Bekijk volle/desktop versie : lhob



22-05-2009, 14:09
Wat betekent dat voor jou?
Is jouw man (de eerste)degene bij wie jou hart een slag maakt?
Is hij degene die jouw beste vriend, kameraad is, tegen wie je alles wat je maar wilt kunt zeggen zonder de neiging te hebben dat hij niet luistert?
Is de liefde tussen jullie zo sterk dat je niet kan voorstellen dat je ooit met iemand anders zou willen trouwen, of zelfs maar 1 miniscule seconde hebt getwijfeld of hij wel de ware is?
Kan jij op hem rekenen in jouw moeilijke tijden in plaats van alleen makkelijke tijden en is dat anders om ook zo?
Ga jij voor je man door het vuur(en andersom)?

dames waarom deze topic zullen jullie denken?
lhob is de liefde van jouw voor Allah
en als je van Allah houdt, en Hij dan van jou houdt, zullen al je levensdagen, feestdagen zijn.


Allah heeft gezegd:Als ik van iemand houd, dan ben Ik zijn gehoor, waarmee hij hoort, en het zicht waarmee hij ziet,en zijn handen waarmee hij aanraakt, en zijn voet waarmee hij loopt.
en als hij dan iets van Mij vraagt,dan geeft Ik het hem beslist,en als hij bij Mij toevlucht zoekt, dan sta Ik het beslist toe..

O, Allah...dames begrijpen jullie? Begrijpen jullie de grote van de liefde van Allah?? Stel je eens voor dat Allah jou lief heeft? Soubhan Allah...
nu vraag ik jullie: hou jij van Allah?
als je echt van Allah houdt,zijn al je levensdagen, feestdagen.


nog een advies voor jullie meiden:
trouw nooit met iemand die niet praktiserend is.
Stel je eens voor, een niet-praktiserende man vraagt jou om jouwn hand.
je weet dat hij niet praktiserend is, en hij zegt, ik zal van jou leren, ik zal gaan bidden en alles doen wat jij mij leert. Misschien zal hij hooguit de eerste twee maanden dan aan zijn woord houden maar daarna niet meer..
Dit kan onmogelijk tot een geslaagd huwlijk leiden en ik zal jullie vertellen waarom..

een man is namelijk zo geschapen door Allah dat hij een bepaalde postitie heeft tegenover de vrouw. Een man kan door zijn dominante positie nooit lang accepteren van een vrouw te leren.



Meiden ik weet zeker; degene die grote liefde koestert voor Allah en Allah voor jou als Zijn dienares, Zijn schepsel.... bij Allah, je zult onmogelijk liefde tekort komen.. kun je je dat voorstellen; een hart vol liefde, al je levensdagen lang?

moga Allah jullie zegenen, wa salaam mo3laikom warahmato allahi wabaraktoho.

22-05-2009, 14:12


Zeker te weten!

22-05-2009, 14:13
dat we voor elkaar klaar staan in leuke tijden en minder leuke tijden dat we samen ons leven tegemoed gaan en inschallah ouders van onze kinderen zullen worden ik zou me geen betere verloofde kunnen wensen die ik nu heb, hij is alles voor me en voel me echt goed bij hem

22-05-2009, 14:17



Mijn manneke moet nog komen.

22-05-2009, 21:41



Citaat door serveerelwardat:
dat we voor elkaar klaar staan in leuke tijden en minder leuke tijden dat we samen ons leven tegemoed gaan en inschallah ouders van onze kinderen zullen worden ik zou me geen betere verloofde kunnen wensen die ik nu heb, hij is alles voor me en voel me echt goed bij hem


Moga Allah jullie liefde doen toenemen!

22-05-2009, 21:41

Citaat door Mercy.:



Mijn manneke moet nog komen.


Incha allah..

22-05-2009, 22:08
Heb het orginele tekst bijgevuld in de hoop dat mensen dit zullen lezen en begrijpen.

23-05-2009, 22:09
Voor mij is Lhobb als jouw man voor jou door het vuur gaat ongeacht wat dan ook ..

Dat je als vrouw zijnde voor hem altijd op nummer 1 staat!

Dat jouw man jouw op handen en voeten draagt..

Dat jouw man NIET zonder JOU kan..

En dat jij samen met jouw man de leukste tijden door mag brengen

IK houd teveel van mijn mannetje... We hebben veel tegenslagen moeten verwerken, maar DAT heeft ONS STERK gemaakt..!!!

WE hebben een band waar je U tegen mag zeggen..

IK houd van mijn Hobbiee voor altijd en mogen wij samen INCHA ALLAH oud worden!! Amine.. samen met onze PRACHT kinderen...

24-05-2009, 13:28
ameen amiraOO

24-05-2009, 22:35
Tanxx lieverdd ..

24-05-2009, 22:41

Citaat door salima#$:
Wat betekent dat voor jou?
Is jouw man (de eerste)degene bij wie jou hart een slag maakt?
Is hij degene die jouw beste vriend, kameraad is, tegen wie je alles wat je maar wilt kunt zeggen zonder de neiging te hebben dat hij niet luistert?
Is de liefde tussen jullie zo sterk dat je niet kan voorstellen dat je ooit met iemand anders zou willen trouwen, of zelfs maar 1 miniscule seconde hebt getwijfeld of hij wel de ware is?
Kan jij op hem rekenen in jouw moeilijke tijden in plaats van alleen makkelijke tijden en is dat anders om ook zo?
Ga jij voor je man door het vuur(en andersom)?

dames waarom deze topic zullen jullie denken?
lhob is de liefde van jouw voor Allah
en als je van Allah houdt, en Hij dan van jou houdt, zullen al je levensdagen, feestdagen zijn.


Allah heeft gezegd:Als ik van iemand houd, dan ben Ik zijn gehoor, waarmee hij hoort, en het zicht waarmee hij ziet,en zijn handen waarmee hij aanraakt, en zijn voet waarmee hij loopt.
en als hij dan iets van Mij vraagt,dan geeft Ik het hem beslist,en als hij bij Mij toevlucht zoekt, dan sta Ik het beslist toe..

O, Allah...dames begrijpen jullie? Begrijpen jullie de grote van de liefde van Allah?? Stel je eens voor dat Allah jou lief heeft? Soubhan Allah...
nu vraag ik jullie: hou jij van Allah?
als je echt van Allah houdt,zijn al je levensdagen, feestdagen.


nog een advies voor jullie meiden:
trouw nooit met iemand die niet praktiserend is.
Stel je eens voor, een niet-praktiserende man vraagt jou om jouwn hand.
je weet dat hij niet praktiserend is, en hij zegt, ik zal van jou leren, ik zal gaan bidden en alles doen wat jij mij leert. Misschien zal hij hooguit de eerste twee maanden dan aan zijn woord houden maar daarna niet meer..
Dit kan onmogelijk tot een geslaagd huwlijk leiden en ik zal jullie vertellen waarom..

een man is namelijk zo geschapen door Allah dat hij een bepaalde postitie heeft tegenover de vrouw. Een man kan door zijn dominante positie nooit lang accepteren van een vrouw te leren.



Meiden ik weet zeker; degene die grote liefde koestert voor Allah en Allah voor jou als Zijn dienares, Zijn schepsel.... bij Allah, je zult onmogelijk liefde tekort komen.. kun je je dat voorstellen; een hart vol liefde, al je levensdagen lang?

moga Allah jullie zegenen, wa salaam mo3laikom warahmato allahi wabaraktoho.




Mashallah.. Mashallah..