Bekijk volle/desktop versie : Gekke vraag

Pagina's : [1] 2

08-11-2002, 14:17
Salaam iedereen

Ik ken een marokkaanse meisje dat ontmaagd is, ze vind het niet erg omdat ze zegt je kant het toch nooit bewijzen dat ze het ooit heeft gedaan.

Mijn vraag is of dat zo is ze zegt dat niet iedereen bloed bij de eerste keer, dus met haar man later die kan dat niet zien.

Ik hoop seriuese antwoorden te krijgen

08-11-2002, 14:46

klopt .Niet iedere vrouw bloedt bij de 1e keer. Dat is onzin namelijk

08-11-2002, 15:13
Het maagdenvlies kan al scheuren bij sporten, fietsen, paardrijden, en sterker nog.. sommige meiden zijn geboren zonder..

14-11-2002, 22:01
Maagdelijkheid is iets tussen jou en god en niet tussen andere mensen

14-11-2002, 22:08

taliban heeft gelijk

groetjes

14-11-2002, 22:38
Haar uitslag van de 'test' volgt nader, namelijk in het hiernamaals...
Maagd of niet maagd, enkel Allah kan en mag haar (be)oordelen!!

15-11-2002, 06:35
hallo mocrobrain, ik hoor wel vaak van nederlandse meisjes dat ze helemaal niet bloeden, maar eerlijk gezegd heb ik het nog nooit van een marokkaans meisje gehoord!
maar wat ik ook gehoord heb is, dat mannen het kunnen voelen.(dus of je het al eerder gedaan hebt of niet)

wij marokkanen vinden dat heel erg als een vrouw niet bloed bij haar eerste keer ook al heeft ze nooit wat gedaan! zo zijn wij nou eenmaal, je word gewoon met vraagtekens aangekeken.

en trouwens zeg tegen je vriendin dat allah swt het wel heeft gezien dat ze het wel gedaan heeft. ik snap niet waarom mensen wel bang zijn voor mensen en niet voor degene die echt zal straffen( degene die alles gezien heeft en degene die alles weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

15-11-2002, 10:07
ja jullie hebben gelijk ,allah zal haar straffen en allah ziet alles .of denkt ze dat ze nooit dood zal gaan jawel hoor iedereen zal dood gaan .

15-11-2002, 10:37

Citaat:
Origineel gepost door #Thug Shorty#
Hey mocro, inderdaad NIET ieder meisje bloed dat kan ik je met zekerheid zeggen! Als het meisje genoeg ontspannen is is er nauwelijks pijn bij het binnendringen en bloeden ze vaak niet!Tja als het meisje zo zenuw8tig als een kip is...niet op haar gemak is en al haar spieren samentrekt moet je haar bij wijze van spreken DOORBOREN en dan is er zeker bloed!
DOORBOREN!!!

ik krijg het later zeker zwaar.

15-11-2002, 11:49
HHAHAHAHA ME TOO!!!!!!!!!!!!!!

15-11-2002, 12:42

Citaat:
Origineel gepost door mis berberia
hallo mocrobrain, ik hoor wel vaak van nederlandse meisjes dat ze helemaal niet bloeden, maar eerlijk gezegd heb ik het nog nooit van een marokkaans meisje gehoord!
maar wat ik ook gehoord heb is, dat mannen het kunnen voelen.(dus of je het al eerder gedaan hebt of niet)

wij marokkanen vinden dat heel erg als een vrouw niet bloed bij haar eerste keer ook al heeft ze nooit wat gedaan! zo zijn wij nou eenmaal, je word gewoon met vraagtekens aangekeken.

en trouwens zeg tegen je vriendin dat allah swt het wel heeft gezien dat ze het wel gedaan heeft. ik snap niet waarom mensen wel bang zijn voor mensen en niet voor degene die echt zal straffen( degene die alles gezien heeft en degene die alles weet!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
Weet je dan ook waarom ze allemaal bloeden??? Omdat als ze niet bloeden, ze verstoten kunnen worden etc.... ik bedoel een scheermesje of iets anders scherps onder je kussen en je bloed................

15-11-2002, 13:05
het is boelshit dat iedereen bloedt of moet bloeden,
als je een beetje hebt opgelet bij biologie dan weet je dat,
sommige bloeden wel en sommige niet al zijn ze nog maagd, het ligt er inderdaad aan net als wat shorty thug <--(of zo iets) zei, als je heel erg gespannen bent bloed je meestal en als je heel ontspannen bent dan kan het zijn dat dat niet gebeurd.............

15-11-2002, 13:07

Tegenwoordig is het heel makkelijk om dat vliesje chirurgisch te herstellen. Die ontwikkeling is begonnen in het heiligste land ter wereld Saodie Arabie dus zo zie je maar waar we heen gaan.
En trouwens wat er eerder is gezegd allah ziet alles dus je kunt zoveel chirurgen of scheermesjes in bezit hebben, je houdt alleen jezelf voor de gek.

15-11-2002, 13:09
Van alle meisjes die ik heb ontmaagd (12) hebben er maar 5 gebloed. En mijn ervaring leert dat marokkaanse meisjes, in verhouding met de nederlandse, het meest ontspannen zijn. Zij laten zich helemaal gaan.

Gr,

MIIB

15-11-2002, 13:17
Soooooooooooo MIIB,
Dus jij hebt wel ervaring..............
Maar een ding: Allah ziet alles.
Heb je er geen spijt van?
Tfoe............ marokaanse meiden?...........Het woordje marokaans verdienen ze dan niet sorry hoor.

Pagina's : [1] 2