Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Zumba-lessen omgeving Amsterdam, shkoeeen?



23-05-2009, 17:11
As-salaamou alaykoum ladies,

Wie o wie kan mij vertellen waar je in Amsterdam (of nabije omgeving) Zumba-lessen kan volgen, uiteraard alleen met dames? Kom nou, gemixt Zumba'en is zo ontzettend gay!

Yallah dghel3oe shwiya, wa shokraan!

24-05-2009, 10:16


idd dat wil ik nou ook weten....
heel internet afgezocht maar helemaal niks te vinden over zumba lessen
dus als iemand weet waar het kan laat ons het weten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetiezzzzzzzzzzzz

24-05-2009, 20:38
Ik volg de lessen elke zondag in 't Marnix sportcentrum om half 4...erg leuk!

24-05-2009, 21:20

Citaat door Xiaojie:
Ik volg de lessen elke zondag in 't Marnix sportcentrum om half 4...erg leuk!


Tell us more about it! Hoe zijn de lessen, door wie worden deze gegeven en is het gemixt (mannen en vrouwen)? Moet je daarnaast een abbo hebben om de lessen te volgende of kan je je apart voor Zumba aanmelden?

Ik hoop van je te horen, alvast bedankt

24-05-2009, 21:51


Dat is echt leuk,,




ik volg die lessen ook !

24-05-2009, 22:00
In Dordrecht? Zeg ajb van niet,

24-05-2009, 22:04
In het mirrorcentrum tegenover het muiderpoortstation in Amsterdam Oost kan je ook zumba volgen, maar het is ook voor jongens, al denk ik niet dat er echt jongens op af komen

Voor meer info http://www.mirrorcentrum.nl

24-05-2009, 22:07

Citaat door fino:
In het mirrorcentrum tegenover het muiderpoortstation in Amsterdam Oost kan je ook zumba volgen, maar het is ook voor jongens, al denk ik niet dat er echt jongens op af komen

Voor meer info http://www.mirrorcentrum.nl


Jeej, Ik zal morgen gelijk een belletje plegen om te vragen hoe het er allemaal aan toe gaat.

Superbedankt meid, echt toppie!

24-05-2009, 22:12

Citaat door Chaouniyya:
In Dordrecht? Zeg ajb van niet,




Hahah ja,, hoezoo dan...

24-05-2009, 22:26

Citaat door Misz_Soumia:
Hahah ja,, hoezoo dan...


Ewa bsa7atkoem a s7ab Dordrecht, zumba se! Ik ben op zoek naar een Zumba-plek in Amsterdam, hehe

24-05-2009, 23:31

Citaat door Chaouniyya:
Tell us more about it! Hoe zijn de lessen, door wie worden deze gegeven en is het gemixt (mannen en vrouwen)? Moet je daarnaast een abbo hebben om de lessen te volgende of kan je je apart voor Zumba aanmelden?

Ik hoop van je te horen, alvast bedankt



De lessen zijn erg leuk! Ze worden door een hele leuke jonge vrouw gegeven. In principe is het voor mannen en vrouwen, maar ik heb tot nu toe geen een man mee zien doen..denk ook niet echt dat die zullen komen haha

Je kan je apart voor Zumba aanmelden..Je kan ook eerst een proefles nemen..Daarna kan je je inschrijven..10 lessen voor €70,00.


27-05-2009, 23:50

Citaat door Chaouniyya:
Ewa bsa7atkoem a s7ab Dordrecht, zumba se! Ik ben op zoek naar een Zumba-plek in Amsterdam, hehe



Shoekran meid,, .. haha oww amsterdam wollah meh ik weet sorry..

27-05-2009, 23:51



Citaat door Xiaojie:
De lessen zijn erg leuk! Ze worden door een hele leuke jonge vrouw gegeven. In principe is het voor mannen en vrouwen, maar ik heb tot nu toe geen een man mee zien doen..denk ook niet echt dat die zullen komen haha

Je kan je apart voor Zumba aanmelden..Je kan ook eerst een proefles nemen..Daarna kan je je inschrijven..10 lessen voor €70,00.




Zo duur bij ons is gratis.. later moet je er een klein bedragje betalen p.m !

27-05-2009, 23:54

Citaat door Chaouniyya:
Jeej, Ik zal morgen gelijk een belletje plegen om te vragen hoe het er allemaal aan toe gaat.

Superbedankt meid, echt toppie!


En meid heb je al gebeld?

Ik volg daar zelf buikdanslessen en ik vind echt dat er een leuke sfeer hangt
Zumba volg ik lekker thuis, heb de dvd's besteld op marktplaats voor 15 euro, spaart me weer wat geld