Bekijk volle/desktop versie : Ooglaserbehandeling



22-05-2009, 15:03
Een vriendin van mij heeft onlangs laten doen, maar ze heeft weken alles wazig gezien. Volgens de oogarts was dat hoogst uitzonderlijk.

Zijn er hier dames die ook hun ogen hebben laten laseren en hadden jullie daarna veel last ondervonden?

Ik wil het ook graag doen, maar de bijwerkingen houden me tegen. Ik zit met een baby van 3 maanden en ik kan het niet permitteren om dan 3wkn blind te zijn.

22-05-2009, 15:04


Mijn man zegt ook altijd dat ik het moet laten doen, maar ben echt bang dat het mis gaat....

22-05-2009, 15:08
ik wil ook maar ben zo bang dat het misgaat.

22-05-2009, 15:55
Mijn vriendin heeft het laten doen. Zij heeft 3 dagen niets kunnen zien, omdat het licht pijn deed als ze haar ogen opende, maar daarna was alles perfect en is haar zicht met meer dan 100% verbeterd.

Misschien is het met een baby niet zo handig, maar toch wel de moeite waard hoor!

22-05-2009, 16:11


ik ken iemand die dat heeft gedaan. je oogarts heeft gelijk. de eerste weken(hoofuit 3) kun je inderdaad wazig zien. dat gaat wel over. hoort erbij.
ikzelf zou dit echt niet doen. er kan van alles gebeuren.je ogen zijn 1 van de belangrijkste zintuigen. wie weet kan er wel een medische fout gebeuren en ben je blind. niet doen. neem gewoon lenzen.

22-05-2009, 17:28
nofi.............

22-05-2009, 17:32
Mijn vader vertelde me gister dat de vriendin van mijn zus van de dokter te horen heeft gekregen dat ze blind wordt. Ze heeft ook zo'n laserbehandeling laten doen. Plus, ze heeft kids.

Lijkt me lastig, een blinde moeder zijn..

22-05-2009, 17:53
ik wil het ook doen maar me man laat het niet toe

en misschien kunnen we beginnen met een oog als dat goed is gegaan dan de volgende oog

26-05-2009, 14:34
Ik was ook van plan om alvast 1 oog te doen en als dat volledig genezen is, het tweede oog.

Ik draag al meer al bijna 15jr lenzen en ik merk dat ik ze steeds minder kan verdragen. Ik moet vaker mijn bril opdoen en dat is al helemaal onhandig met een kind dat zijn grijpreflexen aan het testen is.