Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid eetlust bevorderen?



24-05-2009, 16:49
ik ben dus enorm afgevallen laatse tijden door al die prblemen enzo
ik pas me broeken etc allemaal niet meer ik hoor dat fenergriek wel helpt, wie heeft daar ervaring mee?

zijn het gewoon tabletten of wat anders? en hoeveel kost het ong.?

24-05-2009, 17:33


uhm up

24-05-2009, 17:35
Up voor jou (ik weet het niet)

24-05-2009, 18:05

Citaat door ladyyyyyyyy_:
ik ben dus enorm afgevallen laatse tijden door al die prblemen enzo
ik pas me broeken etc allemaal niet meer ik hoor dat fenergriek wel helpt, wie heeft daar ervaring mee?

zijn het gewoon tabletten of wat anders? en hoeveel kost het ong.?


JE MEOT ECHT GEEN TABLETTEN GEBRUIKEN MEID! DIE HEBBEN ALRIJD NADLEN VOOR JE ORGANEN.

fenegriek is goed: daar door ga je meer trek krijgen en je komt egt aan tijde terug 2jaar terug deed ik het met water op drinken. het helpt moet er weer eens ana beginnen ook. maar neem geen tabletten!

24-05-2009, 19:06



Citaat door maryam_S:
JE MEOT ECHT GEEN TABLETTEN GEBRUIKEN MEID! DIE HEBBEN ALRIJD NADLEN VOOR JE ORGANEN.

fenegriek is goed: daar door ga je meer trek krijgen en je komt egt aan tijde terug 2jaar terug deed ik het met water op drinken. het helpt moet er weer eens ana beginnen ook. maar neem geen tabletten!

hmm okee
maar wat voor soorten heb je dan? gwn soort poeder of zaadjes ofzo? leg is ff uitgebreid uit

met water opdrinken? en j ehaalde em bij de tuinen tog?

sollyyy ik vraaag te veel i know

24-05-2009, 19:39

Citaat door ladyyyyyyyy_:
hmm okee
maar wat voor soorten heb je dan? gwn soort poeder of zaadjes ofzo? leg is ff uitgebreid uit

met water opdrinken? en j ehaalde em bij de tuinen tog?

sollyyy ik vraaag te veel i know


in een glas doen met water voegen en dan drinken is we sterk en vies maar het helpt wel. maakt niks uit ik doe gwn zaadjes in glas en water bij voege en drinken. je kan bij tuine hale of bij chinnese

24-05-2009, 19:53

Citaat door maryam_S:
in een glas doen met water voegen en dan drinken is we sterk en vies maar het helpt wel. maakt niks uit ik doe gwn zaadjes in glas en water bij voege en drinken. je kan bij tuine hale of bij chinnese

je bent een schatje! thnx voor je hulp lieverd! mwhaaa !