Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Beautygloss...Filmpjes met Tips



Pagina's : [1] 2

24-05-2009, 21:06
Wie kijkt er ook weleens naar haar filmpjes?
Ik ga zometeen zelf suikerwax proberen te maken zoals zij dat doet.

24-05-2009, 21:14


Wtf, is dat voor filmpje?

24-05-2009, 21:17

Citaat door KANEELTHEE:
Wtf, is dat voor filmpje?



ooh hhh dat was de verkeerde das mn zoontje

ik heb nu de goede erop gezet!!

24-05-2009, 22:36
ik heb het geprobeerd...helaas niet gelukt...het was te plakkerig. Misschien heb ik het te kort gekookt ofzo..?

24-05-2009, 22:40


Ik ben weleens op haar site, heel handig!

Alleen zou ik zelf nooit hars proberen te maken. HEll!

24-05-2009, 22:51
Ik heb het ook gemaakt en gebruikt. Alleen het deed een beetje teveel pijn bij mij.
Oja, de koude manier is waardeloos.

24-05-2009, 22:54

Citaat door Chickaas:
Ik heb het ook gemaakt en gebruikt. Alleen het deed een beetje teveel pijn bij mij.
Oja, de koude manier is waardeloos.


Ik ben het nu aan het maken. Is het pijnlijker dan gewoon harsen met strips?

24-05-2009, 22:56

Citaat door Tijgertje:
Ik ben het nu aan het maken. Is het pijnlijker dan gewoon harsen met strips?
Ja zeker. Als je het op je juid smeert dan moet hij nog een beetje warm zijn, en als ik het iets te lang op me huid liet zitten dan leek het net of me huid verbrandt werd.

24-05-2009, 23:25

Citaat door Chickaas:
Ja zeker. Als je het op je juid smeert dan moet hij nog een beetje warm zijn, en als ik het iets te lang op me huid liet zitten dan leek het net of me huid verbrandt werd.


Oh nou ben benieuwd, hij is bij mij nu aan het afkoelen, de kleur en dikte lijken wel goed.

25-05-2009, 21:31
en en en GELUKT????

25-05-2009, 22:10

Citaat door Tijgertje:
Wie kijkt er ook weleens naar haar filmpjes?
Ik ga zometeen zelf suikerwax proberen te maken zoals zij dat doet.



Ik vind haar tien keer niks.
Alles wat ze doet, hoe ze het doet, zo zo zo nep, en lelijk.

weet je wie echt super goed is? Michelle Phan!!!! Typ die naam in bij youtube

25-05-2009, 22:12

Citaat door Tijgertje:
Oh nou ben benieuwd, hij is bij mij nu aan het afkoelen, de kleur en dikte lijken wel goed.



ooh, wat die suikerwax betreft. Dat heb ik ook geprobeerd. Zag ooit een filmpje. Dus ik heb het gemaakt. De donkergele kleur was precies goed.
En hij was heet, zelfs nadat ik 'm afgekoeld had.
En hij is moeilijk om uit het potje te halen. Ik heb echt mijn handen verbrand. En toen ik het op mijn been smeerde, werd die weer kei hard en bijna onkneedbaar.

Ik heb ooit gehoord dat je er echt een cursus voor moet volgen, wil je het goed doen

25-05-2009, 22:22


bij mij is et 2 keer mislukt daarna nooit meer geprobeerd

25-05-2009, 22:25

Citaat door ArAbIc-Me:
en en en GELUKT????



Ja! 'k Ben helemaal fan nu

Hier zie je de wax zoals ie moet zijn:http://img196.imageshack.us/img196/2791/afb051.jpg

Dit is 'n onthaard armpje, lijkt onderaan alsof k bultjes heb maar da is niet zo.
http://img22.imageshack.us/img22/7945/afb052.jpg

25-05-2009, 22:29

Citaat door Da_Diamond_:
ooh, wat die suikerwax betreft. Dat heb ik ook geprobeerd. Zag ooit een filmpje. Dus ik heb het gemaakt. De donkergele kleur was precies goed.
En hij was heet, zelfs nadat ik 'm afgekoeld had.
En hij is moeilijk om uit het potje te halen. Ik heb echt mijn handen verbrand. En toen ik het op mijn been smeerde, werd die weer kei hard en bijna onkneedbaar.

Ik heb ooit gehoord dat je er echt een cursus voor moet volgen, wil je het goed doen


Ja mss moet je er gevoel voor hebben ofzo geen idee, t was ''mijn eerste keer'' en meteen gelukt. Had de laptop in de keuken staan en deed het stap voor stap, een uurtje laten staan en de wax aan de bovenkant was goed van temperatuur niet heet maar warm genoeg om te smeren en kon het ging eenvouding met het katoen mee (incl de haren natuurlijk). Pijn viel ook mee.
Tis maar net wat bij je past of coarse.

Pagina's : [1] 2