Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk droog haar



24-05-2009, 20:58
wat kan je daar aan doen

24-05-2009, 21:44


kaalscheren en wachten op nieuw haar, wel zuinig op zijn da he!

- grapje, je moet haarmaskers gebruiken, niet verven of stylen&krullen, gewoon rust geven.
en een chinese haar olie, weet niet precies hoe het heet, ik zal het voor je opzoeken! het heeft bij mij wel goed geholpen

24-05-2009, 21:47

Citaat door marokkaanse2009:
kaalscheren en wachten op nieuw haar, wel zuinig op zijn da he!

- grapje, je moet haarmaskers gebruiken, het heeft bij mij wel goed geholpen

als niks lukt dan scheer ik zeker kaal wat voor soort gebruik je van haarmaskers

24-05-2009, 21:48
haarmasker , ik gebruik die van royal jelly van elvive ...


na het douchen je haar in vlecht doen , daarna beetje haar olie in doen soms doe ik babyolie erin en weer in een vlecht doen ....


gebruik geen troep zoals gel/styltang maakt je haar nog droger.

24-05-2009, 21:59



Citaat door Forever:
haarmasker , ik gebruik die van royal jelly van elvive ...


na het douchen je haar in vlecht doen , daarna beetje haar olie in doen soms doe ik babyolie erin en weer in een vlecht doen ....


gebruik geen troep zoals gel/styltang maakt je haar nog droger.

oke thanks meid

24-05-2009, 22:16
youre welcome

24-05-2009, 22:20
Het haar wordt droog en ruw wanneer de buitenste beschermlaag (de opperhuid) omhoog komt, waardoor het natuurlijke vocht kan ontsnappen.

Wel doen:
Gebruik vochtinbrengende shampoos en crèmespoelingen op droog haar, vooral als je vaak in droge omgevingen met airconditioning verblijft.

Niet doen:
Gebruik je haardroger of stylingset, zoals je ontkruller, niet te veel en ga er niet vanuit dat je je haar elke dag moet wassen. En vergeet niet dat chemische behandelingen, zoals verven en permanenten, je haar flinke schade kunnen toebrengen.

24-05-2009, 23:20
Sinds ik mijn haren heb geknipt, is er geen sprake meer van droge haar.

24-05-2009, 23:43

Citaat door Forever:
Het haar wordt droog en ruw wanneer de buitenste beschermlaag (de opperhuid) omhoog komt, waardoor het natuurlijke vocht kan ontsnappen.

Wel doen:
Gebruik vochtinbrengende shampoos en crèmespoelingen op droog haar, vooral als je vaak in droge omgevingen met airconditioning verblijft.

Niet doen:
Gebruik je haardroger of stylingset, zoals je ontkruller, niet te veel en ga er niet vanuit dat je je haar elke dag moet wassen. En vergeet niet dat chemische behandelingen, zoals verven en permanenten, je haar flinke schade kunnen toebrengen.

chokran voor je advies je bent en schat

24-05-2009, 23:48
is brylcreem goed voor je haaren die gebruik ik

24-05-2009, 23:58
Droog haar komt voornamelijk door de chemische troep die in de shampoo zit. En dan heb ik t over SLS (Sodium Laureth Sulphate). Het is zelfs een kankerverwekkende middel.



kijk voor natuurlijke verzorgingsproducten op http://www.sweetsunnah.nl



Wasalaam,

Oem Chaima

25-05-2009, 00:07

Citaat door nassima18:
is brylcreem goed voor je haaren die gebruik ik


brylcreem is slecht, krijg ja alleen maar haaruitval van.
waarom knip je niet de puntjes van je haar..

25-05-2009, 00:35



Citaat door xjamalx:
brylcreem is slecht, krijg ja alleen maar haaruitval van.
waarom knip je niet de puntjes van je haar..

chokran . ik knip heel vaak maar ik moet echt een hele korte kapsell knippen het is echt droog .

25-05-2009, 00:37

Citaat door oemchaima00:
Droog haar komt voornamelijk door de chemische troep die in de shampoo zit. En dan heb ik t over SLS (Sodium Laureth Sulphate). Het is zelfs een kankerverwekkende middel.



kijk voor natuurlijke verzorgingsproducten op http://www.sweetsunnah.nl



Wasalaam,

Oem Chaima

shokran zuster jazaki allaho gairan.

25-05-2009, 00:43

Citaat door nassima18:
shokran zuster jazaki allaho gairan.



Wa ijaaki