Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse mannen die zich bazerig opstellen



Pagina's : [1] 2

24-05-2009, 20:44
Waarom moeten jullie je als een baas gedragen en perse jullie zin door drijven en gelijk hebben, terwijl jullie dat niet altijd hebben. Als je een keer geen gelijk hebt, get over it en geef dat dan toe, als je een echte man bent.

24-05-2009, 20:45


ik geef het altijd toe als ik fout zit

24-05-2009, 20:46

Citaat door IdLoos:
ik geef het altijd toe als ik fout zit



Goh dan ben jij een bijzonder geval

24-05-2009, 20:51

Citaat door GroenOog20:
Goh dan ben jij een bijzonder geval


snap uberhaupt niet waarom mensen zo moeilijk hierover doen, als je gelijk hebt dan oke, maar als je ongelijk hebt dan kun je dat gewoon zegge. denya henya

24-05-2009, 20:55



Citaat door Carlos4.0:
Kan niet, je gaat je vrouw toch geen gelijk geven!!!



Dit begrijp ik dus niet. Waarom niet?

24-05-2009, 20:56

Citaat door IdLoos:
snap uberhaupt niet waarom mensen zo moeilijk hierover doen, als je gelijk hebt dan oke, maar als je ongelijk hebt dan kun je dat gewoon zegge. denya henya



Jij weet waar je het over hebt. Gelukkig dat jij er zo over denkt, maar tig andere mannen hebbend aar klaarblijkelijk een hele andere mening over. Die willen hoe dan ook hun gelijk hebben, zo onbegrijpelijk.

24-05-2009, 20:58

Citaat door GroenOog20:
Jij weet waar je het over hebt. Gelukkig dat jij er zo over denkt, maar tig andere mannen hebbend aar klaarblijkelijk een hele andere mening over. Die willen hoe dan ook hun gelijk hebben, zo onbegrijpelijk.


een ieder heeft zn eigen mening, je gaat toch niet wakker liggen van meningen van anderen.

24-05-2009, 21:12

Citaat door IdLoos:
een ieder heeft zn eigen mening, je gaat toch niet wakker liggen van meningen van anderen.



Ja dat is ook wel zo. Zolang het maar bij mening blijft , heb ik geen bezwaar, maar als men het in werkelijkheid ook uitvoert, dan is het een ander verhaal.

24-05-2009, 21:15

Citaat door GroenOog20:
Ja dat is ook wel zo. Zolang het maar bij mening blijft , heb ik geen bezwaar, maar als men het in werkelijkheid ook uitvoert, dan is het een ander verhaal.



ewa in de zomer wanneer je die man gaat zoeken in hoceima of nador moetje gelijk aan de kandidaten vragen, doe je bazig

24-05-2009, 21:16

Citaat door IdLoos:
ewa in de zomer wanneer je die man gaat zoeken in hoceima of nador moetje gelijk aan de kandidaten vragen, doe je bazig



Ja dat zal ik zeker doen, zegt hij ja dan kan hij gelijk de pot op

24-05-2009, 21:17
Volgens mij bedoel je de Marokkaanse vrouw

24-05-2009, 21:19

Citaat door mr.niceguy:
Volgens mij bedoel je de Marokkaanse vrouw



Nee ik bedoel jullie mannen

24-05-2009, 21:27



Citaat door chillz:
nope, dat zal ik nooit doen, ga nu maar lekker kapot van binnen

het knaagt aan je he


Ik vind het zo stupid als je geen gelijk hebt, dan heb je geen gelijk, klaar, Gewoon accepteren. Ik weet zeker dat wanneer ik weet dat een man geen gelijk heeft, dat zal ik dan ook zeker zeggen en ik hou op wanneer hij het toegeeft dat hij inderdaad geen gelijk heeft. Ik en discussie, heerlijk i like it

24-05-2009, 21:46

Citaat door GroenOog20:
Ja dat zal ik zeker doen, zegt hij ja dan kan hij gelijk de pot op


ewa meziane. Good Luck,

24-05-2009, 21:47

Citaat door IdLoos:
ewa meziane. Good Luck,



Thanks, heb ik eigenlijk niet nodig.

Met mijn charmes en mijn prachtige ogen en verleidelijke lichaam pak ik ze zo in

Pagina's : [1] 2