Bekijk volle/desktop versie : Huwelijk en 3 kinderen



25-05-2009, 13:44
Graag wil ik mijn verhaal kwijt.
30 jaar was ik in 1999 en was de relaties met mannen echt wel moe.
Zei tegen mijn moeder, bestaan er eigenlijk nog wel goede mannen op deze wereld, ik begin het me echt af te vragen.
Ik ben zeker niet het type dat veralgemeen, maar had het toen echt wel gehad met leugens en bedrog van het andere geslacht.
Heel vastberaden, na bijna 10 jaar te hebben gewerkt, heb ik toen mijn eerste appartement gekocht, apetrots was ik echt wel op mezelf.
Heb altijd al gewerkt, maar nu had ik er ook iets voor in de plaats en niet om "alleen te gaan wonen", echt niet.
Dat heeft me ook nooit niks gezegd, wallah, mijn plan was om dit als investering reeds te kopen en bij mijn ouders te blijven wonen en later te verhuren of te zien wat er mee te doen.
Hey je zou toch nooit weten.
Maanden gingen voorbij en pikte nog een vakantie mee in het zonnige Marokko, Berkane om exact te zijn, de geboorteplek van mijn beide ouders en waar ik ging elk jaar terug en naarmate ik ouder werd, begon ik dit meer en meer te appreciëren. Ik hou van Marokko en de levenstijl, maar vooral omdat het mijn vaderland is, waar ik later mijn kinderen ook zou mee leren kennismaken.
Terug uit Marokko, terug met volle moed en opgeladen batterijen weer aan de slag op mijn werk.
Op een dag kom ik een dame tegen die mijn moeder van vroeger blijkbaar al kende en waar het heel goed mee klikte. Lachen en gek doen deden wij en op een dag komt haar zoon mee om mijn mams en zijn mams naar een trouwfeest te brengen.
Was die avond zelf bekaf en was eigenlijk een trouwfeest van een vriendin van me, maar was echt te moe om te gaan en die zoon vroeg dus "ga je niet mee" ikke dan "neen ik heb zonet 10 uren gewerkt, ben echt moe".
Ok en ze vertrokken.
Mijn broertje gevraagd om een paar dvd's te gaan huren voor mij en hij der naartoe en zoals altijd (is een heel slechte gewoonte van me), de film begon en ikke in slaap gevallen, daar werd hij altijd boos van.
Waarom vraag je in hemelsnaam om dvd's te huren als je toch gaat slapen, hihihihi.
Any ways.
Paar dagen daarna, telefoontje gekregen van die zoon van die vriendin van mijn moeder, vroeg me of we wilden afspreken?
Hmm, ikke compleet uit de lucht gevallen, wat krijgen we nou, dacht ik nog bij mezelf.
Waren mijn moeder en zijn moeder blijkbaar al huwelijksplannen aan het maken omdat hij me wel zag zitten.
Ok dan maar op ingegegaan, want kennen de familie toch en zo, dus komt wel goed hé en eigenlijk had ik de deur toch niet volledig gesloten voor een relatie/huwelijk te beginnen.
En daar ging ik dan, die dag na mijn werk met hem afgesproken en is reuze goed meegevallen, daarna nog verschillende keren met elkaar afgesproken en voor ik het wist zat heel de familie bij mijn ouders in de salon om de nodige afspraken te maken voor het huwelijk.
Zag hem echt wel graag en wist dat dit voor altijd zou zijn.
......

25-05-2009, 14:20


En enkele maanden was het zover.
Yoeyoe yoe, een prachtig trouwfeest met bijna 300 mensen, hij was heel gekend in Antwerpen omdat hij lessen bedrijfsbeheer gaf en iedereen was van de partij.
Berkanese trouwfeesten zijn echt wel superleuk, veel ambiance en iedereen doet mee, Regadda en Rachid Kasmi waren van de partij en het feest kon niet beter evolueren, iedereen stond op de dansvloer, inclusief mijn man.
Tijdens de hemmaria ging hij staan en danste hij erop los, echt ik zal die avond niet meer vergeten.
Op het einde van de avond dansten we nog samen en verlieten we de feestzaal richting thuis.
Hebben nog samen onze videoband bekeken en zijn in slaap gevallen......
Het jaar dat zou volgen, was ik supergelukkig met hem, later dat jaar kwam ik te weten dat ik zwanger zou zijn van mijn eerste zoontje, dolgelukkig was hij en we hebben de zwangerschap bewust samen beleefd, echt een moment van blijdschap en genoegen...