Bekijk volle/desktop versie : ter overname www.marocmariage.nl



23-05-2009, 02:05
en http://www.marokkaansehuwelijk.nl

voor info kan je mij een pm sturen

23-05-2009, 10:06


Hoe bedoel je overname, het is gee bedrijf het is maar een site
Ik geef je 10 euro voor die site.

23-05-2009, 11:15

Citaat door maroci009:
Hoe bedoel je overname, het is gee bedrijf het is maar een site
Ik geef je 10 euro voor die site.


Het is maar hoe je het ziet... Sites opzetten... Bedrijven opzetten... Je haalt er een inkomen uit daar gaat et om.

@topicstarter: Hoeveel gem.bezoekers per maand heb je?

23-05-2009, 11:47

Citaat door Maroc_4_ever:
Het is maar hoe je het ziet... Sites opzetten... Bedrijven opzetten... Je haalt er een inkomen uit daar gaat et om.

@topicstarter: Hoeveel gem.bezoekers per maand heb je?


ja maar blijkbaar niet veel... waarom zou je zo'n site weg willen doen...

ben er wel benieuwd naar...

24-05-2009, 23:07


Wat is de vraagprijs pm me.

25-05-2009, 00:00

Citaat door ik_zoek_jou_:
ja maar blijkbaar niet veel... waarom zou je zo'n site weg willen doen...

ben er wel benieuwd naar...


Nou er zit meer geld erin dan je denkt. Maar je moet er wel veel tijd in investeren voor je er goed geld aan kan verdienen. Je verdient geld aan bijvoorbeeld webwinkels of diensten verkopen netzoals je veel smssites ziet etc. maar meeste inkomen wordt uit InternetReclame gehaald.

Maar daarvoor moet je er wel veel tijd in steken. Je moet bezoekers trekken en die ook aan je site binden zodat ze terugkomen. Je kan reclame op je site zetten en geld ontvangen wanneer mensen op die reclame klikken. Dan krijg je bijvoorbeeld 5 dollarcent per klik (googleAdds). Als je site veel bezoekers trekt kun je ook ruimte op je site voor reclame beschikbaar stellen. Dus een bedrijf betaalt 50 euro voor een week lang reclame op je site, zoals die banners die hierboven staan.

Als je het maar goed aanpakt haal je er bakken geld uit. Om maar een voorbeeld te geven lees dit verhaal: http://www.depers.nl/economie/245295/Rijk-worden-met-voetbalnieuwtjes.html

Ik ben ook van plan om zo'n website te beginnen. Hopelijk wordt het ook wat.


25-05-2009, 08:06
Mensen de reden dat ik de site van de hand wil doen is niet omdat ik de hoofdprijs wil.
Ik ben nu druk bezig met mijn eigen bedrijfje waarin veel tijd is in gaan zitten.
Ik heb deze site opgezet in de tijd dat ik wilde gaan trouwen en veel bedrijven tegen kwam in dit segment die niet goed waren naar mijn mening. Dus wilde ik een platform creeren voor ondernemers die het wel verdienen. Iedere ondernemer kreeg de kans om zich bij ons te profileren en wij deden regelmatig onderzoek en als we tot de conclusie kwamen dat het bedrijf kwalitatief niet aan de eisen voldeed dan verwijderde wij ze.
Naast dat kan je er geld mee verdienen als je er tijd in steekt. Bij ons kon je gratis adverteren in de bedrijvengids om zo bezoekers binnen te halen en als je een banner wilt plaatsen dan betaal je er voor. Daarnaast intervieuwde wij nieuwe jonge ondernemers e.d. Maar ik heb geen tijd meer. Je kan het zelf invullen zoals je wil.
Ik zoek iemand die hem wil overnemen ik hoef geen hoofdprijs of iemand die met mij samen deze site weer levendiger maakt.
Voor exacte cijfers en info mag je natuurlijk altijd bellen.

Mvg

0643056431