Bekijk volle/desktop versie : Intelligente meiden



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

23-05-2009, 14:07
zijn .
Ik zie vaker jongens met domme trienen,hoe kun je met zo'n persoon communiceren? Zonder dat ze dramatisch reageert op alles en niks weet over wat er gebeurd in de wereld,alleen in haar make-up tasje.
geef mij maar een intelligente meid, geen oppervlakkig gedoe.

23-05-2009, 14:12



Citaat door knucklecracker:
zijn .
Ik zie vaker jongens met domme trienen,hoe kun je met zo'n persoon communiceren? Zonder dat ze dramatisch reageert op alles en niks weet over wat er gebeurd in de wereld,alleen in haar make-up tasje.
geef mij maar een intelligente meid, geen oppervlakkig gedoe.




Ik voel me aangesproken

23-05-2009, 14:15

Citaat door MISSSEXY:
Ik voel me aangesproken


klik op dat rode kruisje in je rechterhoekje(boven).

23-05-2009, 14:17

Citaat door knucklecracker:
klik op dat rode kruisje in je rechterhoekje(boven).

Grapje, je wilt niet weten hoe intelligent ik ben

23-05-2009, 14:17



Citaat door knucklecracker:
zijn .
Ik zie vaker jongens met domme trienen,hoe kun je met zo'n persoon communiceren? Zonder dat ze dramatisch reageert op alles en niks weet over wat er gebeurd in de wereld,alleen in haar make-up tasje.
geef mij maar een intelligente meid, geen oppervlakkig gedoe.


Waarom denk je in aanmerking te komen voor deze, terwijl je geeneens een correcte Nederlandse zin kunt neerzetten?

23-05-2009, 14:18

Citaat door .Zuiver.:
Waarom denk je in aanmerking te komen voor deze, terwijl je geeneens een correcte Nederlandse zin kunt neerzetten?

Ja ik wou net zeggen...

23-05-2009, 14:19

Citaat door MISSSEXY:
Grapje, je wilt niet weten hoe intelligent ik ben

vertel het eens.

Citaat door .Zuiver.:
Waarom denk je in aanmerking te komen voor deze, terwijl je geeneens een correcte Nederlandse zin kunt neerzetten?


ik kom er wel voor in aanmerking,ik ben niet altijd op mijn best,ik ga geen betoog schrijven hoor, het is maar m.nl.

23-05-2009, 14:20
Wat is intelligentie??

23-05-2009, 14:21

Citaat door knucklecracker:
vertel het eens.


ik kom er wel voor in aanmerking,ik ben niet altijd op mijn best,ik ga geen betoog schrijven hoor, het is maar m.nl.




Ik vertel niks, probeer er maar achter te komen. Je schijnt toch intelligent te zijn?

23-05-2009, 14:21
Intelligente dames kunnen een discussie ook weleens winnen.... Moeten we niet hebben.

23-05-2009, 14:22

Citaat door n2srina:
Wat is intelligentie??


Iets wat jij niet bezit....

23-05-2009, 14:23

Citaat door Personage:
Intelligente dames kunnen een discussie ook weleens winnen.... Moeten we niet hebben.

Hahaha.. Neem mij als voorbeeld, Ik heb ALTIJD GELIJK!

23-05-2009, 14:23



Citaat door knucklecracker:
zijn .
Ik zie vaker jongens met domme trienen,hoe kun je met zo'n persoon communiceren? Zonder dat ze dramatisch reageert op alles en niks weet over wat er gebeurd in de wereld,alleen in haar make-up tasje.
geef mij maar een intelligente meid, geen oppervlakkig gedoe.



Je hebt gelijk!, maar ongens moeten ook intelligent zijn.

23-05-2009, 14:23

Citaat door Personage:
Iets wat jij niet bezit....



Omdat je niet verder kijkt dan mijn kut! Zegt weer veel over jouw intelligentie...

23-05-2009, 14:24

Citaat door n2srina:
Wat is intelligentie??
Wijsheid, niet book smart want niet slimme meisjes kunnen ook goed leren.
Iemand die betrokken is in de maatschappij en een goed gesprek kan voeren zonder dat je het gevoel hebt dat ze geen flauw idee heeft waar je het over hebt.

Citaat door MISSSEXY:
Ik vertel niks, probeer er maar achter te komen. Je schijnt toch intelligent te zijn?

ok,dit is een domme opmerking. Ik heb nergens vermeld dat ik intelligent was en ten tweede,ik lees geen gedachtes
en aan jouw nick te zien ben je wel oppervlakkig genoeg,maar blij,reageer vooral nog meer,je upt mijn topic.
Ik heb puf voor virtuele ruzie.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11