Bekijk volle/desktop versie : wat zou een vrouw zeggen



23-05-2009, 21:25
[stel je voor je hebt een vriend.
Maar ineens vind je je vriend niet meer zo leuk...
wat zou je dan zeggen tegen hem?

1: Sorry maar dit word niks, het is over.

2: ik moet er even over nadenken, ik weet niet wat ik wil...we moetten het de tijd geven?]

motiveer je antwoord svp.

23-05-2009, 21:26


Ik zou het op manier 2 brengen ben niet zo een egmeen tiepetjee maar heb geen liefdeee duss denk nog niet daaraan

23-05-2009, 21:26
1 Waarom onnodig voor de gek houden hoe zou jij het andersom vinden

23-05-2009, 21:34

Citaat door M.Chouradi:
Ik zou het op manier 2 brengen ben niet zo een egmeen tiepetjee maar heb geen liefdeee duss denk nog niet daaraan


waarom zou je dat zo doen.
kun je niet beter eerlijk zijn, en de schade beperken

23-05-2009, 21:46


Manier 2...omdat ik het heeel moeilijk vind om iemand te kwetsen...

23-05-2009, 21:49
Ten eerste zou ik het niet via MSN of enig ander bullshit communicatiemiddel doen. Maar gewoon straight en face to face. Want immers.. wie hou je voor de gek als je zonder gevoelens bij iemand blijft hangen.

23-05-2009, 23:14
eigenlijk klopte het wel wat je zij want zoals er gezegd wordt lieferd gekwets met de waarheid dan getroost met een leugen

23-05-2009, 23:17
Oke slechts hypothetisch gesproken dan:

De eerste optie, omdat je hem zoiezo zult kwetsen. Hij verdient op z'n minst de waarheid.

23-05-2009, 23:18
Gewoon sorry maar dit gaat gewoon niet klaar!
eerlijkheid duurt het langst zeggen ze

23-05-2009, 23:21

Citaat door mouhim:
[stel je voor je hebt een vriend.
Maar ineens vind je je vriend niet meer zo leuk...
wat zou je dan zeggen tegen hem?

1: Sorry maar dit word niks, het is over.

2: ik moet er even over nadenken, ik weet niet wat ik wil...we moetten het de tijd geven?]

motiveer je antwoord svp.



Ik zou zeggen, sorry ik weet niet waar het vandaan komt maar ik vind je niet meer leuk. Er zijn veel dingen veranderd waardoor ik niet meer weet waardoor ik je leuk ben gaan vinden. Mijn gevoel voor jou is ook niet meer wat het was. Er gaat iets fout, maar wat... Als mijn gevoel zo blijft dan kunnen we er beter een einde aanmaken.

Het kan zo zijn dat het een eenmalig gevoel is, of dat er geen bruis meer in je relatie is en je daarom je partner niet meer leuk gaat vinden. Door dit aan je partner aan te geven kan hij/zij weer zorgen voor bruis.. Of samen zoeken voor een andere oplossing. En wie weet is het dan weer als vroeger. Mocht dat niet het geval zijn is het verstandig om er gewoon een einde aan te maken

23-05-2009, 23:26
zeg dat je haar niet verdient
dat is het beste
dan denkt ze dat het niet aan haar ligt

23-05-2009, 23:27
Sorry maar ik denk dat we niet goed bij elkaar passen
Het is beter als we gewoon ieder onze eigen weg gaan.
Dit is het beste voor ons allebei


Dat was het wel zo een beetje

23-05-2009, 23:28



Citaat door chickiesflesser:
zeg dat je haar niet verdient
dat is het beste
dan denkt ze dat het niet aan haar ligt





We're not stupid