Bekijk volle/desktop versie : Stomste openingszin ooit.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-05-2009, 10:35
Wat is de stomste openingszin die je van een jongen/meisje gehoord hebt?

Deze kom ik vaak tegen;

- Ben je Marokkaans? ( nee, lijkt alleen maar zo)
- Wooow prachtig haar, is het jou haar? ( Nee, heb ik van me oma gejat nou goed!:moe
- Mag ik je wat vragen? ( )
- Ey, je komt me bekend voor. Ben je .... (nee) oww ben jij dan 't zusje van.... ( Nee) Ow volgens mij heb ik je dan op een feest gezien. ( Nope, ga niet naar feesten)
- Sta ik voor iemand bij de kassa zegt ie; Ow ga maar voor hoor. ( Yeah mafkees, hou gewoon je kop dicht, ik was sowiezo al voor)
- Kom je ook uit NL
- Met een horloge om z'n pols; Ey, weet jij misschien hoelaat het is? ( Jah, tijd om een nieuw horloge te kopen, loser:moe

25-05-2009, 10:36


Wees blij dat je versierd word, als je dat niet werd zat je hier te janken adt je nooit versierd werd.

25-05-2009, 10:36
Hey lelijkerd

25-05-2009, 10:37
Heb je eindelijk aandacht gehad

25-05-2009, 10:37


Met andere woorden ik ben lekker

25-05-2009, 10:39
hey zoek me op marokko.nl heb nu haast, doei

25-05-2009, 10:41
HOI, ken jij mij niet ergens van?

25-05-2009, 10:42

Citaat door xMiss_Batatax:
Wat is de stomste openingszin die je van een jongen/meisje gehoord hebt?

Deze kom ik vaak tegen;

- Ben je Marokkaans? ( nee, lijkt alleen maar zo)
- Wooow prachtig haar, is het jou haar? ( Nee, heb ik van me oma gejat nou goed!:moe
- Mag ik je wat vragen? ( )
- Ey, je komt me bekend voor. Ben je .... (nee) oww ben jij dan 't zusje van.... ( Nee) Ow volgens mij heb ik je dan op een feest gezien. ( Nope, ga niet naar feesten)
[B]- Sta ik voor iemand bij de kassa zegt ie; Ow ga maar voor hoor. ( Yeah mafkees, hou gewoon je kop dicht, ik was sowiezo al voor)
[B]- Kom je ook uit NL
- Met een horloge om z'n pols; Ey, weet jij misschien hoelaat het is? ( Jah, tijd om een nieuw horloge te kopen, loser:moe[/B]





I'm dying in here..

25-05-2009, 11:02
ik wordt altijd op zn hollands versierd, als ze dan horen dat ik marokkaans ben zeggen ze neeeeeeeeeeeeeeejoh zeg wollaaah !

Horrible!

25-05-2009, 11:02

Citaat door EncantadOr:
ik wordt altijd op zn hollands versierd, als ze dan horen dat ik marokkaans ben zeggen ze neeeeeeeeeeeeeeejoh zeg wollaaah !

Horrible!



wordt JIJ versierd?

25-05-2009, 11:03

Citaat door Mentis:
hey zoek me op marokko.nl heb nu haast, doei


KIH KIH KIHHHHHHHHHHHHHHHH

25-05-2009, 11:05

Citaat door xMiss_Batatax:
Wat is de stomste openingszin die je van een jongen/meisje gehoord hebt?

Deze kom ik vaak tegen;

- Ben je Marokkaans? ( nee, lijkt alleen maar zo)
- Wooow prachtig haar, is het jou haar? ( Nee, heb ik van me oma gejat nou goed!:moe
- Mag ik je wat vragen? ( )
- Ey, je komt me bekend voor. Ben je .... (nee) oww ben jij dan 't zusje van.... ( Nee) Ow volgens mij heb ik je dan op een feest gezien. ( Nope, ga niet naar feesten)
- Sta ik voor iemand bij de kassa zegt ie; Ow ga maar voor hoor. ( Yeah mafkees, hou gewoon je kop dicht, ik was sowiezo al voor)
- Kom je ook uit NL
- Met een horloge om z'n pols; Ey, weet jij misschien hoelaat het is? ( Jah, tijd om een nieuw horloge te kopen, loser:moe


daarom nooit aandacht aan vrouwen geven als je bv een mooie dame ziet.
of ze nooit aanspreken, ookal staren ze naar je de hele tijd.
want ze krijgen alleen maar daar door een hoge dunk van zichzelf
en gaan ze des te meer degene die haar aanspreekt laag aanzien.

en dan krijg je als resultaat zo een meid als de TS
los van het feit of deze topic een leugen is of niet...

25-05-2009, 11:20



Citaat door foreigner:
daarom nooit aandacht aan vrouwen geven als je bv een mooie dame ziet.
of ze nooit aanspreken, ookal staren ze naar je de hele tijd.
want ze krijgen alleen maar daar door een hoge dunk van zichzelf
en gaan ze des te meer degene die haar aanspreekt laag aanzien.

en dan krijg je als resultaat zo een meid als de TS
los van het feit of deze topic een leugen is of niet...



Dat is wat jullie ervan maken, wanneer jullie geen aandacht krijgen. Dan heeft een meid gelijk hoge dunk en is ze schijnheilig.. Niemand is hoger of lager dan een ander, iedereen is gelijk

25-05-2009, 11:28

Citaat door xMiss_Batatax:
Wat is de stomste openingszin die je van een jongen/meisje gehoord hebt?

Deze kom ik vaak tegen;

- Ben je Marokkaans? ( nee, lijkt alleen maar zo)
- Wooow prachtig haar, is het jou haar? ( Nee, heb ik van me oma gejat nou goed!:moe
- Mag ik je wat vragen? ( )
- Ey, je komt me bekend voor. Ben je .... (nee) oww ben jij dan 't zusje van.... ( Nee) Ow volgens mij heb ik je dan op een feest gezien. ( Nope, ga niet naar feesten)
- Sta ik voor iemand bij de kassa zegt ie; Ow ga maar voor hoor. ( Yeah mafkees, hou gewoon je kop dicht, ik was sowiezo al voor)
- Kom je ook uit NL
- Met een horloge om z'n pols; Ey, weet jij misschien hoelaat het is? ( Jah, tijd om een nieuw horloge te kopen, loser:moe





Zehma je bent lekker ofzo?

25-05-2009, 11:31

Citaat door _SpaanseVlieg_:
Zehma je bent lekker ofzo?


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6