Bekijk volle/desktop versie : Belgie sluit Belgieroute binnenkort af



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-05-2009, 11:17
Binnenkort zal er strenger worden gecontroleerd of Nederlanders die in België verblijven wel in hun eigen levensonderhoud kunnen voorzien. Met die strengere controles wil federaal minister van Asielbeleid, Annemie Turtelboom (Open Vld), de misbruiken van de zogeheten Belgiëroute aanpakken. EU-burgers, en dus ook Nederlanders, kunnen vrij in België komen wonen.

Ze moeten alleen aantonen dat ze in hun eigen levensonderhoud kunnen voorzien om een verblijfsvergunning te krijgen. De Belgiëroute is populair bij allochtone Nederlanders die in ons land aan gezinshereniging doen

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/detail/862733/2009/05/23/Turtelboom-pakt-misbruiken-Belgieroute-aan.dhtml

23-05-2009, 11:18


hurry hurry zou ik zeggen, jullie weten deze zomer wat te doen.



23-05-2009, 11:22
Dat zal dan veel auto's met Belgische kentekens schelen in Slotervaart.

23-05-2009, 11:26

Citaat door Bookie:
Dat zal dan veel auto's met Belgische kentekens schelen in Slotervaart.




do tell

23-05-2009, 12:16



Citaat door brownie74:
hurry hurry zou ik zeggen, jullie weten deze zomer wat te doen.






23-05-2009, 12:22

Citaat door Cyra:
Kunnen ze het niet per direct gaan afsluiten?



nee,in geen enkele democratische rechtstaat trouwens,er moet eerst een wettekst ingediend worden,gestemd,.....etc

23-05-2009, 12:25
Belgieroute, dat hebben de nederlanders verzonnen, wat een jankerds allemaal en verraders

Volgens mij trouwen er tegenwoordig heel weinig nog uit Marokko, hoor allemaal gezeik en slechte ervaringen en heb ook gehoord dat als die marokkanen hier zijn gaan ze je helemaal kaalplukken, de vrouwen dan he, want ze dachten al die tijd dat het geld hier aan de bomen groeit

23-05-2009, 12:32

Citaat door Mister-Riffi:
Belgieroute, dat hebben de nederlanders verzonnen, wat een jankerds allemaal en verraders

Volgens mij trouwen er tegenwoordig heel weinig nog uit Marokko, hoor allemaal gezeik en slechte ervaringen en heb ook gehoord dat als die marokkanen hier zijn gaan ze je helemaal kaalplukken, de vrouwen dan he, want ze dachten al die tijd dat het geld hier aan de bomen groeit


Ja want mannen zijn van nature oprecht en integer,gewoon, omdat ze toevallig rechtop kunnen pissen.

23-05-2009, 12:32
Het grote probleem van de belgie route (en andere routes om een analfabeet vrouwtje het land binnen te loodsen) komen pas als ze zich gaan voortplanten, het kroost zonder opvoeding opgroeit, en onze straten gaan terroriseren.
Goed nieuws dus dat deze route wordt gebokkeerd.

23-05-2009, 12:32
ta shab franca bdaw i giw le belgique

23-05-2009, 12:36

Citaat door Mister-Riffi:
Belgieroute, dat hebben de nederlanders verzonnen, wat een jankerds allemaal en verraders

Volgens mij trouwen er tegenwoordig heel weinig nog uit Marokko, hoor allemaal gezeik en slechte ervaringen en heb ook gehoord dat als die marokkanen hier zijn gaan ze je helemaal kaalplukken, de vrouwen dan he, want ze dachten al die tijd dat het geld hier aan de bomen groeit



ewa, daar vergis je je sterk.
Antwerpen en Brussel kennen een recordaantal inwijkelingen uit Nederland die hun partner uit Marokko gehaald hebben.
anyway, ik klaag niet want dankzij hen kan ik mijn klanten (call centers) aan Nederlandstalige personeel helpen waarvoor veel Belgen hun neus ophalen.
voor mijn part mag die Belgieroute blijven bestaan.

ps: velen vergeten ook dat onze ouders ook uit Marokko komen,zijn zij ook geldwolven?
niet veralgemenen aub

23-05-2009, 12:37

Citaat door Fhamator:
Ja want mannen zijn van nature oprecht en integer,gewoon, omdat ze toevallig rechtop kunnen pissen.


Ga janken.

In alle gevallen zijn het de vrouwen die hier misbruik van maken zodra ze in europa zijn, is algemeen bekend.

Sommige mannen dumpen de vrouw zodra hij de juiste papieren heeft, trouw daarom niet met iemand uit marokko

23-05-2009, 12:40



Citaat door brownie74:
ewa, daar vergis je je sterk.
Antwerpen en Brussel kennen een recordaantal inwijkelingen uit Nederland die hun partner uit Marokko gehaald hebben.
anyway, ik klaag niet want dankzij hen kan ik mijn klanten (call centers) aan Nederlandstalige personeel helpen waarvoor veel Belgen hun neus ophalen.
voor mijn part mag die Belgieroute blijven bestaan.

ps: velen vergeten ook dat onze ouders ook uit Marokko komen,zijn zij ook geldwolven?
niet veralgemenen aub


Dat weet ik, maar de term belgieroute is verzonnen door Nederland

Dat kun je niet vergelijken met nu, onze ouders gingen niet op vakantie met dikke auto's om te laten zien hoe goed ze 't daar hebben in europa, en onze ouders zijn daar geboren en beiden van 0 begonnen, en iemand die hier geboren is en iemand uit marokko haalt is een ander verhaal

23-05-2009, 12:41

Citaat door HorseMen:
Het grote probleem van de belgie route (en andere routes om een analfabeet vrouwtje het land binnen te loodsen) komen pas als ze zich gaan voortplanten, het kroost zonder opvoeding opgroeit, en onze straten gaan terroriseren.
Goed nieuws dus dat deze route wordt gebokkeerd.



sorry maar hier ben ik het niet met je eens.
Marokkanen analfabeet of niet, hebben sowieso een probleem met de opvoeding van hun kinderen.
ik zie sommigen hun kinderen om middernacht op straat laten spelen in Brussel.
nochtans zijn beide ouders werkende

vergeet ook niet dat de huidige generatie marokkanen vaak opgevoed is door analfabeten,sommigen doen het goed velen doen het slecht.
dit hangt af van bepaalde parameters,zoals normen en waarden van de ouders; externe factoren zoals foute vriendjes,....etc
de kans is groter natuurlijk dat je ontspoort bij analfabete ouders....maar is het dan in deze geval niet de taak van de Nederlandse marokkaan om die aspect onder zijn verantwoordelijkheid te nemen?

23-05-2009, 12:43

Citaat door Cyra:
De ouders van toen kun je niet vergelijken met import huwelijk van nu.
Echt grote verschillen!




waarom als ik vragen mag?

je klinkt als een oud vrouwtje die de volgende zin zegt: de jeugd van tegenwoordig is niet meer zoals die van vroeger.

nou die liedje gaat al eeuwen mee, vraag aan je ouders en grootouder of ze dat liedje ook kennen

Pagina's : [1] 2 3 4 5