Bekijk volle/desktop versie : Troetelnaampjes



23-05-2009, 17:59
Wie heeft er troetelnaampjes voor zijn partner, of een goede vriendin?


Mijn aanstaande noemt me vaak junk of prinsesje

hbiba dyali zegt hij ook wel erg vaak...

23-05-2009, 18:00



Citaat door problemles:
Wie heeft er troetelnaampjes voor zijn partner, of een goede vriendin?


Mijn aanstaande noemt me vaak junk of prinsesje

hbiba dyali zegt hij ook wel erg vaak...


Goede vriendin-> Sweety/Baby

23-05-2009, 18:01
Hij noemt me altijd zwerver/chemkara en ik noem hem altijd genz of sukkeltje. Lief zijn we he

23-05-2009, 18:02

Citaat door Gypsymeid:
Hij noemt me altijd zwerver/chemkara en ik noem hem altijd genz of sukkeltje. Lief zijn we he



I can feel the love..

23-05-2009, 18:02


hahaha zoo schattigg

23-05-2009, 18:50
Ik noem hem meestal liefje of dikkerd aangezien meneer is aangekomen.
Hij noemt mij schatje of dikkerd, ivm mijn dikke buikje.

23-05-2009, 18:51
hij noemt mij poepie en ik noem hem scheetje


oemashraf

23-05-2009, 19:09
mijn man noemt mij: hobi, schat ino

ik: mo

23-05-2009, 19:14
Ieuw! Ik haat troetelnamen. hbiba,kbida,houbi,ghazalla. Misselijkmakend.

Dikzak of krullenbol vind ik niet erg. Das funny, maar constant houbi dit houbi dat bah dat moet ik echt niet hebben.


Mijn voornaam klinkt veel mooier.

23-05-2009, 19:20
Ik ken een pas getrouwde koppel. Constant ''hbiba mag ik de saus. Schat zullen we naar huis gaan? Moppie heb je niet koud? Cherie geef me de afstandbediening.''

Zelfs als ze bij schoonfamilie zijn.

23-05-2009, 19:23

Citaat door Mercy.:
Ik ken een pas getrouwde koppel. Constant ''hbiba mag ik de saus. Schat zullen we naar huis gaan? Moppie heb je niet koud? Cherie geef me de afstandbediening.''

Zelfs als ze bij schoonfamilie zijn.


Aahhahaha, kan daar ook niet tegen, mijn man moet het lef hebben om mij zo te noemen

23-05-2009, 19:29

Citaat door amoela87:
Aahhahaha, kan daar ook niet tegen, mijn man moet het lef hebben om mij zo te noemen


Zo hatelijk.

Mijn man moet dat ECHT niet flikken. ''hbiba geef me l goubz''. Ik ''Alsjeblieft ZIN DJELI.''

23-05-2009, 19:57



Citaat door Mercy.:
Ik ken een pas getrouwde koppel. Constant ''hbiba mag ik de saus. Schat zullen we naar huis gaan? Moppie heb je niet koud? Cherie geef me de afstandbediening.''

Zelfs als ze bij schoonfamilie zijn.



overdrijven is ook een kunst

23-05-2009, 20:01

Citaat door Mercy.:
Ik ken een pas getrouwde koppel. Constant ''hbiba mag ik de saus. Schat zullen we naar huis gaan? Moppie heb je niet koud? Cherie geef me de afstandbediening.''

Zelfs als ze bij schoonfamilie zijn.

zo lief, zo praat mijn man en ik ook thuis, maar verder naast niemand. dus een ander kan dat niet weten. wat vies dat je naast je schoonfamilie zo praat. lijkt me ook een beetje ongemakkelijk voor die familie die erbij zit


oemashraf

23-05-2009, 20:59

Citaat door oemashraf:
zo lief, zo praat mijn man en ik ook thuis, maar verder naast niemand. dus een ander kan dat niet weten. wat vies dat je naast je schoonfamilie zo praat. lijkt me ook een beetje ongemakkelijk voor die familie die erbij zit


oemashraf


Thuis wel. Maar op bezoek bij je schoonfamilie constant klef doen.

Jazeker,ik zie die mensen zo kijken van WTF ''''.