan ik t ook proberen. Tnx voor de tip helemaal niet aanged8


Jeps klopt, alleen die vent heeft t altijd zo druk.. ik betwijfel of die t voor zaterdag voor me af heeft.. maar ik ga t proberen! Tnxxx



meestal kunnen ze jurken enzo ook innemen

25-05-2009, 21:06
oh dan ga ik t wel effe vragen!! Tnx voor de tip!