Bekijk volle/desktop versie : Winkel in Osdorpplein; verhuur takshita's?



26-04-2004, 10:49
Hoi hoi

wie weet van het bestaan van deze winkel af?
Het schijnt dat daar goedkoop mooie marokkaanse jurken verhuurd worden?
Details als het kan plus exacte adres.

Bvd.

Sel

26-04-2004, 12:02



Citaat:
Origineel gepost door Selly
Hoi hoi

wie weet van het bestaan van deze winkel af?
Het schijnt dat daar goedkoop mooie marokkaanse jurken verhuurd worden?
Details als het kan plus exacte adres.

Bvd.

Sel
Het zit op het osdorpplein, in de Shopperhal (overdekt). Als je daar naar binnen loopt zie je de winkel wel staan. Zo groot is het daar niet.


Ze hebben daar wel altijd hele mooie jurken hangen. Maar of ze verhuren of verkopen, durf ik niet te zeggen.


Succes

26-04-2004, 12:18
ik weet het ook niet zeker schat maar probeer keertje langs te gaan...

26-04-2004, 12:19
Gaat het niet toevallig hier om Misskaftan..?

26-04-2004, 13:56


Ik vind ze niet mooi die jurken en al helemaal niet voor die prijs.

Dit is natuurlijk mijn mening...

Laila

09-05-2004, 14:08
Het zijn mooie jurken voor ongeveer 80 euro...dit is alleen maar om ze te huren, de prijzen zijn rond de 500 euro...

09-05-2004, 15:10
jah ikken die winkel bij de schopperhal sorry ik zeg niets maar die winkel is duur hoor en die jurken daar zijn ook niet egt boeiend
als daar iets is wat mooi is zijn het de sieraden wel en de hoofddoeken
maja dit is slechts mijn mening

09-05-2004, 22:02
Vind die jurken maar 3 x niets

10-05-2004, 22:15
ik vind ze ook niet echt wow ofso...en huren is duur, overdreven duur vind ik het.. een jurk voor een dagje 100 euro. kan je net zo goed een nieuwe maken in marokko

12-05-2004, 17:42
die winkel is belachelijk? kan me niet voorstellen dat iemand daar ooit een juek heeft gekocht? die man die daar werkt, is zo onbeleefd als ik weet niet wat? met zijn verkoop praatjes. En die prijzen.......... sorry hoor, alsof het met goudedraaid is genaaid.
Maar ze verhuren niet, je mag ze niet eens aanraken als je daar naar binnen gaat, laatstaan dat ze daar iets verhuren.
mijn mening. haha

12-05-2004, 21:06
tram 17, halte osdorplein uitstappen!!

13-05-2004, 11:25

Citaat:
Origineel gepost door Jammina
die winkel is belachelijk? kan me niet voorstellen dat iemand daar ooit een juek heeft gekocht? die man die daar werkt, is zo onbeleefd als ik weet niet wat? met zijn verkoop praatjes. En die prijzen.......... sorry hoor, alsof het met goudedraaid is genaaid.
Maar ze verhuren niet, je mag ze niet eens aanraken als je daar naar binnen gaat, laatstaan dat ze daar iets verhuren.
mijn mening. haha
Hebben we het wel over dezelfde winkel??
Er stond daar een alleraardigst meisje die mij erg vriendelijk te woord heeft gestaan. Er was geen vent te bekennen. Je mag gewoon die sieraden uit de vitrine pakken en over jurken aanraken deed ze ook niet moeilijk. En ze verhuren wel degelijk alleen die jurken hangen er niet, je kan de foto's bekijken in een boekje. Wat daar hangt zijn koopjurken.